Vásároltam egy POLYMOBIL mopedet használtan ! Az előző tulajdonos fél évig üzemeltette van benne3000 kilóméter gondolom még nem volt benne olaj csere, noha ez egy új bejáratós motor esetén hamarabb szükséges mint majd azt kell későbbet . Meg is tenném a cserét csak nem tudom milyen olaj ajánlott bele. ha van valakinek információja-ismerete kérem segítsen .
Vásároltam egy z tech 69-es segédmotoros kerékpárt. Sok oldalt elolvastam már a fórum kb:3500 bejegyzéséből. A bejegyzésem indoka igazából a kíváncsiságom. Szeretnék többet tudni a motoromról, ezért -a kezelési utasítás elolvasása után- minden idevágó információ érdekel.
Legjobban egy úgynevezett "Robbantott ábra " lenne az aminek NAGYON megörülnék, mert a GOGLE hiába a barátom, ott nem találtam semmi biztatót.
A kérésem az, hogy ha valakinek megvan ez a "Robbantott ábra" (vagy tudja a fórumbeli helyét), legyen szíves és juttassa el nekem. (Több fontos beállítási adat is érdekel!)
Van egy elektromos robogóm de elgondolkodtam mostanában,hogy lecserélném robbanó motoros kerékpárra az állandó akku vásárlás miatt alig bir ki két évet és 50 ezer ft. Melyik tipus ami elég jól bevált ezek közül? Kiváncsi lennék a véleményekre. Képeket tudnátok feltenni a tipusokról kinek mi a tuti?
üdv mindenkinek kábel köteget elözö tulaj szétvágta fene tuja minek valaki tudna egy kapcsolási rajzot küldeni én sajnos nem találom az alany egy polymobil 4t b0b1 nagykerekü vagy valaki eltudnámagyarázni mi hova megy szálak stb ??
Üdv! Érdeklődnék: Van egy Bangna blokkal szerelt kismotor. Jelen pillanatba üzemképtelen. A betekerő módban megszorul a pedál.Ha kerékpár üzemmódban van,akkor simán lehet tekerni. Amikor működött erősebb lánccsörgés szerű hang hallatszott.Betekerő rendszer hiba,vagy a vezérműlánc nyúlhatott meg annyira,hogy megszoru? A lendkereket kézzel megforgatva,újra forog. Ha kézzel tekerik,akkor nem szorul meg.Esetleg alkatrészt honnan lehet venni hozzá? Előre is köszönön a válaszokat!
Sziasztok Kecskeméten és vonzás körzetében keresek kis lánckereket lehetőleg bontotatt polimobil pf-01 meg az a lényeg hogy 17-s tengelyre való legyen. Számom 0620/5009988 Üdv.: Andocs Tamás
Az hogy benzin van meg szikra meg be is indul, az nem jelenti hogy a gázadásra fulladás elektromos hiba, megoldhatja simán egy karbi pucolás is, simán lehet egy fő főfúvóka dugulás, ilyanhor ha gázt adsz elszeglényedik a keverék, meg kellene nézni hogy szivatóval mit csinál, ha szivatóval egy bizonyos pontig felpörög gázt húzva akkor tuti hogy dugulás, az ismerősöm járt így és húzott szivatóval tudott csak haza jutni tolás nélkül. Ha a szivatóval nem lesz jobb egy kicsit hanem még inkább fullad akkor meg sok a benzin, vagy az úszó ment tele benzinnel, vagy a szelepe nem zár jól, mindenféle képpen a karbit nézném át.
Hogy érve nem kap áramot? Nincs szikra? Nem indul csak hajtásról? Ha az előbbi, akkor gyertya cserével kell kezdeni de lehet cdi probléma vagy két vezeték össze hűz aminek nem kellene, nekem az aprilián az volt. Ha meg indul csak hajtásról akkor lehet a biztosíték a ludas vagy halott az aksi. vagy a jobb oldali kormény konzol csatlakozója kicsit szét csúszott.
Ha a helyzetjelző megy akkor nem az aksi és nem a biztosíték, nekem csatlakozó problémám volt így, kulcs elforgat, világítás felkapcs és a kormánynál minden csatlakotót megmozgatni esetleg szét húzni majd össze dugni alaposan, a relé nem csinál ilyet, azzal csak az önindító szarakszik vagy éppen nem is indít de pedálról indulnia kell abban az esetben, ha tekerve nincs szikra, akkor lehet cdi baj is, vagy gyertya csere, vagy a gyújtás kapcsolónál gond, de első a csatlakozók ellenörzése, simán lehet csak annyi a baj.
Van egy( talán Lofty )ro 250 yzf , benzines 4t kerékpárunk. Egyik pillanatról a másikra nem indult el. Mikor elfordítom a kulcsot semmi nem történik, se duda , se világítás , se indítás. Egyedül , annyi, hogy bekapcsolom a világítást, és a hátsó helyzet jelző ég semmi más. Vajon mi lehet a hiba? Relét cseréltem, semmi változás.
Bármit kitehet a rendőrség a honlapjára , mivel " demokrácia van " Majd akkor lesz törvénybe a fent leírtak szó szerint , ha megjelenik a magyar közlönybe ! Addig csak nyugodtan használja mindenki az elektromos kerékpárját 300w és max 25 km/h !
Aki még mindig azt mondja, hogy ez kamu. A rendőrség a saját honlapjára rakta ki ezt az írást. Az elektromos meghajtással rendelkező kerékpárok egyre nagyobb számban jelennek meg a közlekedésben. Ez a fajta közlekedési mód jellemzően az idősebb korosztály körében népszerű. Néhány szabályt azonban nem árt tisztázni a járművekkel kapcsolatban.
A hagyományos kerékpárok mellett az előírásoknak jelenleg az olyan elektromos kerékpárfajta felel meg, melynél csak akkor működik az elektromos rásegítés, amikor pedálozik a vezető. A kerékpár nem rendelkezhet gázkarral, mint a motor, hanem egy szenzor „figyeli” a fordulatot vagy a nyomatékot, és ennek megfelelően segíti a haladást. A rásegítés max. 25 km/h sebességgel működhet, és pedálozás befejezése után azonnal meg kell szűnnie.
Fontos tudni, hogy kerékpárként olyan, legalább kétkerekű jármű használható, amelyet emberi erővel hajtanak, és ezt legfeljebb 300W teljesítményű motor segíti. Ennek megfelelően azon elektromos vagy robbanómotoros kerékpár, amely motorjának a teljesítménye nagyobb, mint 300W, illetőleg amely eszközt emberi erővel történő hajtás nélkül, kizárólag csak motor hajtja, az a jármű már segédmotoros kerékpárnak minősül. Annak vezetéséhez már vezetői engedély, bukósisak és felelősségbiztosítás szükséges, illetve a vezető utast sem szállíthat!
Kérjük az időseket, illetve a családtagokat, hogy vásárlás előtt komolyan mérlegeljenek, és kérjék ki az eladó segítségét, milyen kerékpárral szabályos a közúton közlekedni annak a személynek, aki azzal biztonságosan szeretne biciklizni.
A KRESZ szabályai szerint a járművezető felelőssége, ha nem a jogszabályi előírásoknak megfelelő járművel vesz részt a közúti forgalomban!
Fémragasztóval ki kell alakítani a régi fészket.Elég macerás. Fém tisztára kell azt a területet tisztítani és miután megkötött formára kell csiszolni. Amennyiben szükséges lemezborítást is lehet készíteni a szimmering köré és az alá tömítést tenni és blokkba metszett menetbe csavarokkal rögzíteni. A rögzítő lemeznek kell tartásának lenni és akkora átmérőjű lyuk legyen rajta,mint a tengely.Szűkséges még hozzá némi kézügyesség. Lehet a szerelő nem akart vele bíbelődni azért mondta amit mondott.
Gondom van egy Polymobillal. Olyat csinál, hogy simán beindul, aztán ha gázt adok hogy elinduljak, leáll. Benzin van, gyertya jó. Valami elektromos gebasz lehet,de nem tudom hogy mi. Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm.
Üdv! Hátha valaki tud megoldást a problémámra, ami a következő: A lánc egyik szeme befordult a fogaskerék és a pedál szimmering fészek közé, ami elrepedt majd a lánc szem kivétele közben a fészek lb 3/4-e le is tört, így a szimmeringet gyakorlatilag semmi nem tartja a helyén, így folyik az olaj. Most éppen egy szerelőnél van a bringa, mert az önindító elromlott, egyébként működik, csak csöpög az olaj, ami szép lassan elfolyik. A szerelő nem tud megoldást, szerinte csak blokkcsere oldaná meg a problémát, de az gazdasági totálkár lenne. Valami úton módon oda lehetne-e rögzíteni azt a szimmeringet? Képet most nem tudok küldeni, majd ha hazajött a szerelőtől.