sziasztok megvételre keresek 350 es kéthengeres jawa motor 6 voltos dinamót állorészt ha esetleg van valakinek kérem irjn nekem imélemre zsotec@freemail.hu
Sziasztok! Van kiadó garázsbeálló helyem Újpest-központban, ami csak az old timerekre vár! A mai bumfordi autók mindenfelé kilógnak belőle, a régi tüncikék pedig csodásan érzik benne magukat. Amit ide elraksz a pincébe, az egy atomcsapást is túlél sértetlenül. Keress, ha érdekel szívesen megmutatom!
Sziasztok, egy csak részben offtopik kérdés: nem tud valaki olyat, hogy egy öreg, 35 éve letámasztott, 350-es (?) Czetkát ki támasztana fel? Elvileg megvan mindene, és a krossz változat. Sógoromnak lenne szülinapra.
Eladó házilag átalakitott Csepel Danuvia 125 motorblokk kompletten turbinahűtésű. A kislánckerék helyett ékszijtárcsa van. Sokat nem használhatták, elég szép állapotú, a karburátor újszerű. Csavarokon nem látszik szerelgetés. Szikra van, motor átforog, erős kompresszió van, inditható állapotban. Sebességeket veszi. Motorszám beütés gyári, blokkfelek párositószámai egyformák. Kislánckerék csere, mágnesről a hűtés leszedése és egy blokkfedél után beépithető motorkerékpárba.
veTEránautó találkozó lesz március 21,-én a budapesti Csepelen .
A Magyar-lengyel Barátság Napja bár március 23.-án szokott lenni , de most az autós része 21.-én lesz a budapesti Csepel nevű kerületben ( a mostani pesti polgármester szerint ez egy észak-budapesti kerület , mint ahogy a Nemzeti Múzeum szerinTE Zuglóban van -- ahogy Törökország fövárosa Isztambul szerinTE )( ezen a gépen nincs hosszú ö ) a hétvége miatt . Az idöpont reggel 9-töl délután 5-ig van .
Helyszín : Királyerdei Művelödési Ház , 1213 Bp., XXI., Szent István útg 230.
Szeretéssel várunk nem csak lengyel autókat . Békesség .
far severö sapirico , a Ritka Lengyel Autók Klubja ( R.I.L.A.K. ) kitalálója
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Sziasztok! Eladóvá vált 4 darab felni+4 darab dísztárcsa, még Nissan Primera 1.6 slx-hez (1997) voltak használva. Használt, mégis megkímélt, kifogástalan állapotban. Irányár 8000Ft. E-mailem publikus, további szép estét mindenkinek!
Sárvédők már nincsenek, motor csapágyak természetesen gyári újak, használt 1303 hátsó lámpák, első indexek talán, fűtés elosztócső, ilyesmi vannak. Ha érdekel Budafok Campona mellett megtekinthető. Typ 3 első ülés piros nem fejtámlás, oldalüvegek vannak még. T2 busz oldalüvegek is.
Amennyiben japán gyártmányú büszke jármű tulajdonost tisztelhetünk személyedben és az egyéb japán gyártók klasszikus járműveivel is szimpatizálsz, engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljak egy eseményt, ahol jó eséllyel mindegyik képviselteti majd magát. Megcsodálhatjuk egymás gyöngyszemét, meglepően konstatálhatjuk a többi gyártó műszaki megoldását, különleges kényelmi extráját, hogy egy kicsit nosztalgiázhassunk és időutazhassunk közösen, a hazai megmaradt japán járművek segítségével. Hasonszőrű "megszállottakkal" egy családias hangulatban és csodás környezetben eltöltött nap, ahol a különleges "veterán" gépek mellett van helye a gyermekeknek, feleségeknek és barátoknak is egyaránt.
Időpont: Május 19, Szombat
Gyülekező: 8:45 és 9:30 közt a Törökbálinti Auchan áruház totemoszlopa alatt, ahonnan együtt konvojozunk át a találkozó helyszínére. (Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark)
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Egy 3 évvel ezelőtti, az A6-os fórumon ecsetelt alapjárati lefulladásos problémádra írtam tegnap a következőket:
"Megköszönném, ha megírnád, mi lett a történet vége, mert az enyém is ezt csinálja (szintén BMK-s). Hamarosan mennék vele egy, itt a fórumon ajánlott, szervizbe, de ott azt mondták, hogy saccra a nagynyomású lesz a ludas. Mivel ez csak tipp, kicsit vonakodnék betolni az 5-600 ezres árat, amit prognosztizáltak a munkára, ha fennáll a lehetőség, hogy utána is marad a hiba. Neked a Boschban kizárták a nagynyomásút, ha jól értem. Köszi előre is."
Van néhány Ford T-modell motor alkatrészem, főtengely dugattyú karokkal, vezérműtengely és olyan dolgok amiket én laikusként nem ismerek fel. Nehezen hozzáférhető helyen van még motorblokk és a motornak a további darabajai.
Arra lennék kíváncsi, hogy ezek milyen értéket képviselnek, mert szívesen áruba bocsátanám.