Találtam egy olyan műhelyt , ahol még van mérőműszer a régi , "keverős" Lovat LPG gázreduktorokra . Beállították a 400 000 km-t ment Alfa Romeo 164-esünket , most olyan , mint volt lánykorában : 50 előnyt ad bárminek 100-on . Akinek kell a címük , írjon nékem egy mailt . Tudok még döbbenetes árubeszerzőt ( 60-70 % ár a lakásodon , ha pesti vagyol ), meg egy remek karosszérialakatosom is van .
A nagy Polkámat kilakatoltattam , most a 32-éveske kapott 4 ajtót s egy motorháztetőt , ezek 35-évesek , és csak egy ponyvával voltak parasztoméknál letakarva : szinte teljesen újak . És még van , aki szidja a Polkák karosszériáit....Júliusba(n) vagyok a dunaharaszti katolikus karosszériafestőnél ( Repka Lászlónál ) beírva : Polka alul marad fűzöld , fent metálhomokszínű vagy metál világosbarnaszínű lészen .
Meg kellett válnom Zuk tűzoltómtól. Azonban megmaradt a projektből egy igényesen restaurált szivattyú:Ezen kívül egy újszerű felni + gumi és egy bontott motor is...
Ha valakinek esetleg van ötlete, szívesen veszem a segítséget! A cuccokat ingyen házhoz is szállítom, ha megegyeztünk!!!
a gépezet Somogyban van, a garázsomban.Mint látszik, tűzoltóautó volt utoljára, de terveim szerint újra kisbusz lesz, legalábbis az ülései már megvannak.Általában jó bőrben van, egy motorcsere kell a működőképességéhez.
Nékem is volt ilyen tornyom , de most ennek a 4-emeletes varija van , ahol a 4. egy equalizer , és a tunerja már digitális . Ha át akarod állítani a tunerját nyugati normásra , akkor keresd föl az itteni AUDIOLAND-ba író tunermant .
Más . Nem jó a fotó , a russzki bélsár lerontja . Fotózni : tudni kell , az művészet , azt meg kell tudni csinálni : nyilván egy Rolls-Royce-t egy kastély parkjában fényképezünk , nem egy autótelephelyen , stb . Kéne az , hogy találsz neki egy klassz hátteret , s utána ide is és az
Unitra -- lengyel szerelem
Lengyelország
Lengyel-magyar két jóbarát stb. itteni alrovatokba is beteszed . Kéretik ... :-) Fontos volna az is , hogy csinálsz ide egy videofelvételt , hogy miképp is nyeli be a kazit , s tolja ki , miközben lejátssza azt -- vagy 30 éve .
Köszi , hogy nem feledéd a gumi gondjaimat...Az én Nysammal jól kitoltam , mert 1 év alatt csak 1X lett beindítva , és belepimpósodott a cca. 15 liter benzin , és a sztori 45 000 ft-omba került..., úgyhogy : kerekek tavasszal . Szinte 0 lityi benzin van most benne , havonta egyszer beindítják , mindig fog új benzint kapni bele , stb.
Mellékelek egy várpalotai gyűjtőtől kormámyváltós Nysa 521 fotókat . Sajna az összes gépe ilyen állapotban van . De azért küldTEm neki Nysa N59 képeket . TEhát :
Igazából nem sokat tudok róluk, csak pár percre álltak meg tankolni és mentek is tovább Szlovénia felé. Mind a három gépben egy-egy fiatal pár ült, az autók a legutolsó szériások voltak, a kis km órával. Viszont lőttem Neked képeket egy Uazról, amin peres gumik voltak a 6,50x16-os helyett. A bontós Zukomon Niva felnin gyári gumik vannak. Méretre jó, de nagyon bután néz ki, ráadásul vagy 10 cm-rel szűkebb a nyomtáv.
Szia , Sztárcsevics . Mesélj róluk ! Énnálam leszakadt a Nysam belső visszapillantója ( mert nagysúlyú tükröt tettem rá ) , és kapcsolatba kerültem egy sok veteránautóval rendelkező fiatal várpalotai párral , akiknek
VAN EGY KORMÁNYVÁLTÓS NYSA 521--ESÜK . Fogunk majd kapni fotókat Tőlük . Ami az én Nysamat illeti , most gumiköpenytalálási projekt van , a Polkámat meg a Zalában szedetem szét , mert 14--15 éve nem volt a karosszériája a kicsinek felújítva .
sapirico--d
Ui. Nem tudja valaki , volt ezévben is a lengyelektő Zolmot futam ?
A Nysakat Magyar Országról a moldovai köztársaság vette meg , persze a mentőkről szólok , de lehet , hogy vettek rabszállítót is . Egy ilyen szép rabszállítót Maria Nostraról , hogy ki lehessen állítva , én szerveztem meg és 3 nyugdíjas rendőrtábornok ( akik nagyon sokat tettek anno a szovjetúnió lebontásában ) a retropartizánok nevű kiállításra . Ekkor volt látható a 7 kabriolet Jamnik ( = Polski Fiat 125p , 6 hely , 6 ajtó ) ott .