Sziasztok. Szeretett parancsnokim lakatolás és fényezés előtt áll. Így hogy ki lesz javítva elgondolkodtam az OT vizsgán, mert teljesen eredeti a járgány, a két tükröt leszámítva. De azok is gyáriak lesznek (Legalább is a vizsga erejéig biztos. Nem tudom, hogy lehet e látni valamit ezekben a pici kör tükrökben.) . Viszont ugyan ilyen színűre szeretném visszafújni mint a jelenlegi, ami annyit takar, hogy az ablak keretek, illetve a műszerfal fekete. De úgy tudom, hogy gyárilag annak is zöldnek kéne lennie. Az érdekelne, hogy mennyire okozhat ez problémát OT vizsgán? Belefér ez még a 80%-ba? Úgy tudom, hogy 80%-ban kell, hogy típus azonos fényezésűnek lennie. Illetve az új hátsó sárvédők amiket kaptam azok a nagy lámpások. Nekem még a régebbi kis kocka lámpás van fent (76-os évjáratú) Hibapontot jelent, hogy a lámpák nem évjárat azonos típusúak?
Dobozos UAZom kardantengelyet szeretnem zsirozni, a keresztekben talalhato zsirzogombra viszont nem tudom rapattintani a modern zsirzok fejeit (fizikailag nem fer oda).
regen volt egy oldal, ahol lehetett UAZ452-t vezetni Bpn illetve környeken.
vagy megszünt vagy nem talalom.
tudtok abban segiteni, h hol lenne lehetöseg UAZ452 vezetesere? (normalis allapot erdekel, tehat az hogy elmegyek kiprobalni egyet Hahu-rol azt nem szeretnem)
Volttam Vácon valamikor tavaszal elején , sajnos akkora mindegyik jó UAZ t elvitték és már a teljesen menthetetlen ( Roncsok ) maradtak , ugyan úgy mint Nyíregyházán :(
az a kérdés foglalkoztat (elméleti szinten) hogy a vajon az eredeti orosz UAZ motor, a 70-es oktánszámra tervezés mellett milyen pancsolt üzemanyaggal tud-e menni
tökre meglepődtem, amikor régi autó-motor újságban hosszú cikkeket olvastam egyrészt hogy a 80-es évek elején mekkora technikai váltás volt a 70-es oktánszámú benzinről felváltani a 90-re, aztán 95-re
a másik cikk meg a 88-89 környékén bevezetett üzemanyag jövedéki adó hatására mosóbenzinre átálló wartburg taxikról szólt
amit ma mosóbenzinként lehet venni, annak 700 ft literje, és 5l-es kanna fölött csak jövedéki engedéllyel rendelkező cégnek adják el, és az nem is tiszta benzin, mert kevernek hozzá izopropil alkoholt, ami a tisztításhoz jól jön...
egész biztosan másoknak is eszébe jutott ez (és a 70-es oktánszámhoz tartozó sűrítési viszony rögtön megmagyarázza azt is miért olyan iszákos ez is, mint a ZIL motorja)
Bódés(körablakos),vagy platós? Platósét könnyebb felfelé,a bódésé is megoldható,de oda kell már olyan,aki látott ilyet :)
Apropó! Járt már úgy valaki,hogy bikázásos indítás után megőrült a gyújtása? Vagy a trafót üti szét, a bika,vagy az ellenállást :( Innentől sosem fogom 220as bikáról bebikázni.
Üdv! Régi W123 mercik motorjait(200D,240D,300D) szokták leggyakrabban összehozni az uaz váltóval de közbetétet kell hozzá remekelni.Létezik kisipari alu öntvény kuplungharang amivel csak szimplán összeszereled de nagyon ritka.
Van egy kerti kistraktorom, amit megboldogult nagyapámtól örököltem. Ebben egy 407-es moszkvics motor dübörög, egy uaz váltóval/terepváltóval összekötve.
Állítólag az Uaz váltóhoz hozzá lehet építeni valamelyik diesel merci motorját. Ebben tudna valaki segíteni? Találok erről valahol leírást?
Sajnos a moszkvics motor eléggé haldoklik így szeretném kicsit feljavítani a lehetőségeimhez képest.
Minden építő jellegű hozzászólást előre is köszönök! :)