Szeretnék venni egy 469-es jó állapotú karosszériát, nyilván nem újat, szóval ha lakatolni kell kicsit az nem baj, de nem szeretnék nagyon sokat kínlódni vele...
Ha van vkinek ilyen "vállalható állapotú" kasznija kérem jelezze, mailem publikus.
Igen a fülke rögzítésnél a fagy szétnyomta a vázat de javítható. A pedálok mögötti kis "sárgyüjtőt"a kasznin hogy szokták megoldani hogy a kosz ne tudjon berakódni? Gyárilag nem egy okos megoldás ahogy van.
Sziastok segítségre lenne szükségem.van egy uaz 452 erőtlen.gázadáskor megtorpan.durrog.hidegen 2 bar az olajnyomás. Mi lehet a hiba? Szelephézag.gyújtás.karburátor gyorsotó hiba? 1 es sebessében alig vánszorog kérem segítsen aki jártas az uazokban. Köszönöm.
Ha a hátsó lökőrudak alsó állásban vannak, és a burkolólemez nincs behorpadva, akkor szorosan, de kifér a hengerfej. A fűtéscsapot kell még leszerelni.
Hello! 452es uaz hengerfejét le lehet venni motorkiemelés nélkül valahogyan? Hengerfejtömítésre szeretnénk ránézni a melegedés miatt,de a motort nem akarnánk ezért kiszedni.
Akkor ott valami nincs rendben a hűtő rendszerrel koszos vagy bele dolgozik a motor a rendszerbe termosztáttal sem melegedhetne ha minden rendben van és nem kap extra terhelést.
Sziasztok! Szerelt már valaki uaz motorra mtz ventillátort? Az eredeti ventillátor 452esen nagyon gyér ha meleg van odakint,hamar felforr a víz még termosztát nélkül is nyáron.
Owner's manual és (az alábbi weblapon található linkből kiindulva) angol vagy orosz nyelvű karbantartási könyv tucatjával van, még a Patriot típushoz is (ez egy új honlap:):
lehet nem az ac vel van baj ha a harmadik sem jo, de lehet hogy szuper peches vagy.
valoszínu hogy az ác és a benzintank közötti szakaszon falsot szív az üzarendszer, ez lehet sérült, rihes benzincsö vagy csatlakozási pont miatt. emiatt elejti a benzint , csühölni kell indiáskor, dadorészik és magasabb fordulaton full
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e köztetek olyan, aki az ac-t kikerülve elektromos üzemagyag szivattyúval oldotta meg az üzemanyag ellátást? Már a harmadik ac van fenn de még mindig szarakodik...
egyedül még arra itt sem láttam megoldást,mi van akkor amikor a bolygóműről ujra le kell huzni a csapágyat,mivel ott az alá kell hézagolni... mégegy olyan elcseszett konstrukciot nem láttam... eleve a lehúzó körmei sem férnek be a csapágy alá ,max a görgőket megfogva...na vagy laposvágó... de onnantól az új csapágynak annyi :D miért nem lehetett a külső gyűrű alá hézagolást megoldani...azt kiütni is könnyebb volna ha volna ott is egy kis luk a gyűrű alatt kihagyva az öntésben a hídtokban ,de nincs :D