Üdv mindenkinek.Hozzájutottam egy háromketekü Amica járgányhoz,és az érdekelne ,hogy hol találok rajta valami számot a biztositás megkötéséhez.Köszönöm előre is
valamiért a képet nem engedi a fészbukról feltölteni de a szegedi adok-veszek oldalon van egy apátfalvi kantakék, pestieknek strandkorlát kék , másoknak matt kék színben
Eladó ritka 3 kerekü üzemképes de felújításra szoruló motorkerékpár. Évjárat 1968 és 50cm3 Dekorációnak vagy ki minek szeretné. Érdeklődni csak telefonon 20/5134982.
Belső féltengely gumiharangot szeretnék cserélni 49cm3-is Apen.Esetleg valakinek videó a cseréről nincs?Illetve gumiharangot,merre tudok vásárolni?
Szerintem úgy tudod kicserélni , ha a lengőkarról leoldod a kerékagyat , hogy a féltengelyt ki tudd húzni a differenciálműből .
Ahhoz ki kell csavarni azt a 4 darab 6-is csavart , ami a gumiharangot tartja a blokkhoz , ekkor el tudod tolni a kerék felé a féltengelyen a gumiharangot ( aminek a belsejében benn van a fémházas szimering ) .
Utána ki kell venni azt a nagy zégergyűrűt , ami az egész féltengelyt nem engedi kicsúszni a difiből .
Ha kihúztad a féltengelyt -- végén a kúpfogaskerékkel -- akkor már csak a fogaskereket kell levenni , azt szintén zégergyűrű rögzíti .
Gumivásárlással próbálkozz Apedokinál , ha kicsit visszakeresel találsz címet .
Nagyon szépen köszönöm! Tkp.-en nem tudom milyen motor van benne ,csak kívűlről láttam,táblát nem láttam rajta ,gondolom alul van valahol ,alá meg nem feküdtem. Tőlem 32 km-re van ,ha arra járok jobban megsasolom!
Szervusztok ! Most kerestem rá erre a fórumra ,mert van egy idős bácsinak egy ilyen háromkerekű kis masinája! Dízel és az a problémája ,hogy a regulárja(fordulatszám szabályzója )nemszabályoz le! Mielőtt megpróbálnám kiszerelni a helyéről ,érdeklődni ,hogy találok-e valamiféle katalógust ,vagy jav.utasítást! Így vette meg ,már akkor is így viselkedett! Leírom ,amit találtam rajta:APE tm D Az oldalán P 703 V. A törzskönyvében az van írva ,hogy Motortípusa:AFD1M 24066. 1966-os kiadás , 422 cm3. Kihez fordulhatnák esetleg valami internetes posztolást ,vagy szakirodalmat honnan tudnék szerezni! Gondolom ,valamit nem tettek vissza ,vagy nem jól szerelhették össze! Beindul ,felpörög ,aztán csak a leállító bowdennel áll le nagysokára! Köszönöm a segítségeteket ,tanácsatokat!
Üdvözöllek! Lendkerék keresésedre válaszolva közlöm veled hogy van lendkerekem jó állapotú eladó. Ha továbbra is szükséged van rá,akkor kérlek légyszíves felhívni telefonon a részletek megbeszélése végett. T:06-20/986-2525. Üdv: Misibácsi.
Ezen én is tűnődtem ... Elvileg ez Ape fórum , tehát gyaníthatóan ahhoz . Persze Ape is többféle van , a fórumot eredetileg az 50-esre nyitották , de ez a címből nem derül ki . A kérdező hozzászólásait visszanézve látható , hogy vett Sulkykat is -- bár ez a visszanézés is ... aki esetleg segíteni akar az vadászgasson a neten olyan információkra ,amit a kérdező elfelejtett megadni .
A jelenség egyébként általános : hirdetésekben se szoktak leírni lényeges , a vevőt nagyon érdeklő dolgokat . Látni olyan autóhirdetést amiből nem derül ki , hogy a kocsi dízel vagy benzines .
Na mindegy , remélhetőleg Apedoki tud majd segíteni .
Két napig nem ment az inda, meg sem kaptam a leveleket. Elképzelhető, hogy ez sem ér oda.
" Helló!
Köszi az infót! Nem is tudtam, hogy ott még a régi email van megadva. Ezt anno a szolgáltató önkényesen megváltoztatta, sok idegeskedésembe is van már azóta. Azt gondoltam, hogy a gyári fojtás miatt nem megy ez a szar. Még a régi 2 üteműek után agyaltam rajt, hogy tuti fojtva van. A karbiban elvileg volt egy, mint megtudtam, csak a munkatársam az első nap kibaszta belőle. De igy is elég fura, mert ha szivatót ráhúzom melegen, fulladnia kéne, de ez semmit nem csinál. Régen a Jawam, a Trabantom és az összes kétütemű motoromat így állítottam le. Ennél olyan érzés, mintha a karbi szarul lenne belőve, mert nem pörög fel. Ha kiveszem a levegő csavart a karbiból, simán elmegy szivatóval, pedig nem kéne neki. Schubert tűt kerestem, de nem találtam benne, hogy állítok az anyagon. A pici fúvókákon meg nem tudok állítani. Sajnos az 5-ös 6-os alkatrész nem állítható.
Amúgy meg a cégé járgány, nem is szabad berhelni szerintem."