Éppen ma csináltam egy kangoon a 4 porlasztót, mert akkora volt a résolaj veszteség hogy képtelen volt már elindulni hidegindító nélkül. A szivattyú ennél a 200k feletti futásnál már természetesen hoz magából ki egy kis ezt-azt, de ha mégsem, akkor is mindenki azt mondja hogy szar volt, mert azon is igen jól lehet ám keresni. :D Neked ez a mutatvány nem nagyon áll meg 350 alatt, míg az anyagköltség ennek nincs a fele sem. Persze ez nem ennyire egyszerű, hiszen speciális szerszámok, nem kis hozzáértés kell hozzá. Az viszont egy másik kérdés, hogy ennyiből már vehetsz 2 donort és nem csak szivattyú lesz a polcon. De persze nem vagyunk egyformák.
leadtam a kocsit egy Diesel javito mühelybe , hogy nezzek meg a porlasztokat .
Elöttem szereltek ki, es az üvegcsövekbe becsöpögött mennyiseg miatt , tanacsoltak egy feljavitast.
Volt , hogy a kivant 40 mm helyett csak 30 mm csöpögött, ami allitolag pont az inditasnal problemas . Volt hogy valami res ?? mennyiseg ?? a visszamenö csönel volt egy hengernel sok, bar arra azt mondtak meg nem veszes .
OK
tegnap jön a hivas, hogy femreszecskeket talaltak a Porlasztoban, es gyanitjak, hogy a Nagynyomasu Kompressornal lehet az alacsony nyomasu resznel serüles, tehat szet kellene szedni .
OK
Most meg nem reszletezem, de ez lesz a hibaforras, ugy erzem.
Hogy hidegen jol indult ? Szerintem azert, mert hidegen-az alacsony -nyomasu resznel jo volt a tömitettseg, de meleg motornal kitagult, a kopas miatt nagyobb lett valahol valami res, nem kapott elegendö anyagot a nagynyomasu kompressor .. (Igy kepzelem)
Aztan kotyoghat a tengely is, ott is szivhat be levegöt, (amit egy haverom mar regota sejt )
Tegnap egyebkent vegigolvastam egy nemet Kangoo forumot, majd belinkelem , ( nagyon jo oldal ) ahol ugyanezzel foglalkoztak -nem vicc--rengetegen- !
Sokan relekre tippeltek, föleg Elektromos problemakra de a vegen kiderült, hogy a nagynomasunal volt a problema
Nekem ez kicsit ellentmondásos. Ha hidegen indul, de melegen már nem, akkor mi lesz ha kihül? Na de mindegy, ilyet a szivattyú képes csinálni, mikor már annyira kopott, hogy a tengelyénél levegőt szed magára. Ne legyen igazam, de nézd meg azt a vezérműkereket hogy mekkorát billen.
Igen tudom hogy léteznek csodák, hiszen egy 98-as benyás peut, citromot képes olvasni, még ha erősen korlátozott mértékben is. De ez nem azt jelenti hogy mindegyiket. Az esetek többségében viszont pont nem működik.
Most lettem Berlingo tulajdonos. A kérdésem a következő lenne, hogy 1998-as 1.4-es benzinesnél, hol találom meg a központízár vezérlőt mert gyárilag kulccsal működik szeretném távvezérlősre alakítani.
Sziasztok! Segítséget kérnék Tőletek. Berlingot/Partnert tervezek vásárolni. Csak benzinest keresek. Mire kell figyelnem, ha az első generáció végéből illetve a 2, generáció elejéből válogathatok ?
nem . Kértem árajánlatot több márkakereskedőtől de az horror volt nem elég hogy irdatlan magas órabérük van még az alkatrészre is másfélszeres árat mondtak volt olyan aki 130000 ért vállalta volna mindamellett sírnak hogy az emberek miért nem hozzájuk viszik a kocsikat hát ezért
nekem a héten csinálták de nagyon köpködött a szerelő 2 üllés ,kormány,műszerfal ki hogy hozzáférj még az ablaktörlő motort is ki kellett szednie mert 2 csavar fogta a műszerfalat kivülről
...nem vagyok nagy PC szakértő , de van mikor a windows egyes verzióival nem hajlandó kommunikálni, vagy kell hozzá egy megfelelő illesztő program .... pl. a feleségem Astrájához van egy hasonló cuccunk , ami eddig tökéletesen működött , de mióta vettem neki egy új laptopot amin a Windows 8 fut nem hajlandó a kocsival kommunikálni ...
Nekem van Berlihez egy BT-s kiolvasó okos telefonhoz és működik ... még egyes hibakódokat is tudok vele törölni ...átfogóbb vizsgálathoz meg ott a Lexia...
gusztustalan, egoista, penzehes, a masikat gyülölö, nem segitökesz , büdös patkany , egy ilyen szerelö, aki legalabb tanaccsal nem segiti a masikat, koszos semmittelen, ertektelen 5,000.- forint összegert.
leköpnivalo göreny
mondja meg neki a srac, ezt üzenik neki Austriabol, ahol embersegesebbek intelligensebbek, sokkkkal segitökeszebbek az iparosok - (tudom 40 ev alatt eszrevehettem )
Igen, mellékelték, fel is telepítettem. A laptop felismeri az interface-t, ahogy írtam is, de az viszont nem kommunikál (egyelőre) a kocsi elektronikájával. Ezért merült fel, hogy mivel az évjárat határeset (2002), lehet hogy még nem az OBD2-vel kommunikál... ha ez így van, csinálhatok akármit. Azóta annyit találtam egy hozzáértőnek tűnő oldalon, hogy az 1.4-es Berlingo I.: OBD-2 Protocol - KWP SLOW. Ez biztató...
A válasz annyira egyszerű, mint egy pofon! Hülye lenne elmondani, amikor egy kiolvasással 5000 Ft-ot keres. Na hát ezért.... nem komplikált. Vagy mégis?
Önindítót cseréltem még az ősszel, azóta a km óra és a számláló nem működik, illetve az ablaktörlő sem vált ütemszabályozott módra folyamatosról, ha megállok.
A motortérben a hűtő és a motor között egy vékony zöld vezeték lóg a kábel kötegből, de nem találtam honnan szakadt ki.
...valószínű csak az OBD olvasó nem elég , mert kell hozzá egy program amit vagy mellékeltek egy CD lemezen vagy le kell töltened , telepítened hozzá....
Üdv mindenkinek! Szereztem egy ilyen OBD2 interface-t, mert néha villogott a motordiagnosztika hiba. Szerettem volna kiolvasni a hibakódot. Berlingo I-ről van szó, 2002-es, 1.4 benzines. Nem tudom, annak már ez a szabvány a kommunikációja? Azt olvastam, hogy sok típusba tettek ilyen csatlakozót már korábban is. A lényeg az, hogy a laptop és a szerkentyű látja egymást, (port és egyebek beállítva) de az autóhoz nem tud csatlakozni. Lehet, hogy nem is képes rá? Időközben kiolvasta nekem a hibakódot egy autóvillamossági szerelő, tehát a csatlakozó jó. Csak kérdés, milyen protokollal kommunikál? Valaki tud segíteni? Jó ez a kütyü valamire?