Sziasztok srácok! Most vettem egy partner 1.6 16V benzines Freewayt, még kifogástalan, de mivel olvastam a típus hibáit, szeretnék beépíteni a hátsó hídba zsírzó gombokat!
Erről kellene infó, hova kell, és mennyi?
A szakmám autószerelő, tehát nem okoz gondot a beépítése, csak nem tudom pontosan hova kell?
Ha van valakinrk infója, esetleg fotója, legyen szíves felrtenni, vagy az e-mail címemre átküldeni: fenyooldrider@gmail.com
Van itt közületek olyan,akinek van Lexia progija és foglalkozik hibakód kiolvasással?Budapesten lenne szükségem rá.Lambda szonda hiba lexia nélkül honnan ismerhető fel?kis sárga motor szimbólum lámpa világít,de minden ugyan úgy megy mint aklor amikor még nem világított.2007 es 1,4 berlingó.67000 kmel.köszi a segítséget.
Köszi szépen! Ennél nagyobb a baj. Dióda vagy tekercs. Szénkefe kompletten lett cserélve a tartóval együtt,mert már annyira kopott volt,hogy a szénkefének a maradványát sem lehetett látni. De semmi töltés nem lett így sem....
A motor alapjárat után esetenként nem pörög fel 2500-2700-nál jobban és eltűnik a motor ereje. Majd egy másik piros lámpás alapjáraton történő várakozás után ismét magához tér a motor, dolgozik rendesen. Van, amikor 2-3 piros lámpás alapjárat után „meggyógyul” van amikor napokig így járok vele.
A motor hibalámpa szinte folyamatosan világít lassan 2 éve. Kb 2 hónapja klímát töltettem, amikor 2-3 hétre kialudt a hibalámpa, és a motorprobléma sem jött elő, majd azóta ismét előjön több-kevesebb gyakorisággal. A motor probléma már előjött olyankor is, amikor a hibakód lámpa nem világított. Kiolvasáskor EGR problémát írt. A légtömegmérő 2 éve, majd kb 1 éve az EGR szelep is cserélve lett újra.
A probléma zömében langyos motornál jön elő.
A 2500-as fordulat kb. az, amíg pörgetni szoktam váltáskor a motort.
A leállítom - újraindítom nem segít. Ha este „lusta” motorral állítom le, reggelre sem piheni ki magát.
2004-es 2.0HDi motorról van szó.
Ötlet a probléma okára?
Ügyes kezű szerelőre tipp a típushoz Bp déli részén?
Segítséget szeretnék kérni. Keresek eladó Valeo generátort. S20 ANB 93 80A Citroen BX,ZX,Berlingoban Partnerban volt ilyen. Egy ilyen kellene ami rendesen működik. Van valakinek ilyen fölöslegben eladó? Budapest és környékén leginkább. Köszi!
Üdv! Cserélt már valaki I-es Berlingon "házilag" injektort? Odáig jutottam, hogy kimértem melyik a rossz, a 3-as hengeré vacakol. Valószínű a tekercs. De ki nem szedtem, nem tudom, kell-e hozzá valami nagyobb varázslat, vagy kb. mint egy gyertya csere. Az üzemanyag részt ismerem, a mechanikai kiszerelés érdekel. Köszönöm előre is, ha valaki tud infóval szolgálni!
A visszajelzéssel nem feltétlenül kell foglalkozni, főleg ilyen melegben nem, bár lehet akár az izzítórelé is hibás.
Én rákötnék az egyik izzítógyerya kábelére (és a test közé) egy próbalámpát és megnézném, hogy gyújtásra téve mennyi ideig világít. (Ill., hogy világít-e egyáltalán)
A relé különben a benti visszajelzéstől függetlenül izzít kb. 14 mp-en keresztül - hibamentes működés esetén.
Sziasztok.Segítséget kérnék egy 1.9 diesel berlingóval kapcsolatban.Gyújtást ráadva az izzítást visszajelző egy pillanatra felvillan relé kattan.Abszolút nincs izzítás,előtte azért 2 mp-ig égett majd kialudt.Ilyen melegben elindul persze,de nem igazán pöccre.Izzítógyertyák kb 2 hónaposak.Hátha egy rutinos fórumozó találkozott ilyen jelenséggel,és segítene megoldani a problémát.
Üdv, biztosítéktábla (mindkettő) kiosztást vagy rajzot tudna valaki feltenni, vagy küldeni 2000-es berlingo 1.9D -hez ? Rendes autón a fedél belsején megvan, Haynes könyv letölthetetlen, amit le tudtam tölteni user manualt az meg újabb típusé, nem is hasonlít erre. Köszönöm szépen !
Dobozos autó vásárlása előtt állok, a szóba jöhető típusok Partner, Berlingo, Kangoo. Ebből is az 1.9 szívódízellel szereltek. Partnerrel kapcsolatosan vannak már tapasztalataim, tudom róla, hogy elpusztíthatatlan a motorja, tudok a hátsó híd problémájáról. Úgy sejtem a közös konszern miatt a Berlingo is hasonló eset, de mi a helyzet a Kangooval? Próbáltam utánaolvasni, az olvasottak alapján az is a világból kivisz kategória. Mit érdemes még tudni róla?
CITROEN BERLINGO I 1.9D 1999 gyártási év. Fűtőmotor 1-2-3 fokozatban nem, 4 fokozatban működik.
A hiba oka a fűtőmotor előtét ellenállás blokk hibája, ami az anyósülés előtti tároló doboz ill. a kesztyűtartó
mögött a fűtőmotor légterelő burkolatára bajonett zár szerűen van felszerelve.
Kihúztam belőle a csatlakozót, majd egy csavarhúzó segítségével az óramutató járásával megegyezően elfordítottam az előtét ellenállás blokkot. ezt nem kellett volna.... beesett az egész a légjárat belsejébe.
Kérdésem: hogyan tudom kiszedni, illetve hogyan tudok hozzáférni a cseréhez? Mit kell leszerelnem?