MI A JÓ K@#@[ ANYÁD, HOGY B#@#@NÁD TELIBE A SZÁJBAK&đ@Đ JÓ KIB#@#^° F&đ@J AKI EZT SZEMETET KITALÁLTA, ÉS EZZEL A HANGSÚLLYAL ELŐ IS ADJA.
Amikor büszke vagy arra, hogy mindent megvettél és még az akciókara is lecsaptál.
Igen b+ azóta nem teszem be a lábam a spárba, amióta ez a szenny megy. Egy reklámblokkban legalább négyszer tolják az arcunkba ezt a minősíthetetlen szemetet. Az ember nyugodtan néz valami ismeretterjesztő műsort, és utána sorvasztják az agysejtjeit.
Gratulálok a kitalálójának, sikerült elérnie a 100%-os ellenhatást.
Az aldit is kerülöm, amikor jópár éve volt az a nyanya aki már egyedül járt az aldiba. Na én meg azóta nem járok.
Tudom nem sokat veszít a spar, de én így voksolok az ostobaság ellen.
Tegyetek Ti is javaslatokat, hogy hová dugják fel azt a bizonyost...
És az új fertőtenítő reklám nóta az már az ingerküszöböt sem éri el? Amikor anyuka valami zöld flakonból elpusztítja a bacilusok 99%-át, és hozzá énekelnek valami förmedvényt?
Igen tudjuk, a századik rántotthúst is olyan lelekesedéssel............ (miközben bgrácsoznak a fiatalok életük első pörköltjével, olyan természetesen játszva ezt, hogy a hányinger is előjön)
Mi a F@t tudtok? Mint a vagisan, ami nyiltan beszél a hüvelyszárzaságról???
Ja és kimaradt a szakállas majomfejű meg csini anyuci, meg a kislánya valamit pakolnak be a közértben a kocsiba és közben mind a háromnak orgazmusa van, a csodálatos termékektől. Nem tudom mit hirdetnek, talán coop? Valami piros emblémája van. Az is kegyetlen ostoba, de csak a fejek... nem annyira irritáló.
A kisker hálózatok hirdetései egy külön szar kategória. Az antipatikus Liptai Klaudia, a Lidl nemottdolgozó selyemfiúja, az Aldi kövér és ronda repperei.
Az emlegetett Spar reklám iskolapéldája annak, amikor a marketinges hölgycsapat túltolja a humortalan lyópofizást.
Pozitívum, hogy Cba-s icuka, meg Kaszáserzsi már nincsenek.
Jajjj hát azon úgy nevettem amikor láttam, jaj olyan humoros. Annyirra vicces há há. Na most, hogy így kikacagtam magam, mehetünk tovább. A liptai klaudiás reklámra ami azért képes ezt is alulmúlni. De ne felejtsük el a nem tudom mit reklámozó szakállas tetkós csávó és a rövidhajú csajszi együtt sütögetnek, miközben a csávó üvölt mint a sakál...
De azért az nutella béredi ó ó apa, a fákkom visítozva hamisan éneklő nagymamája, helló ákos vagyol, valamint anya és apa sok posikjémet kipjóbájtak reklámjai viszik nálam a szívlapáttal ütném a fejüket díjat.
Sikítva némítom el a tévét. De ezért jó eza 12 éven felülieknek nrm ajánlott szöveg, hogy legyen időm távirányítót keresni mert másodperceken belül érkezik az a bizonyos nem tudom mot reklámozó szőke pitcha.
A nagyon humoros akarok lenni de nem megy típusú reklámok a leginkább idegesítőek. Pláne 5 percenként az NGC-n.
Az ikea meg egy elemhez is 8 oldalas leírást mellékel akkor ne jöjjenek nekem környezetvédelemmel.
A kaja marha nagy részét dobálják ki, a svédasztalos megoldásukkal aktívan hozzájárulnak a negyedik hullám kialakulásához.
Egyik nap nézegettem ott valami szerszámot, olyan körlyukasztó félének nézett ki, volt mellé vagy 10 oldal leírás, csak épp azt nem lehetett megtudni, hogy mi az.
Általánosan elmondható, hogy a béka segge alatti reklámokat nyomatnak, mégis kiemelnék kettőt amiknél csatornaváltással kísérve azonnal küldöm is a kurva anyjukban a "kreatívot", gyártót és a megrendelőt:
Ikea - ágyneműt készítenek Pet-palackból. Durván ostoba arcok és képsorok. Aki megnézi, elmegy a kedve az ikeától.
Spar - az "amikoraztképzelemviccesvagyokpedigcsakegyidegesítőhüjepicsavagyok" érzés.
Mesecsatornán? A tippem az, hogy egy olyan tematikus csatornán nem is adhatnak korhatáros reklámokat, tehát felesleges a jelzés. A kertévék reklámjai sem mind korhatárosak, csak egyszerűbb a reklámblokk elé kitenni a figyelmeztetést, mint egyesével megjelölni a problémásakat.
A vicc az egészben, hogy a minap volt nálunk néhány kisgyerek, persze, hogy rajzfilmet kellett keresni. Ezeket a szarokat nem is minősíteném, hanem ott is rendesen meg van tűzdelve a műsor mindenféle reklámmal, de már nincs olyan kitétel, hogy 12 éven aluliaknak nem ajánlják. Hogy a fenébe van ez?
Az magyon trendi, olyan hihetetlen tudományos. Kell még hozzá egy szakállas trendi majom, ostobaszemüveges tyúk, fehér köpeny, és nagyon mosolyogva kell mutogatni a tudományos jellegű ábrákra. Ez persze igaz a mosóporra, a fogkrémre, és a teljesen érdektelen nevű valamikre.