Igazság szerintem főnököm vette reklám célokra anno, de jött ez a katyvasz, így nem lett matricázva. Nekem kellett valami futkosni, ezért elhozták. Nem is lenne vele gondom, ha nem egy olyan városban laknék, ahol nem egy főutca volna, ahol oldalt parkolnak az autók végig. Így, amikor nekiállok kikerülni, 10-el, na akkor vannak érdekes dolgok. Ha stabilan menne 40-et, egy szavam nem lenne. De raktam bele kb 120 kg üdítőt, na akkor már sehova nem egy ki.
Tegyél bele villanymotort, azzal gyorsabb lehet. Az elektromos Ligier kisteherautóm is csak 45 km/h-val megy, de a felüljárón se lassul 40 alá, pláne ha megnyomom a boost gombot. A sebességet szoftveresen lehetne növelni, de amire én használom, arra pont elég. Ez egy 1005 kg össztömegű mopedautó, 4 kW-os a motorja.
Közben kiderült, hogy a gyári fojtást a cégnél az első nap kiszedték belőle, mikor megérkezett. Sajnálatomra így sem megy. Nem is értem, hogy lehet forgalomba hozni ilyen dolgot, ami a mai világban ennyire alkalmatlan a közlekedésre. Kicsit megpakolva a céges dolgokkal 10-12 km/h-s sebességgel másodikban tutulva hasít fel egy olyan púpon, ami szinte láthatatlan. Borzalmas, hogy ilyent valaki megenged, míg a 2020-as gyártású motoromnak, meg mindenféle körülményes dolgokon át kellett esnie, míg engedték forgalomba helyezni, mert egy Osztrák cégnek, nincs típusengedélye az Unióban....
Talán Apedolkinak van erről részletesebb információja .
Szerintem nincs fojtva , az eredeti ( valóban 50-es ) kétfelömlős henger azzal a porlasztóval-kipufogóval-áttétellel ennyit tud . Nekem ugyan nincs APE50-esem , csak ugyanazzal a motorral szerelt Sulkym . Van hozzá alapméretes szettem is , de arról hirtelen még képet se találok .
Sziasztok, piaggio ape pókert keresek eddig eredmény nélkül, véletlenül nincs itt köztünk ojan ember akinek van egy felesleges? Nem sok esélyt látok rá. Vagy olyan ember aki tudna segíteni behozni eggyet. A segítséget előre is köszönöm. 06308637672
Nyilván ez a típusbizonyítvány dolog ott lényeges , ahol a háromkerekű segédmotorok csak rendszámmal furikázhatnak -- vagyis szinte mindenhol Európában . Azon tűnődök , hogy vajon melyik államban ( nem Elefántcsontpartra gondolok ) járkálnak még rendszám nélkül az ilyenféle szerkezetek .
500e +áfa, de az a segédmotorokra egyből vissza is igényelhető.
Nagyváradon van egy "összeszerelő üzem", ahol ilyen tricikiket raknak össze, azt mondta a román ügyfelem, hogy ott 1000 EUR-ért adják. De annak nincs típusbizonyítványa, igaz anélkül itthon simán el lehet furikázni, elég egy számla is.
Régóta ismerem ezeket a platós tricikliket, itt Debrecenben is árulták egy időben, Nagyváradon is van egy "összeszerelő üzem", de eddig csak olyannal találkoztam, aminek nem volt semmilyen papírja. Egy ismerősöm cége importált most 30 db-ot, gondolom annyi fért a konténerbe. Mondjuk csak akkor kérdezte meg, hogy hogyan lehet ezekkel legálisan közlekedni, miután megjöttek. Meglepő módon, ezeknek van spanyol típusbizonyítványa (e9/168/2013/***), és L2e-U kategóriába vannak sorolva.
Kellemes ünnepeket Kívánok, és ha esetleg valakit érdekelne van egy BMA amica 250 eladó a facebook oldalon szétszedett állapotban érték megjelölés nélkül. BÚÉK
Én ma kaptam meg az alkatrészeket . Nem különösebben vadásztam ilyesmire , de mopedautós hirdetésben találtam rá . Engem elsősorban az érdekelt , hogy volt benne egy blokk is ( csak a motoros rész , irányváltó nélkül ) ami tartalmazza a váltót . Ha végre valaha nekilátok annak a dízelesítésnek amihez az egyhengeres motor még tőled származik, akkor lehetőségem van váltós verziót megvalósítani . Ehhez nyilván szét kell vágni a blokkot , de ha van plusz belőle akkor könnyebben megteszi az ember -- ugyanis az esetleges visszaállíthatóság lehetőségét nem akarom elveszíteni .
Egyébként volt benne pár dolog ami miatt megérte : önindító , 55-ös Pinasco henger dugóval , első-hátsó lámpák ( Kore-hoz ) , elektromos ablakemelő , műszerfal , kormánykapcsoló . Ez utóbbi ha jól nézem a Casalini Ydeaval egyezik , ami megnyugtató , mert abból 2 is van a környezetünkben és nem tudnám honnan szereznék .
Én harmadáért vettem , mint amit írtál , de a te ajánlatodban komplett hajtáslánc van : porlasztóval , burkolattal , irányváltó-difi egységgel , féltengelyekkel , kerékaggyal , gyújtáselektronikával és feszszabályzóval -- mert ezek az én csomagomban nem voltak . Ezek alapján tudok kalkulálni az árat .
Az egészet belegyűrték egy koporsó-szerű dobozba , de 41 kg lett ezért meg kellett bontani a csomagot . Futár hozta , nem tudom mennyi volt a feladás .
Már csak az a kérdés mikor jut időm megcsinálni ...
Gondolkodom én is egy ilyen cucc beszerzésén , ha netán nem a BCB motoros Kore lenne a dízelesítés áldozata akkor a másiknak a motorját szét kell vágni . Hogy ne egy ép motort trancsírozzak -- úgy tűnik találtam is egy hiányos és hibás példányt olcsón .
Ha az olajat leengeded ( vigyázz : az irányváltónak és motorblokknak külön olajtere van ) akkor ki tudod húzni a féltengelyeket , csak azt a négy kis csavart kell kitekerni és az alatt zégergyűrű tartja benn a féltengelyt .