Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

slowrunner Creative Commons License 2016.02.21 0 0 6803

Első helyzetjelző izzót cserélnék 2001-es Partner-en, de így első blikkre kifogott rajtam, hogyan férjek hozzá. Mi a módja, van vmi trükk?

dr agunov Creative Commons License 2016.02.13 0 0 6802

Enyém is szokott néha ilyet. Ekkor kulcs kivesz, bezár gomb megnyom, majd kinyit és küllőre indul. Szerintem az immo rendetlenkedik.

Előzmény: james69 (6792)
Cosimo Creative Commons License 2016.02.12 0 0 6801

Üdv Sorstársak! Ismét sikerült szétülnöm egy vezetőülést szegény I-es Berlingomban. A baj csak az, hogy nem találtam üléspárna szivacsot. Régebben ezt lehetett kapni külön. Nem látott valaki ilyet mostanában? Köszi!

TitiRii Creative Commons License 2016.01.31 0 0 6800

tetszetős, ha lenne rá elég pénzünk akkor mennénk is megnézni.

Előzmény: macivolvo (6799)
macivolvo Creative Commons License 2016.01.31 0 0 6799

Sziasztok

 

Eladóvá vált a család diesel Berlingo Outdoor autója, ha érdekel valakit a használtautó-n Outdoor-ra szűrve megtalálható.

zsüber Creative Commons License 2016.01.28 0 0 6798

Sziasztok!
Boldog tulajdonosa vagyok egy 2006 decemberi Peugeot Partnernek. A gyári kormányról vezérelhető Clarion eddig remek volt, de most készülök egy hosszabb útra, és jó lett volna több zene, mint ami egy napellenzős cd tartóba befér.
Nézegettem más autórádiókat, amikkel kompatibilis a központi kijelző és a kormánykapcsoló. De sajnos nem nagyon igazodok el közöttük.
Az lenne a kérdésem, hogy használ-e valaki közületek Blaupunkt RD4-es mp3 cd-s rádiót? Azt vezérli a kormánykapcsoló és a központi kijelzőn megjelennek az információk?
Esetleg más használható alternatíva?
Válaszokat ellőre is köszönöm!

james69 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 6797

Nem tudom ,de  azota minden nap még -14  fokban is indult .Más jelenség is fellépet reggel észre vettem, hogy valahonnan folyik a fagyálló levettem a jobboldali kereket sajnos csak tükörrel tudtam megnézni hol csepeg kieggyenlítő tartályból lejövő gumicső végén van csatlakozás pont  a cső mellett van egy  fekete mint egy biztonsági szelep szerű négy drót stift áll ki az oldalábol na ez csepeg .Mi ennek a neve és miért csepeg .

krisztian98 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 6796

Én immor tippelek. Gázolajt, ha nem kapott a motor, akkor imo. Vagy kisnyomású üzemanyag szívattyú.

Előzmény: FeZ_ (6795)
FeZ_ Creative Commons License 2016.01.23 0 0 6795

Próbáld ki, hogy indítás előtt jól felpumpálod az üzemanyagrendszert a motoron levő kézi üzemanyagpumpával. Nyomogasd vagy egy percig, majd próbálj indítani ! 

Ha úgy könnyebben indul, akkor fellevegősödik az üzemanyagrendszer valahol.

 

Előzmény: james69 (6792)
james69 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 6794

Az öninditó forgassa a motort annak baja nincs csak éppen beindulni nem akart amit nem tudok hova tenni mert valami más lehet a hiba forrása.

macivolvo Creative Commons License 2016.01.22 0 0 6793

Szia

 

Ez 99% önindító probléma. Nem fog javulni és ha nem javíttatod meg, ott fogsz maradni valahol :(

Előzmény: james69 (6792)
james69 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 6792

Sziasztok!

Nekem 1.6 hdi berlingom van 90000 km van benne most olyat produkált amit még soha vásárlás után a parkoloban nem indul a motort forgassa az önindító 10 -ik indításra is semmi  , majd kb 10 perc után egyszer csak beindult fogalmam sincs ,hogy mitöl,de attol félek lesz még ilyen csak akkor nem fog végleg beindulni .Van valakinek valami tipje mi lehet a probléma lehet hogy a gázolaj szűrö lehet a lu-das mert azt még nem cseréltem ki .

krisztian98 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 6791

Látni kell. Jó áron van.

Előzmény: TitiRii (6790)
TitiRii Creative Commons License 2016.01.15 0 0 6790
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 6789

307 forum Zolysys

Előzmény: slowrunner (6787)
TitiRii Creative Commons License 2016.01.02 0 0 6788

köszönöm a kimerítő válaszokat.
309 19d peugom volt anno. szerettem, bár nem volt egy fürge kocsi.
a sima 1.9-esekben vajon még ugyan az motorblokk van(309 205 405 ben volt)
benzint azért részesíteném előnyben mert gázzal használnám, Toyotámban bejött. 7-8 l gáz városban is a max, városon kívül 6-7 liter gázzal is beérte.

Előzmény: krisztian98 (6784)
slowrunner Creative Commons License 2016.01.02 0 0 6787

sziasztok,

Partner 2 gombos távirányítójába GYÁRI (v. gyári minőségű) gombot lehet kapni vhol?

Mindenhol csak utángyártottat látok, pld.:

http://www.autokulcs.hu/termek/citroen_peugeot_nyomogomb

Próbáltam,  silány puha gumi, nyeklik-nyaklik, gyak. használhatatlan (pl. beragad, és lemeríti az elemet...).

krisztian98 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 6786

Fogyasztáshoz lehet vele 80-90km/h-val menni, akkor 5Liter alatti a fogyasztás,

Viszont taposva 7-8 litert is megeszi. 140-150-es tempó + telepakolva.

(8liter fölé nehéz vinni.)

Az 1,6Hdi a 2.0Hdi-hez képest kb fél literrel kevesebbet eszik.

A 2.0 HDI motor kiforrottabb / tartósabb. 1,6-os nál 1-2 dolgot csinálni kell:

Turbó-t kenő olajcsőben van egy szűrő, amit senki sem cserél. => Koszolódik, a turbóhoz nem jut elég olajnyomás, turbó halálához vezethet. (Nem tudom hol van, de van több független helyről olvastam már róla.)

Illetve amennyire én tudom 2 olajteknővel szerelték az 1,6-os motorokat, ott a nagyobb olajteknő a jobb, mert a kisebb esetében bizonyos esetekben az olajszivattyú levegőt kapott => Problémásabb, olajkenés kiesések.

 

Üdv.:

K

Előzmény: krisztian98 (6785)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 6785

Tolóajtóhoz: Hátrafelé megtolni egy kicsit, hogy az alsó kampó eltávolodjon, majd utána a kilincset előrefelé meghúzva nyílik ki a kampó, ha odafigyelsz rá sose lesz rá gondod.

Előzmény: krisztian98 (6784)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.01 0 1 6784

Szia,

 

Tolóajtó: Óvatosan kell vele bánni, mert benne a műanyag stift idővel elöregszik és könnyebben törik.

 Erre van megoldás, mert 5eft-ért van a neten réz stift. A gyári meg műanyag.

 

Fontos a hátsó kerék dőlés. Ha kopik a hátsó híd, akkor szemmel látszik, illetve a műanyagba azonnal beleér.

 

Miért akarsz emelt hasmagasságút? Azzal a kocsi súlypontja még fentebb lesz. Sokat mész rossz terepen, földúton?

 

Nekem az első 2 spirálrugóm lett cserélve, mert az 1-ik eltört. Nagybátyámmal csináltuk.

Bontóban vettük a 2db-ot 16eft-ért sok éve. Elég nagy meló volt, szerintem 5-10eft/oldal alatt nem tudom, hogy bárki nekiállna-e.

Én nem módosítanák rajta, mert a gumiharangoknak sem tesz jót állandó deformálódás a nyúlás/összenyomás miatt, az úgy jó, ha a tengely, félcsuklók egyenesek.

 

Vontatáshoz. Oda diesel kell. Az enyém 2.0Hdi. Hát volt már rá példa, hogy a mérlegelésen 3500kg-ot nyomtam és a kocsiba még 2-en ültünk be +200kg. Az már sok volt. De az emelkedőn is mentem felfelé, csak az első kerék tapadjon. 1-1,5t gond nélkül viszek vele.

 

A HDI nem egyenlő a DCI-vel szerencsére. Ha francia, akkor diesel legyen.

Ha benzines, akkor a 110Le-s vedd meg.

 

Oldalra / felfel nyíló ajtó:

Felfele nyílót nem lehet villás targoncával pakolni.

Viszont esőben alatta nem ázol meg, ez hülyeségnek tünik, de tényleg sokat jelent, szakadó eső bevásárló központ és te nyugodtan tudsz pakolni.

Komoly negatívum: Idővel a tartó gázteleszkópok tönkremennek, nem nyomja fel teljesen az ajtót, kézzel rá kell segíteni és feltolni. (cserélni kellene az enyém most 14 éves).

Ui: Volt mind2 a felfelé nyílót én jobban szerettem, mert kevesebbet kell kerülgetni. + a fentiek.

 

Ami a PSA-nál még problémás az az ablakemelő szerkezet. Ahhoz is van felújító készlet.

 

Amit érdemes megnézni, az a kipufugó Diesel esetén 180-200ekm-nél cserélni kell a hátsó dobot.

1.9D-nél van egy kartell gáz visszavezető cső, ami 230ekm körül elporlik.

Lengőkar szilentek. Rossz úton hallani.

Hátsó teleszkóp olajfolyás.

Illetve főtengely szimering szivárgás nincs-e, bár ez csak meleg motornál derül ki reggelre.

(+ többi átalaános dolgok fék kopások stb)

 

Ui: Az enyém 2002-es dupla tolóajtós + abs + klíma + vonóhorgos. Kb 800eft-ot érhet. Viszont pénzügyileg egyáltalán nem lenne jó döntés tőle megválnom. Használjuk, de mégis mindenre figyelünk / megkapja, ami kell neki. (Viszont vágyok a jobbra.)

Nagyon szemezek a 307SW-el. (faceliftes + 136Le-s + sportline + ülésfűtéses + Vonóhorog.)

Az 508SW még nekem drága így építkezés közben. 3,5M-4M

407Sw nem tetszik.

 

Üdv.:

K

Előzmény: TitiRii (6783)
TitiRii Creative Commons License 2015.12.31 0 0 6783

Köszönöm a válaszokat!
A jövő héten, remélhetőleg meg fogunk nézni asszonnyal egy partnert.
Nekem azok a verziók tetszenek, amik magasítva vannak.
ezt utólag is meg lehet tenni bármelyikkel (hátsó torziós rugó állítással, elöl gólyaláb cserével) vagy más is áll a dolog háterében?
Milyen felszereltség volt az ami magasítva volt (husky? freeway?)

gega77 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 6782

Sziasztok!

 

Egy kis segitséget szeretnék kérni  Peugeot partner 1.4 -be egyszer csak a nem megy a fordulatszámmérő . Illetve egy nagyon nagyon picit kimozdul.  Ha üresbe nagy gázadásra jobban felmegy a mutató de kb 2000 felé nem megy feljebb igy sem.

 

Tapasztaltatok már ilyet?  Hogy lehet javitani? Mit kell szétszedni?   

 

Köszönöm a segitséget elöre is!

dr agunov Creative Commons License 2015.12.27 0 0 6781

Nekem Partner van. Ez a második, mind kettőt újként vettem. Ez 1.6 HDI.90 ló. Az én igényeimnek bőven elég. Fogyasztás: Boszniában 60 végig 4l. Horvát pálya full megpakolva 130 6.8l. Átlag 5.5. Húztam már vele 11 mázsát is. 230 ezer van benne, semmi baja nincs. Igaz vigyázok rá, 10ezrenként olaj csere, minőségi szűrőkkel. És igen. A panorámatető kurvajó!!!

mbw169 Creative Commons License 2015.12.27 0 0 6780

Szia,

 

Nekem 2005os 1,6 benzin van.

5 szemely most utazott benne az unnepek alatt es szerintem a 109 Le teljesen korrekten vitte az autot. 

Azert 75 vagy 109 Le tenyleg nem mindegy. 

 

Fogyasztas ilyen varos es orszagut kressz szabalyokat betartva nalam 7-8 liter vegyesben. Persze ez lehet tobb is telepakolva eros kigyorsitas stb. ...

 

Nalam a dizel traktoros hangja szemelyautonal nem tetszik en direkt benzinest kerestem.

 

Nincs turbo talan olcsobb a javitas ha kell ellenben picit tobb fogyasztas. 

 

HDI motorok valoban jok de en nem olvastam hallottam 5literes fogyasztast Pl Berlingonal. .

Kinek a pap kinek a papne. ..valakinek csak a dizel masoknal meg csak a benzines johet szoba. 

 

Olajat ha valoban jot akarsz en az 5w40 Totalt javaslom bele - bar ez nem volt kerdes :)

Előzmény: TitiRii (6774)
TitiRii Creative Commons License 2015.12.24 0 0 6779

nem vagyok az a versenyzős fajta, nem szoktam előzgetni, max ha 40 el tötyögnek előttem. nekem az a lényeg, hogy eljussak A bol B be, egyben kényelmesen, nem utolsó sorban gazdaságosan. a kis Toyota ugyan fürge városban, de nem egy ferarri :D

Előzmény: FeZ_ (6778)
FeZ_ Creative Commons License 2015.12.24 0 0 6778

Félig tapasztalat, mert nem vontattam vele és nekem már így is kevés az 1,4 egy Berlingo-ban. :-)

Persze mások az igények, van akinek megfelelhet, pedig nem vagyok egy versenyző típus, de nekem karcsú.

A híddal valóban lehetnek problémák, de egy ilyen idős autónál bele kell kalkulálni. KB. 60e körül megoldható tokkal vonóval, tehát ha sz*r a híd, ennyit le kell alkudni belőle minimum. ;-)

 

Előzmény: TitiRii (6776)
Memphis90 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 6777

Boldog karácsonyt mindenkinek!

TitiRii Creative Commons License 2015.12.24 0 0 6776

Ez tapsztalat alapján?
az 1.3 Toyotámal simán húzok 750kg ot probléma nélkül,még a fogyasztásán se látszik meg számottevően. igaz én nagyjából betartom a szabályokat és futóval max 90 még pályán is. igaz a Toyota 900kg nem 1.2t mint általában ezek. valakinek van tapasztalata futóval?
hátsó hid úgy tudom problémás tud lenni ezeknél a típusoknál.
LPG vel kinek milyen tapasztalat van ezekkel a járgányokkal?

Előzmény: FeZ_ (6775)
FeZ_ Creative Commons License 2015.12.24 0 0 6775

Szerintem az 1,4-est is nyugodtan felejtsd el, főleg ha futózni is akarsz, min. az 1,6. 

Előzmény: TitiRii (6774)
TitiRii Creative Commons License 2015.12.24 0 0 6774

Szép jó estét kívánok!

Elgondolkodtam egy ilyen egyterű vásárlásán, mivel lassan családbővítésen gondolkodunk, meg a munkához is jó lenne egy pakolható praktikusabb kocsi mint a jelenlegi mini Toyota Starlet.
A probléma az hogy egyik típust se ismerem, sőt, nem is nagyon ültem egyben sem.
Gondoltam megkérdezem, melyiknek mik a gyengéi, mire érdemes figyelni. Tetszenek az üveg tetős meg a vászon tetősök is, de nem tudom a hétköznapokban mennyire használhatóak.
A követelmények: dupla tolóajtó, klíma, vonóhorog, tetőcsomagtartó
benzin motor előny, de minimum 1.4 (a kis 1.2 ben nem hiszek hogy egy megrakott futóval nem tekeri ki a belét is..) de persze dízeleket sem vetem meg. de a HDIk DCIk től kicsit félek.
Keret a motorom ára (kb550e )+ amit hozzá tudok spórolni tavaszig.
Hátsó ajtókban mi a jobb? a kétszárnyú(láttam ebből is van egyenlő meg amorf osztott) vagy a felfelé nyíló?
Üdv és 
Boldog karácsonyt!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!