Ha jelen van az ékszíjtárcsa, és kiveszed a gyújtáselosztót. Akkor a meghajtó nútolásának párhuzamosnak kell lennie a blokkal. Ha már valamilyen szöget zár be akkor legalább egy foggal el van rakva a meghajtó. Mivel ferde fogazású kell vele játszani mire stimmelni fog. Viszont könnyen be kell csúsznia a helyére. Ha nem megy le teljesen az azt jelenti, hogy az olajpumpánál nem stimmel a meghajtó. Ha még gyári a meghajtód, akkor a nútolásod középen van. Ha utángyártott akkor már picit el van tolva oldalra. Ne tévesszen meg, annak is párhuzamosan kell állna a blokkhoz képest.
Hát sikerült elindítani a ruszkit, az oktánszabályzó csavarjáról le kellett vennem a nyíl formájú lemezt, valamint teljesen balra fordítva tudtam elérni a leírás szerinti gyújtásbeállítást. Frankón, megy is a gépezet, még egy kis előgyújtást elviselne, de azt most nem tudom állítani. A következő projekt az általad leírt hadművelet végrehajtása lesz.
Ha a m6-os csavart kiveszed teljesen ami rögzíti a gyújtás elosztót és úgy megfelelő lesz a gyújtás és indul jár szépen akkor csak egy megoldás van.A meghajtót ki kell venni .Kettő darab m8 csavar a blokknál ez rögzíti.És megfelelő pozicióban vissza rakni.Nagyon kell figyelni mert ugyan ez hajtja az olaj szivattyút is és mellé tud menni nem lesz hajtás és olajnyomás.Ezért javaslom az olaj teknő levételét és akkor láthatóvá válik alulről és lehet helyre tenni az alsó részét.
Motorgenerál után a következő problémám adódott: gyújtásbeállításkor ahogy itt le vagyon írva:
A gyújtás beállításának a legegyszerűbb módja a következő:
Forgasd a főtengelyt addig, míg az ékszíjtárcsáján lévő jel találkozik a jelölő tüskével. Ha minden jól van összerakva, akkor ebben a helyzetben az egyes hengeren van a sűrítési felső holtpont.
Lazítsd meg a gyújtáselosztó ház rögzítő csavarját, és az óramutató járásával ellentétesen forgasd el a megszakító házat addig, amíg a megszakító érintkezői teljesen nem záródnak össze.
Add rá a gyújtást, a keresőlámpát érintsd hozzá a megszakítóhoz (a lámpa negatív oldalát érdemes az akkumulátorra helyezni, úgy biztos, hogy nem tréfál meg a test). Óvatosan forgasd a gyújtáselosztó házat az óramutatóval megegyező irányba mindaddig, míg a lámpa ki nem gyullad.
Rögzítsd a csavarral a gyújtáselosztót
Azt tapasztaltam, hogy nem tudom addig elforgatni az elosztót, hogy a próbalámpa világítson. Fellazított csavarral, az excenteren mozdítva felvillan. A hézag 0,40re állítva.
Az elosztót levéve a horony amivel az elosztó tengelye csatlakozik, nem a képen látható irányban áll, gondolom emiatt nem tudom addig elfordítani, ameddig kívánja. Sikerült már elindítani, de utógyújtás jelei voltak, erőtlen nehezen felpörgő motor.
Segítséget kérnék nálam jóval tapasztaltabbaktól.A 469 esemen egyes és hátrameneteli sebességfokozatban kereplő a váltóm .Így vettem.Ez normális vagy fogaskerékproblémám lehet?
Udv. Mindenkinek!lenne egy parancsnokim elado.sem idom sajnos nincs ra sem helyem.forgalmi van,felujitas elkezdve tehat alvaz,futomu,kasztni kulon vannak.sok uj alkatresz,kasztni elemek is.egyben elado.
Sziasztok!Elképzelhető,hogy a zsuk önindító beszerelhető a 452uazba,mert látok olyan hirdetést,ahol uaz-zsuk önindítónak hirdetik,köszönöm,ha valaki válaszol,üdv mindenkinek.
Sikerült szereznem egy w123 motorkódú 2,4 diesel merci motort és bele szeretném építeni a platós uazba úgy h meghagynám az uaz váltót. Ha esetleg lenne valakinek közdarab rajza vagy neadj isten felesleges közdarabja szívesen fogadnám, vagy tanácsokat ,hogy hol tudnék ilyet beszerezni.
Hello segítséget szeretnék kérni vettem egy 469-es uazt egy rossz 1,6 opel diesel motorral de ilyet már nem egyszerű találni,milyen diesel motort érdemes bele rakni amit könnyű beépíteni,köszönöm a segítséget.
ha a gyári váltót hagyod benne 41es hid jobb terepre
37 es hid volt nekem egy platós merci motorosba gyári uaz váltóval, használhatatlan volt üresen is vissza valtatott kissebb emelkedön.
viszont volt egy sajátrészre maszekolt 1.9td motoros parancsnoki nem volt húzva csak 90 ló 525tds váltóval amibe a 37 es hidpont jó volt jol gyorsul volt erö is. a 41 eshíd már tul lassú volt hozzá, fél 1 be simán lehetett vele szántani harmadikba kellett induljak.
váltótol függ hogy mék híd jobb.
kerék nekem 235/85 r16 van fent ettöl nagyobb kerékhez emelésre és nyomtávszélesítésre lenne sükség, mert beleérne sárvédőbe, meg kitekert kormánynál a laprúgóba. eltörni mégnem tört el se diffit se féltengelyt
ez 84cm átmérőjü ez talán 33as nak felel meg de nem vagyok biztos benne.
Sziasztok! Látom hahun, "új" uazok, 2018-as évjárattal, platós, parancsnoki egyaránt, gondolom a kutyának sem kell, mégsem változik az ár. Ennyire rosszak ezek? Vett ebből újat itt valaki? Hogy adják/ hirdetik itt ezeket? Eladható/ forgalomba helyezhető egyáltalán ez? Van infó valakinek?
Sziasztok. Keszthelyhez nem tul messze nincs valakinek elado 469-es vilagitas kapcsolo. Szabalyozhato nem szabalyozhato tok mindegy, barmelyik jo. Csak holnap delelott kellene. Koszi