Sárvédők már nincsenek, motor csapágyak természetesen gyári újak, használt 1303 hátsó lámpák, első indexek talán, fűtés elosztócső, ilyesmi vannak. Ha érdekel Budafok Campona mellett megtekinthető. Typ 3 első ülés piros nem fejtámlás, oldalüvegek vannak még. T2 busz oldalüvegek is.
Amennyiben japán gyártmányú büszke jármű tulajdonost tisztelhetünk személyedben és az egyéb japán gyártók klasszikus járműveivel is szimpatizálsz, engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljak egy eseményt, ahol jó eséllyel mindegyik képviselteti majd magát. Megcsodálhatjuk egymás gyöngyszemét, meglepően konstatálhatjuk a többi gyártó műszaki megoldását, különleges kényelmi extráját, hogy egy kicsit nosztalgiázhassunk és időutazhassunk közösen, a hazai megmaradt japán járművek segítségével. Hasonszőrű "megszállottakkal" egy családias hangulatban és csodás környezetben eltöltött nap, ahol a különleges "veterán" gépek mellett van helye a gyermekeknek, feleségeknek és barátoknak is egyaránt.
Időpont: Május 19, Szombat
Gyülekező: 8:45 és 9:30 közt a Törökbálinti Auchan áruház totemoszlopa alatt, ahonnan együtt konvojozunk át a találkozó helyszínére. (Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark)
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Egy 3 évvel ezelőtti, az A6-os fórumon ecsetelt alapjárati lefulladásos problémádra írtam tegnap a következőket:
"Megköszönném, ha megírnád, mi lett a történet vége, mert az enyém is ezt csinálja (szintén BMK-s). Hamarosan mennék vele egy, itt a fórumon ajánlott, szervizbe, de ott azt mondták, hogy saccra a nagynyomású lesz a ludas. Mivel ez csak tipp, kicsit vonakodnék betolni az 5-600 ezres árat, amit prognosztizáltak a munkára, ha fennáll a lehetőség, hogy utána is marad a hiba. Neked a Boschban kizárták a nagynyomásút, ha jól értem. Köszi előre is."
Van néhány Ford T-modell motor alkatrészem, főtengely dugattyú karokkal, vezérműtengely és olyan dolgok amiket én laikusként nem ismerek fel. Nehezen hozzáférhető helyen van még motorblokk és a motornak a további darabajai.
Arra lennék kíváncsi, hogy ezek milyen értéket képviselnek, mert szívesen áruba bocsátanám.
A korábban posztolt, ingyen elvihető üvegek méretei:
Az íves üveg egy ívelt, lekerekített sarkú trapéz. Szélessége az alsó élnél kb 111 cm, fent kb 103 cm.
Magassága a két szélén kb 42 cm, középen 46 cm.
A hosszanti íveltség mértéke alul kb 13 cm, felül kb 11 cm (egy egyenes lécet hosszában használva, középen mértem ezeket az értékeket).
Az oldalablak alsó élének hossza kb 71 cm, a felső 47 cm, a hosszabb függőleges 49 cm, a rövid (a képen jobb oldali) pedig 7 cm.
Feliratok sajnos nincsenek rajtuk, a szélvédőn találtam egyedül egy háromszög alapú "Dinitrol" matricát, amit alvázvédelemre használnak ha jól tudom. Készítettem egy új fotót, itt talán jobban látszik az íves darab.
Sziasztok! A pincében találtam két autóüveget. Sajnos nem tudom milyen típushoz valók, aki felismeri és szükséga van rá, írjon. Ingyen elvihetők Budapesten.
- Az egyik egy íves lekerekített darab, talán egy VW Bogár méretű autó első szélvédője lehet, vagy egy másik típus hátsó szélvédője.
- A másik egy jobb első ajtóba illő oldalüveg lehet.
Csatoltam két fotót, sajnos centi nem volt nálam de a fotón lévő ásványvizes üveg talán segít legalább annyit, hogy egy kisfityóé, vagy egy ural kamioné. :)