Miskolc 1-200 km-es körzetében nincs valakinek esetleg fülese eladó UAZ 469-ről, ami rendszámos/rendszámozható? Kb. 500 ezer Ft körüli árfekvés vonzana.
Ha lenne valakinek Tiszaújváros-Miskolc 50 km-es körzetében 1db (esetleg 2) a fékpofába való excenter persely és kisegítene vele elugranék érte akár most vagy holnap reggel. Szet van borítva a vas, 1 elrepedt 1 meg kicsit viseltes, enélkül nem tudom összerakni...
Ok, azóta szétszedtem a motort, 2 mm a gyűrűhézag ( 0.25 mm- nek kéne lenni ) és a hajtókaron kilátszik az alapfém a sárga. Már ledőlt fel lesz ujjíva a motor.
Nem csak az volt a probléma , hogy befért a dugattyú mellé a 0.5-ös hézagmérő hanem 50 fokos motornál már csak 0.5 bar olajnyomás volt, nem volt benne termosztát, tehát ha 80-ra melegedett volna a motor már semmi nyomás nem lett volna.
Nem vagyok nagy motorszakértő, de annyi hézag nekem nem tűnik soknak, ezt csak a hőtágulás miatt gondolom. Van itt a fórumon olyan aki, jobban ért hozzá nyilván. De a végsürítési érték azonnal megmutatja, hogy mi a helyzet a motorban.
Hello mindenki.Nyakig benne vagyok a platosba ...rozsdatlanitas tömitések cseréje folyadékok cseréje és a végén majd az elektromos rendszer ujjàvaràzslàsa -ahogy bontok mindig talàlok vmit ...legùjjabb esemény elsõ kardàn lòg -túl nagy kotyogas a hatsòhoz képest,vàlto mellett bal alvàz belsõ lemez korrodàlt hiànyos
Kardànt csereljem egybe v lehet kapni külön a hüvelyes részt?lökjön màr fel vki képet h mennyi hely kell a kuplungharang es a kardan vékonyitott rész között mert nem vagyok nyugodt -köszi
-irtàtok h ez az alvaznal a dupla lemez miatt elöfordul megoldas lehet meglapolni?
Helló. Nekem az egyik barátom jár ki oroszba. Nekik itthon van boltjuk, Ural,zil,kraz...stb alkatrészek forgalmazásával foglalkozik. Ami nagyon fontos és megfizethetetlen,hogy eredeti alkatrészeket árul!!
UAZ gyújtáselosztóban kell rugókat cserélnem, szétszedtem egy tartalékot rugóméretek miatt, de a rugók abban is ki vannak nyúlva.
Úgy gondolom, hogy mikor felrakom az új rugókat, akkor azoknak már feszesen kellene állni a csapokon, mivel ekkor dolgoznának megfelelően. Mert ha ez így van akkor megmérem a csapok közti távolságot, aztán veszek megfelelő méretű darabokat.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tegnap fejeztem be az összerakását egy 452-nek. Új ac, gyújtástorony, kábelek, gyertyák, karburátor, hűtő, termosztát, vízpumpa és olajcsere.
Most vette egy barátom és gatyába kellett rázni. Víz le volt eresztve belőle eddig, de a motor indult nem járt szépen, de működött.
Miután összeraktam, feltöltöttem vízzel, olajjal, azóta nem indul. Gyújtás oldal rendben, hézagok beállítva, gyújtás a nagykönyv szerint beállítva. Üzemanyagot kap. A karburátor új,
nem állítottam rajta semmit.
Indításnál forog-forog, néha mintha megfogná valami, majd visszadurran és füstöt nyom a karbiból.
Van valami ötletetek, mert ilyen problémám még nem volt, pedig kb 15 éve uazozok.