Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1754 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 6963

Renault Kango I. hatso nagy felfele nyilo ajtojaval kinlodok 

Ha lecsukom az ajtot, de nem akarom erövel lecsapni, leejteni, es emiatt megfogom a nyito fogantyut, ez kattanik, kis tavolsagrol aztan becsukom--de  ujra nem lehet fel-nyitni, csak a taviranyitojaval. . . ezutan is csak 1x, majd kezdödik a cirkusz  

ez valami rafinalt elektromos zavar lehet ?

soryton Creative Commons License 2017.05.14 0 0 6962

...csak az a csavar fogja ... leveszed , kicsit kifordítod és meghúzod balra  mert a jobb oldalon csak két fül fogja ...

Előzmény: slowrunner (6961)
slowrunner Creative Commons License 2017.05.14 -1 0 6961

OK, köszönöm!

 

Még egy kérdés: a hátsó helyzetjelző égőt cserélnék. Csak a képen nyíllal jelölt csavart kell kitekernem, vagy van még vmi egyéb trükk, hogy kijöjjön  a búra/panel?

A csavart kicsavarva próbáltam, de nem jött ki nekem (a másik odalon mintha vmi még fogta volna), nagyon erősen feszegetni pedig nem akartam. Persze az is lehet csak jól oda van gyógyulva, 9 éve van nálam az autó, még nem cseréltem.

 

Előzmény: soryton (6960)
soryton Creative Commons License 2017.05.14 0 0 6960

....a belső fogantyú burkolatát le pattintod, az alatt találsz két torx csavart , kiveszed aztán már csak a "bolhák " tartják, ajánlatos beszerezni belőle mert könnyen törnek...

..ezután már  hozzá férsz a motorhoz , ha szét is szedted lehet ez a kép fogad majd , takarítás újra zsírzás után valószínű újra életképes lesz ...

Előzmény: slowrunner (6959)
slowrunner Creative Commons License 2017.05.14 0 0 6959

sziasztok, 2001-es Partner (gyak. = Berlingo 1) hátsó ablaktörlője vacakol: hol el sem indul (csak miután megmozgatom), hol pedig megáll a szélvédő közepénél. Lehetséges, hogy házilag tudok vele vmit kezdeni?

Felfelé nyíló, teli hátsó ajtós változat. A műanyag ajtóborítást egyébként hogyan lehet leszedni, hogy hozzáférjek a motorhoz?

FeZ_ Creative Commons License 2017.05.13 0 0 6958

Én Budafokon a Campona közelében dolgozom. Ha arra jársz napközben, megnézhetjük. (mondjuk előző este tudnom kellene, hogy érkezel, hogy nálam legyen a műszer)

 

Előzmény: Cosimo (6957)
Cosimo Creative Commons License 2017.05.13 0 0 6957

Budakalászon. Bp I. kerület-be járok dolgozni, tehát ez a napi útvonalam, de időnként Soroksáron is megfordulok. Elvileg Bp területén mindegy.

Előzmény: FeZ_ (6956)
FeZ_ Creative Commons License 2017.05.13 0 0 6956

Merrefelé laksz ? Mert van távirányító tesztelőm. 

Előzmény: Cosimo (6955)
Cosimo Creative Commons License 2017.05.13 0 0 6955

Érdekes a jelenség. nehezen nyitott, azt hittem elem. De új elemmel is ez volt, sőt, már egyáltalán nem reagál. Másik furcsa mutatványa, hogy néha elfelejtem és rányitok. Semmi. Eltelik 5-6 másodperc, és kinyílik... :) De vissza már nem csuk. Azért tippelek vevőre. A távszabályzó kapcsolóit kimértem, jók, gombnyomáskor vesz fel áramot. Sajnos mérni nem tudtam, hogy RF jön-e ki belőle. A frekimérőm 500MHz-es, az nem méri...

Előzmény: soryton (6954)
soryton Creative Commons License 2017.05.12 0 0 6954

...mi a gondod vele ...?

Előzmény: Cosimo (6953)
Cosimo Creative Commons License 2017.05.12 0 0 6953

Abban tudna valaki segíteni, hogy az I-es Berlingo központi zár vevője merre keresendő? Motortér, utastér? Köszi!

Cosimo Creative Commons License 2017.05.07 0 0 6952

...találtam itthon sima hatlapfejű csavarokat, amire 10-es kulcs jó, és a hossza is jó volt. Pont akkorák, hogy az anyán keresztül ér, de nem lóg ki belőle. Ezekkel rögzítettem ezt a három gumibakot. Hibátlan... ;)

Előzmény: Pityusz (6951)
Pityusz Creative Commons License 2017.04.18 0 0 6951

Milyen csavarral oldottad meg? Nekem I-es Berlingo van,de nem sok hely... :)

Előzmény: Cosimo (6950)
Cosimo Creative Commons License 2017.04.15 0 0 6950

Ok, tárgytalan. Valami popszegecs-szerű izével tették fel gyárilag, le kellet furkálni és annyi... tettem helyette csavart. 

Előzmény: Cosimo (6949)
Cosimo Creative Commons License 2017.04.15 0 0 6949

Köszönöm, megnézem! :) Még egy "komoly" szerkezettani problémám van, nem akarom szétgányolni. A Berlingo hátsó ablaktörlő motort hogy kell kivenni? Három gumibakon ül, de nincs csavar. Elég stabilan áll. Van valami trükk? Vagy csak valahogy ki kell fordítani a gumikat?

Előzmény: fenyooldrider (6947)
rigisound Creative Commons License 2017.04.12 0 0 6948

Sziasztok!

A nyikorgás pár nap múlva visszajött és már csak időlegesen lehetett kenőanyaggal elcsendesíteni.Hosszbordás szíj csere nálam megoldotta a hibát.Sanya.

Előzmény: soryton (6945)
fenyooldrider Creative Commons License 2017.04.03 0 0 6947

Pont ma raktam fel a PARTNER feliratot, mert az enyém hiányos volt!

A betűket innen vettem: http://fulltuning.hu/index.php?action=termekek&flag=3&parent=1

teljesen korrektek, öntapadóak a betűk, krómozottak, a gyárihoz hasonlóak több méretben !

Előzmény: Cosimo (6946)
Cosimo Creative Commons License 2017.04.02 0 0 6946

 

Sziasztok! Fel kellene ragasztanom a műanyag feliratokat a kocsi hátsó ajtajára, néztem hogy eredetileg valami gumi-szerű anyaggal teszik fel, olyasmi mint szilo, csak erősebb. Lehet ilyet kapni? Másik kérdés: van valakinek tapasztalata a horpadás-javító készletekkel? Arra gondolok, amiben van egy ragasztó pisztoly, ragasztó anyaggal, meg egy húzó szerkezet és leválasztó anyag. Szerintetek ezt ki lehetne húzni vele?

 

soryton Creative Commons License 2017.03.31 0 0 6945

.... a saját generátora lett felújítva jóval a a probléma megjelenése után és azt külön szíj hajtja , tehát ez sem a probléma forrása 

...de hogy most mondod a szervó pumpa lett cserélve , de ott is sok idő eltelt mire elkezdte... és igen arra én is gondoltam hogy esetleg valamiért nem futnak síkban a tárcsák , de nem lehetett lényeges eltérést mérni ...

Mind ezt csak azért meséltem el hogy vannak a szokásostól eltérő esetek , amire a jól bevált módszerek nem nyújtanak megoldást és pár hónapja új tulajdonosa van a szekérnek , most már "borzolja az ő idegeit ".....  :-))

Előzmény: fenyooldrider (6943)
fida1 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 6944

szia sajna nem  azt nézeetem nem csepeg  még járó motornál sem mit tanácsolnál köszönöm szia

Előzmény: FeZ_ (6942)
fenyooldrider Creative Commons License 2017.03.31 0 0 6943

Akkor passz....

Illetve még egy kérdés, a szíjtárcsák vonalban vannak egymással?

Gondolom, hogy nem raktad szándékosan arrébb, de azt nem tudhatom, hogy nem-e cseréltél rajta pld generátort, aminek a szíjtárcsája pár mm-el arrébb esik,mert nem pont ilyen motoron volt?

Ezt könnyen ellenőrizheted egy egyenes valamivel, ami átér egyik tárcsától a másikig!

Ez nem kerül semmibe, de érdemes megnézni, láttam már 'elrakott" generátort személyautónál, nagyon bír nyikorogni!

Ha ez sem akkor nincs több tippem!

Előzmény: fida1 (6941)
FeZ_ Creative Commons License 2017.03.30 0 0 6942

Nem folyik valahol az üzemanyag ? Azzal a motorral 12 L-t megetetni művészet.

 

Előzmény: fida1 (6941)
fida1 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 6941

ÜDv segitségeteket kérném Peugeot Partner 1.9  sima szivodizel 2004 évj 12l fogyasztást produkál nem füstöl ,jol indul  hibajelzö nem ég . Levegöszürö gázolajszürö cserélve ,Mi lehet a baj köszönöm elöre is  válaszokat  új vagyok az oldalon üdv FIDA

soryton Creative Commons License 2017.03.29 0 0 6940

Mint már említettem az eredménytelen spray használat után szíjat cseréltem ...4 azaz NÉGY különböző márkás szíjat kapott de csak 3 napig volt csend ... és igen a szíjfeszessége rendben volt és mint azt is említettem kipróbáltam különböző szíjfeszességgel , hasztalan .... sőt mostam , réz kefével pucoltam a tárcsa bordáit... 2-3 napnál tovább semmi nem tartott ...    

Előzmény: fenyooldrider (6939)
fenyooldrider Creative Commons License 2017.03.29 0 0 6939

Sanjnos az lenne az igazi megoldás, ha mindent cserélnél, de nyilván senki nem szeretne egy v@lag pénzt rákölteni, főleg ilyen kicsinek tűnő hibáért!

Az szokott lenni még a másik anyagilag kevésbé fájdalmas megoldás, hogy le kell szedni az összes szíjtárcsát és esztergában forgatva csiszolóvászonnal eltávolítani a felső megüvegesedett réteget, persze ez is sok macerával jár, de az elsőhöz képest filléres megoldás!

De azt hangsúlyoznám, hogy minden esetben a szíjat cserélni kell, mert ha visszarakod a nyikorgóst, akkor az rövidesen újra megégeti a tárcsákat!!!

Amúgy egy primitívnek tűnő kérdés: jó a szíj feszességed biztos?

Előzmény: soryton (6936)
soryton Creative Commons License 2017.03.27 0 0 6938

...már az is meg volt ,, nem használt ...

Előzmény: Törölt nick (6937)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.27 0 0 6937

hintőpor

Előzmény: soryton (6936)
soryton Creative Commons License 2017.03.27 0 0 6936

....akkor mi a megoldás szerinted ...cseréljen az ember a szervó szivattyún és a légkondin is szíjtárcsát, ne talán komplett szivattyút , kompresszort ...?  Mert főtengely szíjtárcsát már cseréltem és nem volt eredményes, de annál drágább.... és mint említettem a szíj bordás felét kentem , így annak semmi köze a görgőhöz, tehát ott nem nyikoroghat . Továbbá megfigyeltem ,de nem volt érzékelhető megcsúszása a szíjnak kenést követően , ami még nem zárja ki a lehetőségét , főleg erőteljes gázadásnál, egyenletes fordulaton viszont nem tartom valószínűnek . Viszont a nyikorgás nem csak ekkor gázadáskor jelentkezett , hanem egyenletes alapjáratkor és egyenletes magas fordulaton is , kizárnám ilyenkor a megcsúszás lehetőségét,  még kifényesedett tárcsánál is ...    

A szíjspray nem tudom miből áll , de nem is érdekel ...az a feladata hogy megszüntesse a nyikorgást és megcsúszást azáltal hogy növeli a tapadást , de   pár órán kívül nem  volt eredményes ... 

Előzmény: fenyooldrider (6934)
fenyooldrider Creative Commons License 2017.03.27 0 0 6935

Az is jó módszer, csak az új részecskeszűrős vasak nem annyira szeretik:-)!

Előzmény: 1754 (6933)
fenyooldrider Creative Commons License 2017.03.27 0 0 6934

A kitartó nyikorgás már amiatt van, mert már fel van fényesedve valamelyik szíjtárcsa, vagy görgő felülete!

Azzal, hogy megfújtad bármilyen kenőanyaggal ( a szíjspray kivételével) azt érted el, hogy a szíj leheletnyit csúszik, de ezt nem hallod a kenőanyag miatt!

Amúgy a szíjspray nem kenőanyag, hanem oldószerrel higított folyékony gumi, ami visszaállítja, vagy még növeli is a tapadást

 

Előzmény: soryton (6932)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!