Ha eltekintenénk a kupéságától, egy ilyen korú, és állapotú autóért nagyátlagban max.2 és 3 kiló között lehetne kérni/kapni, az én értékrendemben.
Ha van egy kis időd, meg tudod te is nézni: Battyánban van, falu elején lévő sarki telepen....
Nem volt ott senki, így csak kívülről néztem körbe, de hát...jól áll neki a távolság, maradjunk ennyiben.
Homlokfal átlyukadva, lámpák megvakulva, jobb ajtó átlyukadva, tetőperem végig lyukas. A küszöböket nem tapogattam, javítva voltak valaha, de nem szépen. C oszlop alja lyukas mindkét oldalon, hátsó doblemez perem végigrohadva (ami a szellőzőn keresztül látszik). Még a motorháztető éle is rügyes végig. Szóval hozza az összes jellemző korróziós pontot, kicsit talán többet is. Pozitívum, hogy a belseje teljesen megvan, az ajtókárpitok kivételével jó állapotúnak néz ki.
"Érdekes" autók vannak még ott, nem tudom mi lehet vele a terv, mert ártábla, infó nem volt rajta. Lehet, hogy nem is eladó...
Nem emlékeztek rá, mennyiért volt hirdetve nemrégiben az a kupé, ami citromsárga, rozsdás csomagtér tetővel, képről viszonylagosan egyben lévő állapotban volt?
Nem tudom pontosan,de úgy emlékszem millió fölött volt az irányár. Láttam ma élőben...
- pelenkára már, albérletre még (:oP) nem kell gyűjteni
Ja várjál, a jólszituáltság erősen viszonylagos, és hát a garázsba a G Astrát is nehezen lehet bepréselni. 18-22.000 meg max forintból mehet hobbira :oDDD
Megjegyezném, hogy a legritkább együttállást vázoltad fel, konkrétan nem is láttam ilyet 3,5 alatt, hogy valaki BMW-vel jár, de az asszonynak Mercedest vesz... 😇🤓
Mondjuk nekem a QP-ról viszonylag ritkán jut eszembe a lószar... :-D
Az a helyzet, hogy azok, akiknek gyerekkorukban vágyálom volt egy QP, azok most jól szituált, őszes halántékú úriemberek, akiknek már belefér a büdzsébe egy hobbiautóért 18-22 ezer euró, mert nem kell pelenkára meg albérletre vagy lakáshitelre költeniük, a garázsukban meg van még hely a saját 5-erük és az asszony B-klasséja mellett. Akinek meg van QP-ja, az tudja, hogy kincset őriz, csak vagyonokért fog megválni tőle.
Amúgy meg - bármennyire is nincs arányban a QP piaci és használati értéke - amennyibe kerül egy középszar kocsit OT minősítésen vállalható szintre hozni, még mindig nem lehet vele nyerészkedni, max a potenciális piaci ár és a bekerülési költség egyensúlyba került.
Lassan te is sajnálhatod, hogy eladtad a RiC-et, vagy azt, hogy az árán nem Peti QP-ját vetted meg... ;-)
Valóban szép a járgány,ezért az ára 10000 euro.Ami egyébként baromi sok érte,de mindegy...
Különben így turbózzák magukat az emberek,így lett 25 milla egy panellakás.Ha az egyik hülye 18-at kér,akkor az enyém is megér 19-et!!Az enyém meg 20-at!!Az enyém még jobb,az 22!!
Na a kupésok is így vannak,meg most már a rüheteg 100-asokért is vagyonokat kérnek.
Nyilván aki atom teli van,és pont egy sárga kupé hiányzik a hangárjából,lehet megveszi.Csak annyit akartam ebből kihozni,hogy a mocsok romokért is vagyonokat fognak kérni.
Hehe, bármilyen sz@rról lehet jó képet csinálni....na ez is olyan. A két kép között kb. másfél óra különbség van, tehát a kaszni nem lett jobb, csak eltakarják a műanyagok :o)
Bizakodom, de nem akarom elkiabálni, most találtam egy lakatost, aki hozzáállásban eléggé pozitív eddig. Most egy másik projektem indul el hozzá holnap, ha oké a munka minősége, megpróbálom rádumálni, hogy a Skodát is pöttyölje össze jövőre.
Na, az jó. Vagy hát is-is... Gondolom nehéz elengedni, de ha menni kell, hát menni kell.
Na azért, elvárható egy ilyen régi motorostól. ;o)
Így ment át a régi tárolóhelyről az újra a kupé:
Ez meg már az új helyen (itt látszik, hogy a ráakasztott sárvédőhöz az ET -80 illik:
A széles 13-asokból egy felemás (hátul szélesebb) garnitúra volt az autón amikor megvettem, egy garnitúra 6"-ost meg egy egykoron Skodával ralikrosszozó sráctól vettem itt Fejérben (de már meg nem mondom, hogy hol).
Gondolom van még olyan elvetemült aki csinál most is. Nagy kedvencem lett most a junkbuilds a vasbeton felnivel. :oDDD
Dehogy húzott az. Csak fordítva van feltéve :o)))) Úgynevezett transzport-kerék. Csak gyűlölöm a keskeny nyomtávot széles sárvédővel nézegetni, még letámasztott állapotban is...
A húzott kerék 13-asból van, de az majd csak később lesz használatban.
Így gyorsban az archívumból ezeket tudtam előkotorni. Zöld(es): kupé, bordó(s): S100
Így első blikkre a felső zsanér lemeze meg van erősítve a kupénál. Gondolom a nagyobb, nehezebb ajtó miatt. Persze az enyém már magán viseli az aranykezű mesterek nyomait, de nem hiszem, hogy az a dobozolás egyedi megoldás lenne.
Van valakinek tapasztalata a csehektől rendelhető 110R karosszéria javító elemekkel kapcsolatban (skodaveteran/skoda110Rparts)? Pl. küszöb, sárvédő, ...