Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2020.11.11 0 1 12604

Az elülső lökhárító eléggé reménytelen szerintem ,

 

Kora tavasszal eladtam ezt a Sulkyt :

Tőlem nem messze lakik a vevője , ma délután jártam arra . Most éppen nincs rajta a járgányon az elülső lökhárító .

 

Előzmény: Bakancs4 (12603)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.11.09 0 1 12603

Tegnap vettem egy Casalini Sulky Sp50 core. Tipusu 3 kerekű szépségét 

Esetleg van valakinek hozzá javitasi kezikonyve vagy otlet hogy hol keressek.

Illetve keresnek hozzá elsö lokharitot mert ami rajta van elég leélt.

 

Aha ! Én évtizedek óta foglalkozom ilyen járgányokkal , de javítási kézikönyvvel még nem találkoztam . Ha valami konkrét kérdés merül fel igyekszünk segíteni . Az is kérdés , hogy melyik motor van benne , mert többfélével szerelték ezeket ; a leggyakoribb a Piaggio motor , ez a Vespa Pk50-esből kifejlesztett erőmű , az van az Ape 50-es járgányban . Ha a tiedben is akkor kedvező a helyzet mert ahhoz ( csak a motorhoz ) található anyag .

Az elülső lökhárító eléggé reménytelen szerintem , ha Miska bácsinak ( Apedoki ) sincs akkor meg kéne barátkozni a jelenleg rajta levővel .

-----o---------o------------o---------------o------------o------------o--------------o------------o-----

Látom eléggé kiterjedt a járműtechnikai érdeklődésed . Én mostanában szándékszom megválni a Renault R-4-esemtől . A Volvo 245 D6-ot még szeretném feltámasztani csipkerózsika álmából és pár évig járkálni vele .

ricsosz Creative Commons License 2020.11.08 -1 0 12602

Sziasztok.

 

Tegnap vettem egy Casalini Sulky Sp50 core. Tipusu 3 kerekű szépségét 

Esetleg van valakinek hozzá javitasi kezikonyve vagy otlet hogy hol keressek.

Illetve keresnek hozzá elsö lokharitot mert ami rajta van elég leélt.

Köszönöm

monogram Creative Commons License 2020.10.26 0 0 12601

ha a motorhoz keresnél valamit , ez a robogó motorblokk van benne suzuki gemma cs 80

https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_CS

 

Előzmény: vaskalap31 (12600)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.24 0 1 12600

Köszönöm szèpen. Ezek szerint is igen ritka a szerzemènyem. Száz darab kèszült.

Előzmény: monogram (12599)
monogram Creative Commons License 2020.10.24 0 0 12599
Előzmény: vaskalap31 (12598)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 12598

 

Ezèrt gondoltam mert  Fahrgestell

Alan Hatswell  Canterbury 

GroBbritannien

Bakancs4 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 12597

Mintha valahol láttam volna már -- szerintem olasz gép lesz , angol létére eléggé furcsán szerelték bele kormányt .

 

http://www.microcarmuseum.com/virtualtour.html

Előzmény: vaskalap31 (12596)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.20 0 1 12596

Üdv!

Van valakinek infója,  a kèpen làtható 3 kereküről?

....annyit tudok, hogy angol....

vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.16 -1 0 12595

Igen az. Alakítgatom míg sikerül szerezni. Esèly nem sok hogy találok.

 

Bakancs4 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 12594

Ja , a középső  ? Az nekem nagyon típusidegennek tűnik , sokat mernék fogadni arra , hogy azt valamelyik előző tulaj fabrikálta rá . Ránézésre -- ilyen messziről --  Kispolszkinak saccolnám .

Előzmény: vaskalap31 (12593)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 12593

Szerencsère nekem csak közèpső van.

Előzmény: Bakancs4 (12592)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.10.14 0 1 12592

Nem lesz egyszerű . Nekem is eléggé viharvert az egyik foncsor , de valószínűleg kap valamiféle fóliát aztán mehet tovább .

Előzmény: vaskalap31 (12590)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 12591

Arról nem tudok , hogy lenne valami határidő a forgalomba helyezésre . Időnként viszünk olyan mopedautót berendszámozni ami majd 10 éve az országban van .

Viszont egyszer a vizsgabázison valami olyasmit mondtak , hogy lényegében csak az viheti vizsgára a járművet aki behozta , vagyis tkp. a külföldi papíros jármű nem adható tovább . Később meg is találtam ezt a passzust a KÖHÉM rendeletben -- most sajnos nem tudom meghivatkozni , mert a gépemen nincs Word , nem tudom megnyitni az erre vonatkozó dokumentumot .

Azonfelül a több kézen átment jármű semmilyen előnnyel nem jár , viszont tágabb teret enged valamiféle tévedésre . Senkinek nem hiányzik , hogy az éber ügyintéző észrevegye : a második magyarországi tulajdonostól a harmadiknak történő eladása során az egyik tanú nem azon a lakcímen szerepel , mit amit a szerződésre írt . Vagyis menj vissza Alsórekettyésre , keresd elő Tóth Mihály pékmestert ( ha még él )  és próbálj vele új szerződést íratni ... Brrr!

Szóval én nem bonyolítanám ez életemet különféle közbenső tulajdonosok papírjaival .

 

Előzmény: triker (12589)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.13 0 1 12590

Üdv. Charly 1- hez keresek első lámpát.

triker Creative Commons License 2020.10.09 0 0 12589

"Ami ez előző magyar tulajdonosokat illeti én több okból nem emlegetném őket , a forgalombahelyezési macerára már olyan (kétnyelvű ) adásvételivel mennék , amelyen csak a köztem és az osztrák tulaj közötti adásvétel látható ."

És ebben az esetben fontos az adásvételi dátuma? Tehát lehet-e egy 1-2 éve behozott jármű akkori adásvételijével most elmenni vizsgáztatni? 

Előzmény: Bakancs4 (12586)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.09 0 0 12588

A blokk cserèlhető 50- es re? A felfógatásra gondolok. 

Előzmény: Bakancs4 (12586)
vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.09 0 0 12587

Köszönöm szèpen.

Előzmény: Bakancs4 (12586)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.10.08 0 1 12586

mennyire macerás, pontosabban mennyi esèlyem van rá, hogy egy 1995-ös èvjáratú Amicát 250 köbcentist legálisan forgalomba helyezzek?

Az osztrák papírjai megvannak', de èn már a 2. magyar tulajdonosától vettem.

 

Hát ... de talán már említettem . A jármű normál nagymotorként kerül(ne) forgalomba , így lényegében ugyanolyan papírok kellenének hozzá , mint egy Opel Zafirához . Gyanúm szerint ez az okmány nem elegendő , valamiféle újabb forgalmit fognak követelni , a zöldes-sárgás kartont , az ún. "kutyanyelvet".

Így néz ki :

 

Aztán persze lehet , hogy valamiért mégi elég ennyi , lásd a 3 héttel ezelőtti hozzászólásom :

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=155923413&t=9120771

 

Nemrégiben beszéltem egy mopedautó-nepperrel , az valami olyasmit mondott , hogy egy kutyanyelv is elég , ha járgány 2017 előtt került be hozzánk .

 

Ami ez előző magyar tulajdonosokat illeti én több okból nem emlegetném őket , a forgalombahelyezési macerára már olyan (kétnyelvű ) adásvételivel mennék , amelyen csak a köztem és az osztrák tulaj közötti adásvétel látható .

 

vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.08 0 1 12585

vaskalap31 Creative Commons License 2020.10.08 0 1 12584

Sziasztok!

Szerintetek, mennyire macerás, pontosabban mennyi esèlyem van rá, hogy egy 1995-ös èvjáratú Amicát 250 köbcentist legálisan forgalomba helyezzek?

Az osztrák papírjai megvannak', de èn már a 2. magyar tulajdonosától vettem.

A "B" kategóriájú jogsi elèg lenne, amennyiben sikerülne legalizálnom?

SySC5 Creative Commons License 2020.10.02 0 0 12583

Kedves Bakancs4!
Ha adnál egy telszámot, vagy megcsörgetnél +36703150770, - visszahíbnálak pár baráti szóra - szívesen venném.
Köszi előre is.

Előzmény: Bakancs4 (12582)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 12582

A szezon utolsó mopedes találkozója múlt hétvégén volt . Sokat szerencsétlenkedtem az időponttal , próbáltam egy barátom kórházi dolgaihoz igazodni , de amelyik időpont megfelelt volna akkorra meg a ház volt foglalt . Így maradt a múlt vasárnap ( mindig szombaton tartottunk talit Doromláson ) , szerencsére jól sikerült , de háromkerekű nem volt mert Feri favágást tervezett aznap délelőttre :

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=155948990&t=9147790

Előzmény: Bakancs4 (12554)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 12581
triker Creative Commons License 2020.09.18 0 0 12580

Köszönöm

Előzmény: Bakancs4 (12579)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 12579

Hát nem egészen ...

Jelenlegi szabályozás ( lásd : 1988 évi törvény a közlekedésről 25§ és 25/A § illetve a 326/2011 Korm. r.  42§ ) nem követeli meg a 2 és 3 kerekű segédmotoros kerékpárok nyilvántartásba vételét , a 4 kerekűek számára pedig alkalmaz néhány könnyítést .  Így egy efféle 3 kerekű szerkezet nagy szabadságot élvez . Lényegében nem is szükséges a külföldi forgalmi , de egyrészt növeli a masina értékét , másrészt jól fog jönni ha valaha a büdös életben eljutnak a segédmotoros berendszámozásig nemzetünk nagyjai .

Egy olyan csónakszállító utánfutó ( nekünk is van )  amit gépkocsi után szándékoznánk kötni az egyéb gépjárművekkel esik egy elbírálásra . Azokhoz kevéssé értek -- mopedautókban vagyok otthon -- így nem tudok egyebet mint bemásolom a vonatkozó  jogszabályt . Ebből nekem az jön le : ha annyira régi az utánfutó , hogy nem került kiállításra újabb fajta okmány a részére Ausztriában akkor elvileg be lehet rendszámozni származás ellenőrzés lefuttatása után . De mint írtam : normál járművekhez nem értek , bátorkodtam a jogszabályokat felhánytorgatni .

Valaha a mopedautókat berendszámozták szimplán a Typenschenre , de jópár éve megkövetelik normál okmányok meglétét . Valaki úgy magyarázta nekem : az a füzetszerű okmány a régi , és azokat lecserélték le a "kutyanyelvekre" . A jelenlegi (mopedautó) berendszámozási gyakorlatban a füzetecskét nem is veszik el ( ha egyáltalán van ) csak a kutyanyelveket . A dolog annyiban érdekes : a jogszabály egyértelműen azt írja , hogy a mopedautót ( négykerekű segédmotoros kerékpárt ) hiányos okmányokkal is be kell rendszámozni -- hát erről a hivatalban nem is hallottak . Egyszer a hivatalvezető orra alá dugtam azt a 43-as §-t hát igencsak pislogott szegény . A mopedautóknál egyéb kedvezmények is vannak . 

Az eléggé elterjedt gyakorlat , hogy az ügyintézők szokásjog alapján járnak el , és olyan esetben is megtagadják a forgalomba helyezést amikor azt a vonatkozó hatályos jogszabály lehetővé tenné .

A lentiek értelmezéséhez tudni kell : harmadik országon az Európai Unión kívüli területet érti .

 

Nagy teher ha valaki nem szokványos járművekkel óhajt közlekedni ...

 

 

326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet

a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról
és visszavonásáról

IV. FEJEZET

A JÁRMŰVEKKEL KAPCSOLATOS ELŐÍRÁSOK

10. A járművek forgalomba helyezése és ideiglenes forgalomban tartása

42. § (1) A közúti közlekedés szabályairól szóló rendeletben meghatározott járművel – kivéve a trolibuszt, a villamost, a kerékpárt, a két- és háromkerekű segédmotoros kerékpárt, az állati erővel vont járművet, a kézikocsit – közúti forgalomban akkor lehet részt venni, ha forgalomba helyezték, vagy ideiglenes forgalomban tartását engedélyezték.

(2)159 A járművet akkor lehet forgalomba helyezni, ha

a)160 a tulajdonjog megszerzését igazolták,

b) a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét vagy a gépjármű-felelősségbiztosítás alóli mentességet igazolták,

c) a regisztrációs adóról szóló törvény hatálya alá tartozó járművek esetében a vámhatóság adatbázisában a regisztrációs adó megfizetésének megtörténtét a közlekedési igazgatási hatóság elektronikus úton ellenőrizte,

d) a közlekedési hatóság a járműre forgalomba helyezési engedélyt adott ki, megállapította a jármű műszaki adatait és műszaki alkalmasságát, és

e)161 a jármű üzemben tartója Magyarország területén rendelkezik lakcímmel vagy székhellyel (telephellyel).

(2a)162 A közlekedési igazgatási hatóság elektronikus úton, közvetlen lekérdezéssel szerzi meg a cégnyilvántartásból a gazdasági társaság képviselőjének közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldányát vagy az ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-mintáját, valamint a gazdasági társaság cégkivonatát, ha az a kérelem elbírálásához szükséges, és az érintett gazdasági társaság az iratot a cégbírósághoz benyújtotta és ezt a tényt a cégjegyzék tartalmazza.

(2b)163 A közlekedési igazgatási hatóság a (2) bekezdés d) pontjában meghatározott műszaki adatokat a közlekedési hatóságtól elektronikus úton átveszi.

(3) A (2) bekezdésben foglaltak igazolása mellett, a járművek forgalomba helyezésének további feltételei:

a)164 a harmadik országból belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű származás-ellenőrzése, illetve a jármű jogi helyzetének tisztázása megtörtént, előzetes eredetiségvizsgálatát elvégezték, valamint a jármű külföldi forgalmi engedélyében szereplő adatokat igazolták;

b)165 egy korábban már egy másik EGT-tagállamban nyilvántartásba vett jármű újbóli nyilvántartásba vételéhez

ba) minden esetben be kell vonni a korábbi harmonizált forgalmi engedély I., továbbá – ha ilyet kiállítottak – a II. részét,

bb) a nem harmonizált forgalmi engedély adattartalmát igazolni kell.

c) az új jármű forgalmazója részére a közlekedési hatóság engedélyezte a megfelelőségi nyilatkozat alkalmazásával történő forgalomba helyezést, és a forgalmazó a járműhöz elektronikus úton a műszaki adatlapot, valamint az e rendeletben meghatározott módon a járműkísérő lapot kiállította;

d) egyéb új jármű esetében járműkísérő lapot állítottak ki, vagy elvégezték a jármű előzetes eredetiségvizsgálatát.

(4)166 A (3) bekezdéstől eltérően a származás-ellenőrzés elvégzését követően a forgalmi engedély hiányában is forgalomba helyezhető a jármű az alábbi esetekben:

a) ha a más EGT-államból behozott használt jármű forgalomba helyezése során

aa) nem áll rendelkezésre a nem harmonizált forgalmi engedély eredeti vagy a kiállító hatóság által hitelesített másolati példánya, de az ügyfél csatolja a kiállító hatóság által a jármű nyilvántartott adatairól kiállított igazolást, vagy

ab) a harmonizált forgalmi engedély I. és II. részből áll, és a II. rész hiányzik,

b) a jármű azért nem rendelkezik forgalmi engedéllyel, mert a származási országban forgalomba helyezésre nem kötelezett,

c) a járművet hatósági árverés, hatósági vagy bírósági határozat útján szerezték meg és a jármű forgalmi engedéllyel nem rendelkezik.

(5) A jármű származását igazolnia kell

a) a magyarországi gyártónak, vezérképviseletnek, összeépítési engedéllyel rendelkezőnek;

b) harmadik országból vagy más EGT-államból belföldi üzemeltetés céljából behozott jármű esetén annak, aki a forgalomba helyezést kezdeményezi.

(6)167 A külföldről belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű forgalomba helyezéséig, valamint egyéb olyan járművek esetében, amelyek forgalomba helyezése nem indokolt, a jármű ideiglenes forgalomban tartása engedélyezhető, ha az ügyfél a tulajdonjog megszerzését, a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét és a jármű műszaki alkalmasságát igazolta.

(7) A jármű forgalomba helyezése nyilvántartásba vétellel, a forgalmi engedély, a rendszámtábla, és – az 55. §-ban meghatározott járműveknél – az új típusú rendszámtáblához tartozó regisztrációs matrica kiadásával valósul meg.

(8) A jármű ideiglenes forgalomban tartásának engedélyezése az ideiglenes forgalomban tartási engedély és az E betűjelű ideiglenes rendszámtábla kiadásával valósul meg.

(9) A lassú jármű, annak pótkocsija, valamint a négykerekű segédmotoros kerékpár forgalomba helyezése esetén „igazolólap” megnevezést tartalmazó forgalmi engedélyt kell kiadni.

(10)168 A forgalmi engedély, az ideiglenes forgalomban tartási engedély, a törzskönyv és a rendszámtábla, valamint a regisztrációs matrica arra a járműre érvényes, amelyre azt kiadták, vagy engedélyezték.

(11)169 A közlekedési igazgatási hatóság a külföldi hatóság által kiállított forgalmi engedélyeket és hatósági jelzéseket a forgalomba helyezés során bevonja, és a keletkezett alapirattal a Nyilvántartónak megküldi.

(12)170 A Nyilvántartó a más EGT-állam nyilvántartó hatóságát a külföldi forgalmi engedély bevonásáról a jármű magyarországi forgalomba helyezésétől számított két hónapon belül értesíti, ezt követően az állam nyilvántartó hatóságának kérésére, illetve viszonosság esetén a külföldi okmányokat, hatósági jelzéseket az azt kiadó hatósághoz továbbítja, egyéb esetekben a jogszabályban meghatározott őrzési időt követően megsemmisíti.

(13) A jármű forgalomba helyezése iránti, vagy a már forgalomba helyezett járművel kapcsolatos eljárások során a közlekedési igazgatási hatóság az ügyfél kérelmének megfelelő adattartalmú elektronikus kérelmet állít elő.

42/A. §171 (1) A külföldi fegyveres erő állományának tagja és hozzátartozója számára a Küfetv. 13. §-a alapján regisztrációs adó fizetési kötelezettség alól mentes, harmadik országból származó gépjárművek forgalomba helyezésekor a közlekedési igazgatási hatóság a külföldi okmányokat és hatósági jelzéseket bevonja és 10 évig, de legalább a jármű külföldre vitellel történő átmeneti forgalomból kivonásáig megőrzi.

(2)172 Az ügyfél kérelmére a 109. § (1) bekezdés f) pontjában foglalt átmeneti kivonásra irányuló eljárás lefolytatásakor a közlekedési igazgatási hatóság a külföldi okmányokat és hatósági jelzéseket visszaadja, ellenkező esetben a Nyilvántartónak kell azokat megsemmisítésre megküldeni.

(3) Az (1) bekezdéstől eltérően, az ott megjelölt gépjárművek forgalomba helyezésekor a külföldi katonai hatóság írásbeli kérelmére a külföldi katonai hatóság által kiadott hatósági jelzéseket és az ahhoz tartozó külföldi okmányokat a közlekedési igazgatási hatóság visszaadja.

43. § (1) A külföldről belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű – a 42. § (3) bekezdés b) pontjában foglalt feltételnek megfelelő jármű és a négykerekű segédmotoros kerékpár kivételével – forgalomba helyezésének kezdeményezése előtt származás-ellenőrzését el kell végezni. A származás-ellenőrzés kezdeményezése a közlekedési igazgatási hatóságnál származás-ellenőrzési nyilvántartásba vétellel valósul meg.

(2)173 Az (1) bekezdés szerinti jármű származás-ellenőrzéséhez az ügyfélnek igazolnia kell a tulajdonjog megszerzését, a külföldi forgalmi engedélyben szereplő adatokat.

(3)174 A származás-ellenőrzési nyilvántartásba vétellel egyidejűleg kérelemre engedélyezhető a jármű ideiglenes forgalomban tartása.

(4)175 A jármű származásának ellenőrzése során a közlekedési igazgatási hatóság a (2) bekezdésben meghatározott okmány és okirat elektronikus másolatát elektronikus úton, az ellenőrzés elvégzéséhez szükséges adatok beszerzése céljából a közlekedési igazgatási hatósági feladatkörében eljáró Budapest Főváros Kormányhivatalának megküldi.

(5)176 A közlekedési igazgatási hatósági feladatkörében eljáró Budapest Főváros Kormányhivatala a származás-ellenőrzés elvégzése során a külföldi és nemzetközi körözési nyilvántartásokban és – a 42. § (4) bekezdésében meghatározott esetben, valamint ha a rendelkezésre álló adatok alapján a jármű származását illetően gyanús körülmények merülnek fel – a külföldi hatóság nyilvántartásaiban történő ellenőrzés alapján tisztázza a jármű származását, és ennek eredményéről hozott határozatát a közlekedési igazgatási hatóság részére elektronikus úton megküldi. A határozat a forgalomba helyezési eljárásban annak véglegessé válástól számított hat hónapig használható fel.

(6)177 A közlekedési igazgatási hatóság a külföldi okmányokat és hatósági jelzéseket a forgalomba helyezés során bevonja és a keletkezett alapirattal a Nyilvántartónak megküldi, amely a 42. § (1) bekezdése szerint jár el.

(7)178 A származás-ellenőrzés során gyanúra okot adó körülmény különösen, ha:

a) a külföldi vagy a nemzetközi körözési nyilvántartásban a jármű vagy annak hatósági jelzése, okmányai körözés alatt állnak,

b) az ügyfél által benyújtott külföldi okiratok megrongálódottak, azokban bármilyen javítás, elírás látható,

c) gyanú van arra, hogy a jármű rendszámtábláját, forgalmi engedélyét meghamisították,

d) a jármű forgalmi engedélybe bejegyzett alvázszáma a jármű típusára jellemzőtől eltérő karaktereket tartalmaz.

Előzmény: triker (12578)
triker Creative Commons License 2020.09.17 0 0 12578

Szia Bakamncs4

Ezek szerint az Ausztriából származó "Einzelgenehmigungsbescheid"-dal rendelkező jármű nálunk forgalomba helyezhető? Ez és + adásvételin kívül kell még valami?

Nekem egy öreg csónakszállító utánfutóm van amit jó lenne magyarosítani, hogy tudjam a közúton is használni.

Előzmény: Bakancs4 (12574)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 12577

Az elképzelés az , hogy először EGYÁLTALÁN menjen , nyilván az eredeti benzinmotorjával . Hogy s mint megy , mennyit eszik , miképp gyorsul* , milyen utazója van , egyáltalán milyen a menetkomformja .  Volt már olyan háromkerekűm amivel elmentem az utca végéig és tudtam : el fogom adni -- kényelmetlen , zajos , gyenge . lassú . Ha így beüzemelődik akkor meglátom . Ha sor kerül villamosításra akkor felkereslek .

 

*valami hirdetéseben írtak olyat egy öregebb-gyengébb kocsira : a gyorsulását nem stopperrel hanem naptárral kell mérni .

 

 

Előzmény: WooDoo (12576)
WooDoo Creative Commons License 2020.09.13 0 0 12576

A mechanikus rész valóban pofon egyszerű, a difi fölé berakod a villanymotort, annak a tengelye szabványos, csak rá kell tenni egy szorítós HTD8M tárcsát. Valószínűleg a nyeles tengely is szabványos átmérőjű lehet, akkor oda is passzol a szorítós fogazottszíj tárcsa. Ha meg nem, akkor az esztergályos megcsinálja egy előfúrt tárcsából. Saccra kb. 1:2 körüli lassító áttétel kellene oda.

 

Előzmény: Bakancs4 (12574)
Bakancs4 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 12575

Köszönöm , majd kalkulálok .

Előzmény: oljeg12 (12573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!