Kimértük a gyújtáskábelt és a trafót is. Mind a kettő cserés, magas az ellenállás mint a két kábel esetében is illetve a trafóknál is. Valószínűleg ez okozta így a problémát!
Trafó hiba általában attól van, hogy későn cserélnek gyertyát. Az öreg gyertya ellenállása megnő és ez tönkreteszi a trafót. Meg kell nézni a rávezető kábeleket, nincs-e valahol kontakthibája.
Az új gyertya is lehet hibás, fel kell cserélni és ha egy másik hengerben is nedvesedik akkor valószínűleg hibás. Számos esetben jártunk így, hogy az új gyertya nem működött megfelelően. Valamelyik egyálltalán nem adott szikrát, valamelyik a fordulatszám növekedésével hagyogatott ki.
Gyakran előfordul ez, túl sok a hamisított gyertya a kereskedelemben.
Kiolvasták a hibatárolót, P0300,P0301,P0302,P0303,P0304 hibakód volt eltárolva. Néhány helyen olvasgattam. Trafót hibát írtak rá. Valakinek tapasztalat?
Az alany egy 2006-os 1.3-as swift. Néha gyorsítások rángat az autó, gyertya csere megtörtént és azt figyeltük meg hogy az egyik gyertya olajos. Mi okozhatja ezt? Illetve nagyjából mi ennek a javítási költsége?
a pontos típust beírod a gúgliba, és letöltheted a gépkönyvet. A GS ben 110ezernél kell gyertyát cserélni, én 120nál cseréltem. Hosszbordás szíjakat csak akkor kell cserélni, ha már többedszer nyikorog...nálam hátul dobfék van 16 éve nem volt megnézve, nem sivít. A hatodik műszakin is simán átment.
Cserélj szervizt, nem kell szakszerviz, bárhová beviheted. Ilyen helyen felesleges mégegyszer próbálkozni.
Azt érezni, ha hülyére vesznek.
Fontos, hogy lásd, mikor mi a teendő a kocsival. Ez a kezelési könyvben pontosan megvan.
Én a suzuki pluszba járok, nagyon értik a szakrajzot
Gyertyát én 90.000- nél cseréltem. Speckó iridiumos van benne, amit nem kell gyakrabban. Csak tegyenek is olyat bele, ami belevaló. Szíjat meg most 110 körul, mert nyikorgott. De nem tudom, volt-e korábban cserélve.
Tudja valaki mikor kell swiften gyertyát, szíjakat cserélni? 2014-es autó.
Márkaszervizbe hordtam. Eddig semmi ilyet nem cseréltek rajta. 110.000km van az autóban. Megharagudtam rájuk, mert a vas elnyalta a hátsó féktárcsát. Miért nem cserélték előző szervizkor? Amikor megszólalt 3 hétre adtak időpontot, addig a tárcsa is kuka lett. Félek ledöglik valahol és az többszörös költség lesz. Kezelési útmutatója elkallódott. Neten nem találok.
Üdv mindenkinek. Érdeklődni szeretnék szelephézagoló alátét után 1,3-as 92 lovas motorhoz. Már néztem több helyen is, de nem találtam sehol sem. Valakinek van valami infója hol kapható, előre is köszönöm.
Akkor a radiátorban dugulás van, ki kellene fújni. Hogy mitől dugult el, lövésem sincs, de ha nem csepeg, akkor nagy baj nem lehet.
Megkeresném a ki-beömlő csöveket, és azok valamelykén megküldeném sűrített levegővel a radiátort. Vagy...valamilyen furmányos módon pumpálni a hűtővizet akármelyik irányba.
Méghogy kétnapos meló? Ha csak tízezer az óradíj, már az is szép összeg+ új radiátor.
Megnézték szervizben, a lamellát állítja a tárcsa, így radiátorcserét javasoltak. Az kb két munkanap, mert azt mondták, le kell bontani a műszerfalat. Szóval nem csináltatja meg, marad a hideg az autóban.
A fűtőkör állandóan működik, viszont az a lemez, amit át kell állítani a piros mezőbe, azt nem mozdítja a gomb. Vagy elszakadt, vagy nagyon leragadt a lemez...nem nagy durranás a javítás, amúgy menj másik szervizbe, vagy egy lámpával nézd meg mi van..
Ezeken már nincs melegvíz-csap, csak levegőjárat váltó gomb(piros-kék) ha ez könnyen jár, akkor ott elszakadt valami. A szervizben ez megvárható rutinmunka, ha épp nincs munkájuk.
Egy ismerősöm ek van kölcsönbe egy swiftje, a fapados mdell. 2005-ös.
Nem megy a fűtése, és akitől kölcsönkapta, azt mondta neki, ez mindig is ilyen volt, és a suzuki óbudában volt vele mindig szervizen a gari alatt, ahol azt mondták, ez ilyen, nem fúj meleget.
na most nyilván átverték.
de van tippetek, hogy van-e valami tipikus típushiba? Fújni fúj, csak nem meleget.
2005-ös 1.3 swiftem van. Lassan nyelestengely csapágy csere lesz , mivel kezd zajosodni. Honnan lehetne erősített csapágyat szerezni hozzá , ami tartósabb mint a gyári amit bele tettek? Én legalább is nem találok ilyen alkatrészt , bár nem túl rég még láttam valahol olyan csapágyat , amiben kettővel több golyó volt mint a gyáriban. De ezt sajna már nem találom ahol láttam . Valahol máshol tudnátok ilyet ahol lehet venni ?