a József Attillán tudok egyet asszem a 37 szám alatt. Ács Árpád cégtábla van kitéve, ott van uaz részlege Fészki Sándornak. Nekem lehetettlen alkatrészeket is be tudott szerezni a portálhídba. Volt még egy emberke miskolcon aki foglalkozott uaz alkatrészekkel de elvesztettem a számát.
Üdv mindenkinek talán tudtok segíteni , az lenne a kérdésem, hogy ez az új uaz "profi" platós autó ez milyen lehet terepen? van valakinek tapasztalata?
Üdv mindenkinek !! Van eladó új még nem használt 15" 4db uaz felnim 40000 ft és 4db nysa-zukk 16" felnim aminek a közepe kiesztrgálva igy uazra aróra is jó 30000 ft.
Van itt valakinek eladó platós uaza? A lényeg hogy papíros, gyári motoros és mindenféle himi-humi mentes gépet keresek. Nem felújítottat,de nem is a legrohadtabbat. Ezzel egy régi vágyamat szeretném teljesíteni. Nem erdőn szeretném használni, meg nem is ott szétterhelt példányt szeretnék venni. Családi gazdaságunkban terményt szeretnék hordani vele ,mint pl. Megy,szilva illetve borsó és babfajtákat. Ezek elég homokos területen vannak termesztve ahol az uaz kaliber tud elmenni. Ha tudtok ilyen kocsit eladót szóljatok! Köszönöm ha elolvastad!
Köszönöm, de megvagyok a felnikkel! Találtam még 2 db. jó állapotú ARO felnit, meg pótkeréknek is egyet. Különben Sármellék nem lett volna rossz, mert egyik barátom kanizsai.
Most ülésekre vadászok. Vagy minta után legyártatom, vagy bele próbálok egy gyári UAZ-t. Szóval, ha lenne valakinek egy garnitúra jó állapotban, azon elgondolkoznék!
Szevasz !! Nekem van 4 db zuk-nisa felnim a közepük már kiesztergálva homokolva voltak feketére festve 244 arón voltak ami nem platós és igy nem voltak túl terhelve stomil 6.50x16 os medve talpas gumival téli kerékként, a gumikat eladtam róluk ,gazellára vitték hogy magasabb legyen mint az eredetivel , szépen futnak a lyukak nincsenek kinyúlva. Aró felnim is van de azok közül keresni kéne jót és és gumisak. A 4 db 32000 ft Sármelléken vannak ha érdekel teszek ide holnap képeket róluk 06306620081 elérhető vagyok.
Köszönöm a választ. A Zsuk és az ARO, ha jól tudom 3,5 coll széles. A Zsuk azért problémás, mert ki kell esztergálni a közepét, hogy rámenjen az agyra. Pont a merevítő perem tűnik el. Az UAZ felni milyen széles? Egyébként a 3,5 coll nekem megfelel, mert M38A1 replikát építek CJ5-ből.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, kiméregettük, működik, megszüntettük a behúzótekercs felé menőt, és máris működött, az uaz indul anélkül is, azóta pöcc röff, köszönöm a hozzászólásokat, a segítséget, jól jött, hasznát vettük.
Valaki korábban tett fel gázbekötésről képet, de azóta azokat nem találom. Nekem még a terveknek megfelelően a légszűrőházba a karburátor tetején van a becsatlakozásom, de most szeretném a karburátor oldalába bekötni. K-129B egytorkú karburátorrol van szó, ha esetleg van így megoldva valakinek, egy képpel, illetve néhány adattal segítsen kérem. Köszönettel
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Létezik olyan régebbi típusú, nem lukacsos (Mint a képen.) UAZ felni, amelyik 16 collos? ARO-ban létezik, de sajnos nem találok elég jó állapotút. Ha lenne valakinek, meg is venném. A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok, az alábbi tirisztoros gyújtásbekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget, akinek ilyen van, vagy látott már ilyent, vagy szerelt be-ki, kérem nézzen rá egy pillantást. Az Advesz Kft. től vásároltam elméletileg egy Uaz tirisztoros gyújtás, gazella trafóval, kommutátorral, ellenállással. Kaptam tőlük egy bekötési rajzot is, elvileg az úgy nem működik, vagy csak én kötöttem be szarul valamit.
Kipufogóba mindig nem mehet. Egyszer csak nyitva marad az a kipufogó szelep is leállitáskor... és akkor szépen megy a hengerbe a viz,onnan meg le az olajba. Deazt látnod kéne Ha viszont az olaj szép és tiszta mindig,ott kijjebb lesz valami közvetlen a kipufogó csonknál. Biztos hogy a csőből jön a gőz,nem a csőre folyik rá a fagyálló és inditáskor meg hátrafele elgőzöl? Fűtéscsap is pont ott van fölötte pl,meg a fűtés csöve.
Igen,pontosan így van. Indítás után gőzölög,mint a gőzmozdony . Olajba semmi víz nem keveredett. Dugattyuk teteje száraz,szépen indul hidegen is. gondolom azért ha állna a dugó tetején a víz,egy idő után belemenne valamennyi az olajba a gyürü hézagoknál állás közben. emiatt gondoltam azt,hogy valamelyik kipufogó csatornába lehet repedés. Alaplap fűtés ugye M24 motornál nincs,ugyhogy azt kilőttem hogy ott menne be a víz. Esetleg valamelyik kipufogó tőcsavar nem lóghat bele a víztérbe,nem e ott szivároghat át,még arra is gondoltam.
a motor nem jár mégis napok mulva egy pár litert rá kell tölteni, indítás után pedig gőzfelhő van az autó mögött,
13 literből pár liter?Alatta semmi olajba semmi víz nincsen. Ha a hengerbe menne leszivárogna az olajba De ennyi víz a hengerfejbe a szelepeknél az rengeteg . Mindenképpen torkot le mert akkor abban kellene állni a víznek sőt kipufogó csőben vagy a dobban .De ott nem gőz jönne indítás után hanem előbb víz
Sziasztok, hengerfej tömítés csere után sincs javulás, ha a tűtőből fogy a víz úgy,hogy a motor nem jár mégis napok mulva egy pár litert rá kell tölteni, indítás után pedig gőzfelhő van az autó mögött,akkor gyanakodhatok hogy hengerfej repedés és valamelyik kipufogó szelepnél befolyik a kipufogó csatornába a víz?
Indulni pöc röff, hengerfej tömítés cserekor nem láttunk semmi rendelleneset,egyedül a kipufogó öntvényt nem vettük le,lehet ott már akkor láttuk volna.