Két napig nem ment az inda, meg sem kaptam a leveleket. Elképzelhető, hogy ez sem ér oda.
" Helló!
Köszi az infót! Nem is tudtam, hogy ott még a régi email van megadva. Ezt anno a szolgáltató önkényesen megváltoztatta, sok idegeskedésembe is van már azóta. Azt gondoltam, hogy a gyári fojtás miatt nem megy ez a szar. Még a régi 2 üteműek után agyaltam rajt, hogy tuti fojtva van. A karbiban elvileg volt egy, mint megtudtam, csak a munkatársam az első nap kibaszta belőle. De igy is elég fura, mert ha szivatót ráhúzom melegen, fulladnia kéne, de ez semmit nem csinál. Régen a Jawam, a Trabantom és az összes kétütemű motoromat így állítottam le. Ennél olyan érzés, mintha a karbi szarul lenne belőve, mert nem pörög fel. Ha kiveszem a levegő csavart a karbiból, simán elmegy szivatóval, pedig nem kéne neki. Schubert tűt kerestem, de nem találtam benne, hogy állítok az anyagon. A pici fúvókákon meg nem tudok állítani. Sajnos az 5-ös 6-os alkatrész nem állítható.
Amúgy meg a cégé járgány, nem is szabad berhelni szerintem."
Igazság szerintem főnököm vette reklám célokra anno, de jött ez a katyvasz, így nem lett matricázva. Nekem kellett valami futkosni, ezért elhozták. Nem is lenne vele gondom, ha nem egy olyan városban laknék, ahol nem egy főutca volna, ahol oldalt parkolnak az autók végig. Így, amikor nekiállok kikerülni, 10-el, na akkor vannak érdekes dolgok. Ha stabilan menne 40-et, egy szavam nem lenne. De raktam bele kb 120 kg üdítőt, na akkor már sehova nem egy ki.
Tegyél bele villanymotort, azzal gyorsabb lehet. Az elektromos Ligier kisteherautóm is csak 45 km/h-val megy, de a felüljárón se lassul 40 alá, pláne ha megnyomom a boost gombot. A sebességet szoftveresen lehetne növelni, de amire én használom, arra pont elég. Ez egy 1005 kg össztömegű mopedautó, 4 kW-os a motorja.
Közben kiderült, hogy a gyári fojtást a cégnél az első nap kiszedték belőle, mikor megérkezett. Sajnálatomra így sem megy. Nem is értem, hogy lehet forgalomba hozni ilyen dolgot, ami a mai világban ennyire alkalmatlan a közlekedésre. Kicsit megpakolva a céges dolgokkal 10-12 km/h-s sebességgel másodikban tutulva hasít fel egy olyan púpon, ami szinte láthatatlan. Borzalmas, hogy ilyent valaki megenged, míg a 2020-as gyártású motoromnak, meg mindenféle körülményes dolgokon át kellett esnie, míg engedték forgalomba helyezni, mert egy Osztrák cégnek, nincs típusengedélye az Unióban....
Talán Apedolkinak van erről részletesebb információja .
Szerintem nincs fojtva , az eredeti ( valóban 50-es ) kétfelömlős henger azzal a porlasztóval-kipufogóval-áttétellel ennyit tud . Nekem ugyan nincs APE50-esem , csak ugyanazzal a motorral szerelt Sulkym . Van hozzá alapméretes szettem is , de arról hirtelen még képet se találok .
Sziasztok, piaggio ape pókert keresek eddig eredmény nélkül, véletlenül nincs itt köztünk ojan ember akinek van egy felesleges? Nem sok esélyt látok rá. Vagy olyan ember aki tudna segíteni behozni eggyet. A segítséget előre is köszönöm. 06308637672
Nyilván ez a típusbizonyítvány dolog ott lényeges , ahol a háromkerekű segédmotorok csak rendszámmal furikázhatnak -- vagyis szinte mindenhol Európában . Azon tűnődök , hogy vajon melyik államban ( nem Elefántcsontpartra gondolok ) járkálnak még rendszám nélkül az ilyenféle szerkezetek .
500e +áfa, de az a segédmotorokra egyből vissza is igényelhető.
Nagyváradon van egy "összeszerelő üzem", ahol ilyen tricikiket raknak össze, azt mondta a román ügyfelem, hogy ott 1000 EUR-ért adják. De annak nincs típusbizonyítványa, igaz anélkül itthon simán el lehet furikázni, elég egy számla is.
Régóta ismerem ezeket a platós tricikliket, itt Debrecenben is árulták egy időben, Nagyváradon is van egy "összeszerelő üzem", de eddig csak olyannal találkoztam, aminek nem volt semmilyen papírja. Egy ismerősöm cége importált most 30 db-ot, gondolom annyi fért a konténerbe. Mondjuk csak akkor kérdezte meg, hogy hogyan lehet ezekkel legálisan közlekedni, miután megjöttek. Meglepő módon, ezeknek van spanyol típusbizonyítványa (e9/168/2013/***), és L2e-U kategóriába vannak sorolva.