Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Annyiért lehet benne használható cucc, csak nekem hazatrélerezni elég drága lenne, bár egyik első lökhárítómon sincsenek meg az alsó lapok, ezen meg épnek tűnnek.
A "Pofakönyv"-ön hirdetnek egy kombi GSA-t alkatrésznek. Rendszámos, de nem helyezhető forgalomba. Indul, de kopog a motor (szerintem elkopott valamelyik vezérműtengely bütyök, az szokott lenni).
Kőkemény 30e FT. !!! Nem kell valakinek ? Alkatrésznek egy kincsesbánya lehet.
Van 3db GSA break autóm donornak, félig szétszedett állaptban vannak. Kettő papíros, az egyik service van, dobozos. Felújítást terveztünk a dobozosra, de nem lesz rá lehetőségem belátható időn belül. Ha valait érdekel keressen meg e-mailben: bollatamas91@gmail.com (ritkán fórumozok)
Ezek a lökhárító elemek bontott, használt autókon tipikusan - 100-ból szinte 100-szor - sérültek. Az új elemekből alig maradt mára. Régente (6-8 éve) még 10-15-öt dobott belőle az ebay, most 1-2-t.
Továbbra is keresek Citroen GS fémlökhárító oldal babákat, amik a sárvédőkön vannak, mind a 4 kell, valamint keresek ajtókeret krómokat abból is az összes érdekel.
Előre is köszönöm ha valaki tud ebben segíteni, telefonom +36 20 9828-107, vagy írjon ide az oldalra.
Menni megy, csak meguntam a vesződést vele. 3x szedtem szét, de még mindig búg,zúg... 5-ös nem megy be a 4es helyére GS esetében, mert a tűzfalnál nem fér el és a váltó rudazat is más.
Az a helyzet, hogy nekem a pirosban az van. De nem tudom, hogy van-e a helyére más, mert nem fontos, hogy az is maradjon benne. Mintha Taksoft is adott volna váltót, de azt sem tudom, hogy milyen.