Valóban szép a járgány,ezért az ára 10000 euro.Ami egyébként baromi sok érte,de mindegy...
Különben így turbózzák magukat az emberek,így lett 25 milla egy panellakás.Ha az egyik hülye 18-at kér,akkor az enyém is megér 19-et!!Az enyém meg 20-at!!Az enyém még jobb,az 22!!
Na a kupésok is így vannak,meg most már a rüheteg 100-asokért is vagyonokat kérnek.
Nyilván aki atom teli van,és pont egy sárga kupé hiányzik a hangárjából,lehet megveszi.Csak annyit akartam ebből kihozni,hogy a mocsok romokért is vagyonokat fognak kérni.
Hehe, bármilyen sz@rról lehet jó képet csinálni....na ez is olyan. A két kép között kb. másfél óra különbség van, tehát a kaszni nem lett jobb, csak eltakarják a műanyagok :o)
Bizakodom, de nem akarom elkiabálni, most találtam egy lakatost, aki hozzáállásban eléggé pozitív eddig. Most egy másik projektem indul el hozzá holnap, ha oké a munka minősége, megpróbálom rádumálni, hogy a Skodát is pöttyölje össze jövőre.
Na, az jó. Vagy hát is-is... Gondolom nehéz elengedni, de ha menni kell, hát menni kell.
Na azért, elvárható egy ilyen régi motorostól. ;o)
Így ment át a régi tárolóhelyről az újra a kupé:
Ez meg már az új helyen (itt látszik, hogy a ráakasztott sárvédőhöz az ET -80 illik:
A széles 13-asokból egy felemás (hátul szélesebb) garnitúra volt az autón amikor megvettem, egy garnitúra 6"-ost meg egy egykoron Skodával ralikrosszozó sráctól vettem itt Fejérben (de már meg nem mondom, hogy hol).
Gondolom van még olyan elvetemült aki csinál most is. Nagy kedvencem lett most a junkbuilds a vasbeton felnivel. :oDDD
Dehogy húzott az. Csak fordítva van feltéve :o)))) Úgynevezett transzport-kerék. Csak gyűlölöm a keskeny nyomtávot széles sárvédővel nézegetni, még letámasztott állapotban is...
A húzott kerék 13-asból van, de az majd csak később lesz használatban.
Így gyorsban az archívumból ezeket tudtam előkotorni. Zöld(es): kupé, bordó(s): S100
Így első blikkre a felső zsanér lemeze meg van erősítve a kupénál. Gondolom a nagyobb, nehezebb ajtó miatt. Persze az enyém már magán viseli az aranykezű mesterek nyomait, de nem hiszem, hogy az a dobozolás egyedi megoldás lenne.
Van valakinek tapasztalata a csehektől rendelhető 110R karosszéria javító elemekkel kapcsolatban (skodaveteran/skoda110Rparts)? Pl. küszöb, sárvédő, ...
HOMOKSZÓRT,ALAPOZOTT S 100 TETŐ SZÉLVÉDŐKOSZORÚVAL,B OSZLOPPAL JELKÉPES ÖSSZEGÉRT ELVIHETŐ.SAJNÁLNÁM KITENNI AZ ESŐRE VAGY ELVINNI A MÉHBE.....30/298 1010
A zöldet én hirdetem.Voltak azért érdeklődők,de összetett az ok,hogy még megvan. Mindenki álmodozik és csodát vár.
Tuning-e a motor,a futómű a váltó.Össze lehet-e dobni pár nap alatt?Persze,ennyiért minden tuning,és össze!:))))))))
Az a baj nálunk(de lehet mindenhol)hogy elhisszük vannak még csodák.Mindenki nagypapa Mercijét keres negyedáron,érintetlen pajtaleletet húsz ezerért,ájfont a sarki csencselőtől ötezerért...
És elhisszük,hogy ilyenek vannak.Sajnos a kilenc kilós Skoda(ami tudom én,hogy sok pénz),törődést igényel,befejezést.
Aki nem álomkórban él tudja mennyi egy normális kaszni,mennyi egy fényezés,mennyi öt db motorsport kerék,mennyi egy pár króm lökhárító,egy motorgenerál ,stb stb sok szar...Persze mindezeket azoknak kell tudni,akik ilyenben gondolkoznak.
Na mindegy,találkoztam pár fura fazonnal...:)))))
Egyébként meg ha 2001 óta elállt...még egy darabig elállhat...:)))
Láttam élőben, azt kell mondjam, megértem, hogy ennyiért árulja a tulaj, mert a munka és az alkatrészek benne vannak..
Még mindig fenntartom a véleményem, hogy aki Skodára izgul, annak ennyi pénze nincs rá, van nem szánja rá egyben. Más kérdés, hogy simán túlszalad ezen az összegen, aki előről kezd el egy ilyen projektet.