Köszönöm! Sajnos volt egy ilyen sejtésem, és mivel emlékszem, hogy elég küzdelmes kibontani, nehezen állok neki. Azon is gondolkoztam, nagy szentségtörés-e átkötni...? Na mindegy, majd amikor nem kell menni sehová, kiszedem aztán rögtönözök valamit. Ha kopás, akkor ott nem segít a kontakt spray...
...lehet "csalódást" okozok de a kettő egy egységet képez... nálam száraz időben "is " csinálta ... a megoldás a mikrokacsoló "körmének kopása " vagyis annak a megtoldása volt ... eggyes esetekben az ajtóátvezetőben megtörő vezeték is okozott/hat ilyen hibát ...
Üdv! Tudna valaki abban segíteni, hogy Berlingo I. első ajtóban hogyan érzékeli az ajtó nyitást-csukást? Van valami külön kapcsoló, vagy a központi zár motorjában? Sajnos ilyen esős időben valami beázik, és nem lehet bezárni, mindig visszanyit. Nézegettük alkatrész boltban az ajtó "robbantott" rajzát, de nem sokkal lettünk okosabbak... :(
Vettem egy 1,4-es benzines (1999) Kangoot. aminek a motorja enyhén, de füsttől és eszi az olajat. Budapesten és vonzáskörzetében tudnátok egy jó szerelőt ajánlani? Köszönöm! Tamás.
A jármű egy Citroen Berlingo (1.6HDi 2014, kisteherautó, gyári tolatóradarral), ami a gyári rádió helyére (RD45) kapott egy 2din -es androidos kínai fejegységet.
A szükséges kormányillesztő adaptert (Connects2 CTSPG013) bekötve a tolatóradar visszajelzése hang formájában nem működik. Ha akadályt érzékel az autó az info kijelzőn megjön a kép, az adapterből hallható egy relé hang (meghúz), de hanggal nem jelez. Valami ötlet, hogy merre induljak el?
Ha a gyári mikrofont szeretném csatolni a fejegységhez, akkor annak a vezetékét elég ellátnom egy Jack csatlakozóval, amit csatolok a fejegységhez?
Ha később szükségem lenne a gyári kijelző beállítására (pl akku csere esetén dátum/idő), akkor ezt hogyan tehetem meg?
Kango 1500 CDI, különleges felszereltseggel ugy tervezem, a tavasszal eladom . Nem olcso, de ez lesz az ara , mivel : a nagynyomasu pumpe, a befecskendezök, es az Intercooler , valamint mult heten uj Servo elektromotorja cserelve lett, össz ertekben 540 000.- Ft. A Servo Hydraulikaja maradt semmi baja, csupan az azt meghajto elektromotor megszorult, es lecsereltek.
Mig Austriaban eltem hasznaltam a kocsit, valami eddig szamomra ismeretlen positiv tulajdonsagaival. Pl: az egesz tetözet elektromosan nyithato, vegig, söt elöl egy nepfenyvedett üveg tetöablak is van. 2 oldali toloajto, hatso egesz ajto egyben nyilik, radio a kormanyrol kezelhetö---lenne, de az uj akkumulatorcserenel ujra kellene Codolni, de nem talalom a code szamot-kereskedö allitolag beszerzi---
teli nyari gummik, most összel vizsgaztatom , es a tavasszal eladom,.
Döbbenetes gyorsulassal, nyomatekkal meglepö gyorsulassal, szinte kenyszeriti az elözeseket :))
Üleseket az Austriai költözesemkor kivettem igy hatalmas a belsö ter, söt a Motorom is siman befer,
Km 189 600 futott, Diesel. 6-700 Km megy 1 Tankkal !! 140-es sebessegnel is siman fut. Majd a Hasznaltauton fogom tavasszal hirdetni, Kb 1,300, 000.- Ft ert.
Sziasztok.Olyan problémám van,Hogy a berlingóm 2007 gyártású es az elektromos ablakemelő nem működik a bal oldalon.A motor jó szerkezet jó a masik oldalra rakva működik a motor.A jobb oldali motor helyére berakva működik a motor.A kapcsolo nyomva tartasára csak kattan kettőt s rellé vagy valami a műszerfalban.A kérdésem az hogy hol talalom azt a rellét vagy ami kattog?Köszi.
Szia! Nagyon profin írtad le, mire vigyázzon aki a tiédhez hasonló Kangoo megvételében gondolkodik. Én is nézelődöm ilyen után, de még nem döntöttem. Én is szeretném kérni a segítségedet. Van egy hasonló Kangoo eladó hirdetve, közel ahol lakom (1,350e Ft) de a tulaj a leírásban kiírta hibaként: a két első féltengely cserére szorul. Mekkora probléma ez? Lehet hozzá kapni? Egyébiránt az alkatrész ellátása, javíthatósága milyen? Köszönöm egy valós Kangoo tulaj segítségét.
...szerintem az eredeti hibát javítsd ki és avval megoldódik a másik is .... ..."sk" sem nehéz megjavítani ... de mindenekelőtt egy alvázszám sokat segítene az indulásban ...
Segítsetek légyszíves. Peugeot partner 2.0 D típusú autómnàl fűtés probléma van. Hogyan tudom leszedni a műanyag tokozatot a műanyag házat a fűtésnek ? Csavarok kiszedve ahol a lemez tűzfal van valamiért nem enged a burkolat. Esetleg videó segítség?
Eladó lett egy Renault Kangoo II (2008-tól)--ről kiváló állapotú-rozsdamentes gyári acélfelni 5-6 mm-es 185/65R15 Pirelli Snowcontrol gumikkal---DOT-2011.
Az autóm egy 2001-es 1,9D Peugeot Partner. A következőben kérném a segítségeteket:
1-2 es fokozatban ,érzésre minen oké, 3-asban 2700 rpm fölé nem megy a fordulat, hiába nyomom nem akar mennin néha néha be is dadof a motor ilyenkor.
Nagy nehezen a fokozatok felkapcsolgatásával 100km/h a maximum. Az izzító gyertyák teljesen újak. Merre induljak a hiba kereséssel? Azt a tippet kaptam, hogy esetleg az EGR szeleppel lehet gond...A kocsiban 280 ekm van és eddig ilyet nem csinált.
Köszi...az előző Berli-men a szerelőm /Vácon/ tette rendbe a hidat... a mostanin meg még nem jelentkeztek a szokásos problémák, de ha eljön az ideje valószínűleg Veresre viszem....
Alvázszám utolsó 8 karaktere alapján kellene kapcsolási rajzot nézni és nem a Hayne's-ben. ;-)
Amúgy valószínűleg a motorvezélő kapcsolná a ventilátorokat. Először a kábelezést nézném (mérném) végig. Ha az jó és pl. a motorvezérlő megfelelő szálját (vagy száljait) letestelve elindul(nak) a ventilátor(ok), akkor az a kérdés, hogy a vezérlő miért nem vezérli őket.
2006-os Partner Freeway hátsó híd beállt mint a szeg, nem terpeszt nem nyikorog ez fix mint ha össze lenne heggesztve :-) van tapasztalatotok hol vegyek felújított hidat, vagy a sajátom javítása jobb megoldás lenne?
Volna egy Peugeot Partner 2.0 Hdi Freeway 2004-es autóm! Egyszerűen elkezdett akadni a váltó! Járó motornál alig tudom berakni 1-esbe, máskor simán, mint a vaj becsúszik! Nem tudom, esetleg van e valakinek Budapesti bevált szerelője, vagy tippje mi lehet a gond?
Tanácsot szeretnék kérni: lengéscsillapító csere lesz a Berlingón, nézegetem az alkatrész kereskedők oldalait, de...., a gázos vagy az olajos lengéscsillapító a jobb választás? A márkanevekben mennyire lehet még megbízni?
Üdv, sziasztok! Na, bocs a pontatlan fogalmazásért, nem vagyok szakmabeli. :)) Mentségemre szolgáljon, hogy volt két I-es Berlingom, kinézetre és színre is tök egyforma, ráadásul egy időben. Az egyik még a 90-es években készült, a másik 2002-ben. Akkor volt alkalmam összehasonlítgatni, és arra jutottam, hogy épp csak annyit variáltak rajta, hogy szinte semmit sem lehet áttenni egy az egyben a másikba. Lehet, hogy az 1.4-es motoron lényegileg semmit nem változtattak, de a fiatalabb eleve katalizátoros volt, az új motoron már a gyertyákra volt ültetve a hosszú trafó, a régin oldalt volt és gyújtókábelek. A légszűrő környéke is más volt, meg a generátor is. A hőgombák sem ugyan ott voltak, más volt az olajszűrő is, nem ez a műanyag házas, hanem fém és feltekerhető. Szóval a 2002-est hívtam "újabb motornak". :)
Nos, ezek után visszatérve a problémámra, sikerült valamivel közelebb kerülni a megoldáshoz. A relédoboz felújításán túl vagyok, relék és foglalatban a saruk csere. A két gomba közül a kétvezetékes csere, a motor oldalában lévő egyvezetékes még nem (erre voltam kíváncsi, melyik mit csinál, ha tudja valaki). A jelenség sajnos nem változott. Viszont észrevettem, hogy ha a klíma be van nyomva, akkor elindul félgőzzel a két ventilátor, ahogy normális. Utána ha melegedni kezd a motor, rendesen bekapcsol a teljes fordulatszám. Szépen fél állás körül marad a hőmérő. Ezt kikapcsolt klímával nem csinálja meg. Akkor felmegy 3/4-ig, de ventilátor sehol. Tehát röviden, a hűtés nem kapcsol be, csak ha a klíma is megy. :) Nézegetem a Haynes-ben a kapcsolási rajzot. :)
..."már az újabb motor"... ? én is kíváncsi lennék melyik az ,... :-)) ...lehet hőgomba ..de akár a vezérlő relé/k kimúlása, esetleges kontakt hibája ..