Belső féltengely gumiharangot szeretnék cserélni 49cm3-is Apen.Esetleg valakinek videó a cseréről nincs?Illetve gumiharangot,merre tudok vásárolni?
Szerintem úgy tudod kicserélni , ha a lengőkarról leoldod a kerékagyat , hogy a féltengelyt ki tudd húzni a differenciálműből .
Ahhoz ki kell csavarni azt a 4 darab 6-is csavart , ami a gumiharangot tartja a blokkhoz , ekkor el tudod tolni a kerék felé a féltengelyen a gumiharangot ( aminek a belsejében benn van a fémházas szimering ) .
Utána ki kell venni azt a nagy zégergyűrűt , ami az egész féltengelyt nem engedi kicsúszni a difiből .
Ha kihúztad a féltengelyt -- végén a kúpfogaskerékkel -- akkor már csak a fogaskereket kell levenni , azt szintén zégergyűrű rögzíti .
Gumivásárlással próbálkozz Apedokinál , ha kicsit visszakeresel találsz címet .
Nagyon szépen köszönöm! Tkp.-en nem tudom milyen motor van benne ,csak kívűlről láttam,táblát nem láttam rajta ,gondolom alul van valahol ,alá meg nem feküdtem. Tőlem 32 km-re van ,ha arra járok jobban megsasolom!
Szervusztok ! Most kerestem rá erre a fórumra ,mert van egy idős bácsinak egy ilyen háromkerekű kis masinája! Dízel és az a problémája ,hogy a regulárja(fordulatszám szabályzója )nemszabályoz le! Mielőtt megpróbálnám kiszerelni a helyéről ,érdeklődni ,hogy találok-e valamiféle katalógust ,vagy jav.utasítást! Így vette meg ,már akkor is így viselkedett! Leírom ,amit találtam rajta:APE tm D Az oldalán P 703 V. A törzskönyvében az van írva ,hogy Motortípusa:AFD1M 24066. 1966-os kiadás , 422 cm3. Kihez fordulhatnák esetleg valami internetes posztolást ,vagy szakirodalmat honnan tudnék szerezni! Gondolom ,valamit nem tettek vissza ,vagy nem jól szerelhették össze! Beindul ,felpörög ,aztán csak a leállító bowdennel áll le nagysokára! Köszönöm a segítségeteket ,tanácsatokat!
Üdvözöllek! Lendkerék keresésedre válaszolva közlöm veled hogy van lendkerekem jó állapotú eladó. Ha továbbra is szükséged van rá,akkor kérlek légyszíves felhívni telefonon a részletek megbeszélése végett. T:06-20/986-2525. Üdv: Misibácsi.
Ezen én is tűnődtem ... Elvileg ez Ape fórum , tehát gyaníthatóan ahhoz . Persze Ape is többféle van , a fórumot eredetileg az 50-esre nyitották , de ez a címből nem derül ki . A kérdező hozzászólásait visszanézve látható , hogy vett Sulkykat is -- bár ez a visszanézés is ... aki esetleg segíteni akar az vadászgasson a neten olyan információkra ,amit a kérdező elfelejtett megadni .
A jelenség egyébként általános : hirdetésekben se szoktak leírni lényeges , a vevőt nagyon érdeklő dolgokat . Látni olyan autóhirdetést amiből nem derül ki , hogy a kocsi dízel vagy benzines .
Na mindegy , remélhetőleg Apedoki tud majd segíteni .
Két napig nem ment az inda, meg sem kaptam a leveleket. Elképzelhető, hogy ez sem ér oda.
" Helló!
Köszi az infót! Nem is tudtam, hogy ott még a régi email van megadva. Ezt anno a szolgáltató önkényesen megváltoztatta, sok idegeskedésembe is van már azóta. Azt gondoltam, hogy a gyári fojtás miatt nem megy ez a szar. Még a régi 2 üteműek után agyaltam rajt, hogy tuti fojtva van. A karbiban elvileg volt egy, mint megtudtam, csak a munkatársam az első nap kibaszta belőle. De igy is elég fura, mert ha szivatót ráhúzom melegen, fulladnia kéne, de ez semmit nem csinál. Régen a Jawam, a Trabantom és az összes kétütemű motoromat így állítottam le. Ennél olyan érzés, mintha a karbi szarul lenne belőve, mert nem pörög fel. Ha kiveszem a levegő csavart a karbiból, simán elmegy szivatóval, pedig nem kéne neki. Schubert tűt kerestem, de nem találtam benne, hogy állítok az anyagon. A pici fúvókákon meg nem tudok állítani. Sajnos az 5-ös 6-os alkatrész nem állítható.
Amúgy meg a cégé járgány, nem is szabad berhelni szerintem."
Igazság szerintem főnököm vette reklám célokra anno, de jött ez a katyvasz, így nem lett matricázva. Nekem kellett valami futkosni, ezért elhozták. Nem is lenne vele gondom, ha nem egy olyan városban laknék, ahol nem egy főutca volna, ahol oldalt parkolnak az autók végig. Így, amikor nekiállok kikerülni, 10-el, na akkor vannak érdekes dolgok. Ha stabilan menne 40-et, egy szavam nem lenne. De raktam bele kb 120 kg üdítőt, na akkor már sehova nem egy ki.
Tegyél bele villanymotort, azzal gyorsabb lehet. Az elektromos Ligier kisteherautóm is csak 45 km/h-val megy, de a felüljárón se lassul 40 alá, pláne ha megnyomom a boost gombot. A sebességet szoftveresen lehetne növelni, de amire én használom, arra pont elég. Ez egy 1005 kg össztömegű mopedautó, 4 kW-os a motorja.
Közben kiderült, hogy a gyári fojtást a cégnél az első nap kiszedték belőle, mikor megérkezett. Sajnálatomra így sem megy. Nem is értem, hogy lehet forgalomba hozni ilyen dolgot, ami a mai világban ennyire alkalmatlan a közlekedésre. Kicsit megpakolva a céges dolgokkal 10-12 km/h-s sebességgel másodikban tutulva hasít fel egy olyan púpon, ami szinte láthatatlan. Borzalmas, hogy ilyent valaki megenged, míg a 2020-as gyártású motoromnak, meg mindenféle körülményes dolgokon át kellett esnie, míg engedték forgalomba helyezni, mert egy Osztrák cégnek, nincs típusengedélye az Unióban....