...nem régiben én is így gondoltam ...tipikus kutyacsont kopogást produkált, de a csere sem segített...aztán csak meg lett a tettes ... igen még esetleg a lengőkar szilent is lehet ...
Szerintem kicsi az esélye mivel a futómű adja ki a csattanós hangot, de megnézem, mert semmi sem lehetetlen! Máshol is kérdeztem már, ott jogosan írták, hogy a Berlingo-k hajlamosak a rúgótörésre és a lengókat csapágya is okozhat ilyen kis kellemetlenséget!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már más is ezzel a problémával!
1,4 Berlingo Multispace első lengéscsillapítója akkorát üt mikor egy kis szint különbség van két aszfaltozott rész között, mintha ki akarna szakadni a helyéről! A vicc, hogy nem akkor üt mikor rá megyek a szint különbségre hanem mikor lejövök róla (pl. átmegyek egy agyon használt fekvőrendőrön lassan ahogy kell és olyan mint,ha "ki pörögne/kaparna a kerék") csattan egy hatalmasat!
Még mielőtt mindenki a gátlóval jönne csak mondom, hogy az cserélve volt a stabilizátorral,a gömbfejjel, talpassal, toronycsapággyal és torony szilenttel együtt! A rugóhoz a lengőkarhoz és a tartó rúdhoz nem nyúltunk még!!
A rúgóra tippelünk, de csak tipp (bár annyiba kerül mint a lengéscsillapító...)....
Van valakinek bármilyen ötlete is még a nagyon hülyeséget is meghallgatom!
...igen -igen ... mivel hagyományosan nem szerelhető kell egy kis erőszak , bár ma már lehet kicsit másképp csinálnám , de a lényeg , hogy utána még sokáig működött , kár lenne kiadni pénzt egy bontottért ...
Hú, feladtad a leckét. :) Egy 2013-as körüli hozzászólásodban láttam valami ajtó kapcsolót szétszedve, ha erre gondoltál. Azon eléggé olyan, mintha roncsolással jönne csak szét. De ezek szerint akkor nem is elektromos, hanem mechanikus hiba, ha valami pöcköt kell megtoldani? Lekopik?
Egy olyan kérdésem lenne ha tudtok segíteni nekem hogy nem fúj be levegőt a ventilátor az utastérbe mik lehetnek az esetleges hibák illetve mik a gyakori problémák ilyen esetben? Válaszotokat előre is köszi.Citröen Berlingo 1.9D 2003.
Üdv! Valaki le tudná esetleg röviden írni, az I-es Berlingo hogy érzékeli az ajtók csukott állapotát? Néha égve marad a nyitott ajtót jelző piros lámpa, de minden zárva. A tolóajtókon valami rugós kontaktusok vannak, de hiába zárom rövidre azt ami az oszlopon van, nem alszik ki a lámpa. Csak az ajtóra reagál. A felnyíló ajtóban láttam egy kis golyós biszbaszt, ami akkor testel, ha az ajtó lehajtva. De ez nem biztos. De mi van az első ajtókban, mikrokapcsoló? Azért bosszantó, mert ilyenkor a belső világítás sem alszik ki, és a központi zár is visszanyit. Ajtó csapkodás nem segít, aztán van, hogy menet közben magától kialszik. Szívatós hiba... :( Főleg esős időben jelentkezik.
...a 3. generációban még nem volt szerencsém tartózkodni , de gondolom ugyanúgy mint az enyémben nem kell hozzá levenni a polcot , hanem a kesztyűtartó alatt aztán az A oszlop burkolata alatt fel a mennyezett kárpit mögé el lehet dugni ...
Kész, lebuktam :-) Csak lamentálok, az partner/berlingo valamiért nem jön be. Meg ez emlékeztetne az R4F6-ra, talán magasabb is az alja. Igazából ez volna az érdekes, a ZX alja néha leér a földúton ha nem figyelek oda.
Most járok erre először; az lenne a kérdésem, hogy a régi (2000 környéki) Kangoo-k között van ami Pampa (emelt) ÉS oldalra nyíló hátsó ajtaja van? Egy ideje figyelem a hahu-t de vagy csak Pampa vagy csak oldalra nyíló hátsó ajtajút látok.
A pampa a sima kivitelhez képest mennyivel van megemelve?
Szia megoldódott a probléma a kocsival?Nekem ugyan ezt csinálja csak akkor indul ha picit lejtosebb állok meg orral lefelé.Akkor nincsen ezvavgond.Sajnos meg én sem tudom mit tegyek.Gazolajszuro házat fedelet cseréltem
Nem 'szív" levegőt, hanem dugulás miatt valószínűleg vákuumot csinál a csőben, ezt látod levegőnek, persze ugyanaz a hatása, csak az ok teljesen más! Ennek az okát inkább a gázolajszűrőt kell cserélni, vagy esetleg a nyomásszabályozó szelepnél kell a hibát keresni! Részemről egy gázolaj szűrő cserével kezdeném, az a legvalószínűbb!
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Van egy 2005-ös Citroen Xara Picasso 1.6 HDi, 120e km. Ha 2-3 napot áll, már nem indul. Néha beindul, de 10 mp után leáll. Ha légtelenítem a szűrő felett lévő pumpával, pöccre indul. Ha már megy, nem dadog, jól húz minden fordulaton, alapjárat is rendben.
Kérdésem, hogy lehetne megtalálni a hibát? Az átlátszó cső miben segít? Mikor szívja be a levegőt? Üzem közben, vagy ha már leállítottam? Milyen hibák merülhetnek fel?
Ok, köszi a visszajelzést. Erre nem gondoltam, mert nekem teljesen természetes a forrasztgatás. Igaz, már a szemem nem a régi, mint amikor Commodore gépekbe forrasztgattam ki-be a 40 lábú IC-ket, de azért ez még megy. Az SMD technikát már nem szívesen forrasztgatom. Azért örülök, hogy van megoldás, nyilván valaki ebből is él. :) Lényeg, hogy jól állítsák be, mert az műszerezettség nélkül elég macera volt...