Köszi , hogy nem feledéd a gumi gondjaimat...Az én Nysammal jól kitoltam , mert 1 év alatt csak 1X lett beindítva , és belepimpósodott a cca. 15 liter benzin , és a sztori 45 000 ft-omba került..., úgyhogy : kerekek tavasszal . Szinte 0 lityi benzin van most benne , havonta egyszer beindítják , mindig fog új benzint kapni bele , stb.
Mellékelek egy várpalotai gyűjtőtől kormámyváltós Nysa 521 fotókat . Sajna az összes gépe ilyen állapotban van . De azért küldTEm neki Nysa N59 képeket . TEhát :
Igazából nem sokat tudok róluk, csak pár percre álltak meg tankolni és mentek is tovább Szlovénia felé. Mind a három gépben egy-egy fiatal pár ült, az autók a legutolsó szériások voltak, a kis km órával. Viszont lőttem Neked képeket egy Uazról, amin peres gumik voltak a 6,50x16-os helyett. A bontós Zukomon Niva felnin gyári gumik vannak. Méretre jó, de nagyon bután néz ki, ráadásul vagy 10 cm-rel szűkebb a nyomtáv.
Szia , Sztárcsevics . Mesélj róluk ! Énnálam leszakadt a Nysam belső visszapillantója ( mert nagysúlyú tükröt tettem rá ) , és kapcsolatba kerültem egy sok veteránautóval rendelkező fiatal várpalotai párral , akiknek
VAN EGY KORMÁNYVÁLTÓS NYSA 521--ESÜK . Fogunk majd kapni fotókat Tőlük . Ami az én Nysamat illeti , most gumiköpenytalálási projekt van , a Polkámat meg a Zalában szedetem szét , mert 14--15 éve nem volt a karosszériája a kicsinek felújítva .
sapirico--d
Ui. Nem tudja valaki , volt ezévben is a lengyelektő Zolmot futam ?
A Nysakat Magyar Országról a moldovai köztársaság vette meg , persze a mentőkről szólok , de lehet , hogy vettek rabszállítót is . Egy ilyen szép rabszállítót Maria Nostraról , hogy ki lehessen állítva , én szerveztem meg és 3 nyugdíjas rendőrtábornok ( akik nagyon sokat tettek anno a szovjetúnió lebontásában ) a retropartizánok nevű kiállításra . Ekkor volt látható a 7 kabriolet Jamnik ( = Polski Fiat 125p , 6 hely , 6 ajtó ) ott .
Szóltam a rovatalapítónak , hogy írja be , hogy március 23.-a ( ma már szabad kötőjeles sorszámnév után is végre pontot tenni ) a magyar-lengyel barátság napja , nem tette .
Köszönöm a júgó Nysat. Sok kooperáció volt a Zastava és a Polski között . A feleségem Kispolkája Zastava slusszkulcsos protekciós kocsi volt , a Madosnak meg van egy kombi Nagypolkája , ami szerb , és a teteje teljesen szokványtalan . Ezt lehetett is itt valamellik május elsejei , másodikai fotón látni . A lengyelek annyira bel vannak zúgva a Gutenberg miatt a duplavébe , hogy állítólag a Zastava szót is w-vel írták (!) .
Nékem van a gépemen jópár Kispolka , átalakítottak , nagyon viccesek , de megint nem találom őket . Addig ezek :
Bár nem autó hanem motor, de lengyel. Van vkinek véleménye, tapasztalata? Azt hallottam Lengyelországba kínai alkatrészekből szerelik össze, milyen motor lehet benne, tudom 4T, de ki gyárthatja.