Keresés

Részletes keresés

Homo mirabundus Creative Commons License 2019.01.20 0 0 35

:)

(Véletlenül idetévedtem, és ha már így esett...)

  Nemtommitakarsz ezzel az összeállítással, szervizmunkára ugyan alkalmatos volt, de ma már eszméletlen messzire került még attól is, hogy a "nyilvános" hálózaton használni lehessen. Ha valami kábelszolgáltatós dobozra raknád otthon, az még tönkre is mehet tőle, amilyen gagyi védelmek vannak bennük.

  Az eredeti kapcsolásban a hívómű eleve szaggatja a vonalat, beemelt állapotban pedig (az egyéb elemeken keresztül) alaphelyzetben zár. Amúgy a kézibeszélő négyhuzalos, míg a teljes készülék ugye kéthuzalos - vagyis van egy "hibrid"-nek csúfolt 2/4 huzalosító is az eredeti készülékben (a mellékelt rajzon a trafószerű valami). Gondoskodni kell a mikrofontáplálásról is, vagyis a látszattal ellentétben nem véletlenül van annyi szir@szar a rajzon. Megjegyzem, az elektronikus leképzése talán még ennél is összetettebb, de legalább jóval érzékenyebb a tranziens jelenségekre, l. a nyomógombos, de még analóg ipari hulladékokat:(.

 

A rajzon a nagyon gyakori CB667 kapcsolását láthatod; az R1, R2 és C1 a hibrid szimmetrizálásához a csatlakoztatott kéthuzalos hálózatot utánozza. Amikor "beemelsz", a 20/25 kontaktus bont (a 26/27-re kötött csengőt leválasztja), de záródik a 20/9 kontaktus. A (H) jelű kontaktuspár van a hívóműben (a 15/13 kapcsokon), ez szaggat. Jó bogarászást!

Előzmény: esztergabéla (34)
esztergabéla Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34
esztergabéla Creative Commons License 2019.01.08 0 0 33

telefonműszerészt keresek.Hagyományos ,vezetékes telefonkagylóra számtárcsár szereltem de a bekötéssel nem tudok megbirkózni.Itt van a kép.Melyiket hová kössem ,hogy a vezeték végén lévő krokodillal csatlakozni tudjak a bejövő vonalra?Mikrofon hallgató és tárcsa bekötését kérem

nemmindegyneked Creative Commons License 2018.08.16 0 0 32

A Telekom T-mobile kapta zsinórban tőlem. De már tavaly is, hasonló leveleket, hasonló okból. Aki elolvassa, talán megérti. A tavalyi emaileket és az ő válaszaikat nem fűztem ide, elnézést. Így is hosszú...

>> " MEGINT KEZDITEK!?!?
2018.02.07. napon már megcsináltam az újra egyeztetést arra a mobilomra (is), amire most, ma pontban 10:00 órakor jött egy felszólítás sms tőletek, hogy egyeztessek adatokat, mert szeptemberben elveszitek tőlem azt a mobilszámot különben.

Muszáj ezt!? Évente fogtok - indokolatlanul, csak azért is, netán bosszantás-kibaszásból - engem ezekkel basztatni?

Nincs egyéb dolgotok?!?

Aki azt az sms elküldő automatikus programot megcsinálta nálatok, annak a szüleit kellett volna anno elküldeni! Pl. Auschwitzba...

Szebb jövőt és kitartás! 
Az ismételten felbosszantott "nácitok" "

- Igen, ezt is kaptátok ugye. A sokadik INDOKOLATLAN SMS ZAKLATÁSOTOK MIATT! 
Mert HIBÁS A RENDSZER a Telekomnál az egyeztetésről?!!

Aki egyeztetett (pl. én is, 4 db. sim kártya van a nevemen és évente gondosan elvégzem, megcsináltam időben, vagy előre már!) annak is kiküldi az automata(?) a figyelmeztető sms-eket, hogy "elveszíti a mobilszámát ha..."! Nem is egyszer és hiába teszünk panaszt írásban ám!
Erre ti vagy letagadjátok a meglévő (korábbi, de éven belüli, az évi) sikeres regisztrálást - mint legutóbb az a "Szeili Éva Anikó" aláírásos leveletekben - avagy tanácsoljátok írásban, hogy "hagyjam figyelmen kívül ezeket az sms-eket"! 
Tudod, ha engem csak üzenetben is fenyeget bárki (mi az, hogy "elveszitek a számomat"!?), pláne INDOKOLATLANUL FENYEGET, arra szoktam REAGÁLNI!

Olvassa mindenki és ítélje meg, milyen munkahely, miféle szerveződés lehet ez a "Magyar Telekom"... :-/

Ez az anomália ím már 2 ÉVE TART! Nem javítják ki. 
(Belőlem ezt hozták ki azzal, elnézést a jobb érzésű olvasóktól!)

--------------------------------------------------------------

" Aki megalkotta azt az "automatikus" sms küldő programot önöknél, hogy azokat is tovább zaklassák vele, akik már idejében, avagy év elején pl. megtették, azaz eleget tettek eme követelésnek, szóval azt a

FELELŐS SZEMÉLYT A ZAKLATÁSOMÉRT

hadd rúgjam már picsán! (Akkor is, ha "kiválasztott" az illető és bőrhiányos ott...)

Annyiszor, ahányszor indokolatlanul küldik azt az sms-t!

Üzenem neki: A TETVES KURVA ANYÁDAT, AZT! "

(Igen, ezt is kaptátok tőlem, okkal. Hadd olvassa mindenki, itt is!)

------------------------------------------------------------------

"Mi az, hogy >>hagyjam figyelmen kívül!<<?
Tökéletesítsék azt a rendszerüket, hogy ne küldjön indokolatlanul zaklató sms-eket! Önöknek ott AZ A DOLGUK!

Ha olyan sms jön önöktől, hogy "egyeztessek adatokat, mert különben megszüntetik azt a telefonszámomat...!" - akkor önök szerint azt lazán figyelmen kívül hagyhatom!?
Én még úgy nevelődtem, hogy ha bármilyen fenyegető üzenetet kapok, arra reagálni kell!

SZÜNTESSÉK MEG A RENDSZER HIBÁT!!!

Ezt a két éves levelezésünket majt kiteregetem az interneten, mert az a minimum. Hiszen az ilyen "cápákat" (mint a Telekom is) a fogyasztóvédelmi hatóság úgy sem tudja jobb belátásra bírni.

"Üdvözlet és tisztelet" majd akkor lesz a levelem elején/végén, amennyiben nem bosszantanak többet.

B................., az ügyfél "kisember" "

------------------------------------------------------------------
" Ma kaptam meg csak, 14 nap elteltével azt a postai levelüket!

Amelyben egy "Szeili Anikó Éva" névvel aláírt cáfolat van megfogalmazva, miszerint "én február 7. napon csak a 30 ... 1534 hívószámú kártyámat egyeztettem"!

MIÉRT KELL LEHAZUDNI ENGEMET - és az általam már azóta beküldött BIZONYÍTÉKOT!??

14 napig jött ez a "levél"!
2018.08.02. küldtek egy olyan sms-t arra a vitatott mobilszámomra, hogy "ELPOSTÁZTÁK a válaszlevelüket a címemre"!

Még a végén én hazudok netán??

Ezeket a két év alatt sorban gyült kommunikációinkat szépen elrendezem blog karcolat formába és megosztom a nagyközönséggel a neten!

Ott van, pár napja visszakerestem a gmail fiókomból is, azt a 2018.02.07. dátumos sikeres adategyeztetést a 30 ... 4449 sim kártyámra!!! 
Elküldtem már (de most mobilról írok, nem a komputerről) önöknek azt a BIZONYÍTÉKOT!!!

Tehát nem fogadom el a 14 napig a postával (?) érkező, ma kézhez vett levelük "magyarázatát"!

Az önök sms kiértesítő rendszere HIBÁS!!! 
Tavaly is az volt, hiszen ugyan ilyen panaszaim voltak ezzel!

Van pofája ezt írni felém válaszban ezek után valakinek - aki felvállalta, hogy talán ő majd "helyre tesz engemet"!?
Nem velem van a probléma, hanem ott önöknél!!!

De majd megosztom ezt a problémát és az önök reakcióit erre, megosztom az emberek tömegével... " <<

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.11 0 0 31

ma inkabb feltoltok   

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.23 0 0 30

ma bejelentve, immár ötödször pár hét alatt...

Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 29

hmmm....

 

http://bix.hu/tgold/graph.cgi?design=normal&device=vh-nx7710-1&interface=port-channel12&type=Octets&start=1419171929&end=1450794329

 

vajon lehet összefüggés a probléma és a Telekom forgalma között, ami kb. azóta csökkent le?

Előzmény: Törölt nick (28)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 28

szia, nem csak külföldi oldalakra, magyar oldalak is lassan vagy nem jönnek be.

én fél éve próbálom emiatt felmondani a hűségidőt, egyelőre sikertelenül.

eddig 3x cseréltek kábelmodemet, az összes csatlakozót, mindent, te továbbra se jó.

 

nem értik meg, hogy nem az otthoni kapcsolattal van gond (erős a jel, a helyi szolgáltatóig elmegy a kérés, de ha traceroute-tal megnézem, elakadnak a csomagok néhány telekom útválasztó szerverben.

Előzmény: Anne Duffield (27)
Anne Duffield Creative Commons License 2015.12.03 0 0 27

T-COM-os vagyok és nem tudok felmenni külföldi oldalakra.

Se Facebook, se Skype, se gmail, se más.

Másnak mi a tapasztalata?

el ég Creative Commons License 2015.11.18 0 0 26
el ég Creative Commons License 2015.11.18 0 0 25

Még ma sem működik....

el ég Creative Commons License 2015.11.18 0 0 24

Meghekkelték az oldalt? Vagy valamelyik kirúgott informatikus bosszúja?

mákos metélt Creative Commons License 2015.11.17 0 0 23

Már több mint egy hete nem tudok a mobil felületen az online ügyfélszolgálatra belépni. Technikai karbantartás folyik.... A Telekom mondjon le!

lecsóóó Creative Commons License 2015.11.17 0 1 22

Próbálkoztam az összes létező módon (hívószám, telekom-fiók ) belépni, de egyikkel sem látom a számláimat... 4(!) tételt kellene befizetnem, de egyelőre nem sikerül.

mákos metélt Creative Commons License 2015.11.17 0 0 21

Az normális, hogy egy egyszerű hívásnál 36 percet (!) kelljen várni, amíg kapcsolnak egy ügyintézőt????!!!! Ráadásul egy telefontársaságnál!

abalek Creative Commons License 2015.11.17 0 1 20

"Kedves Telekom!
Arra lennék kíváncsi, hogy ha már egyszer megcsináltam a telekom fiókomat, amiről a számláimat is fizettem eddig, akkor miért lehetséges az, hogy most megint meg kellett csinálnom... Az egészet... Előröl... Újra és újra? Megcsinálom a fiókot, 404-es hiba és kezdhetem előröl. Nekem ehhez nincs türelmem. A számlámat pedig másképpen nem tudom befizetni. Tudnátok esetleg abszolválni a problémámat? Pénteken még működött."

abalek Creative Commons License 2015.11.17 0 1 19

Botrány!

csalfa vak remény Creative Commons License 2015.11.17 0 0 18

Rosszul tudod. Önálló magyar oldal, azért is történhetett ez meg!

Előzmény: abalek (17)
abalek Creative Commons License 2015.11.17 0 0 17

Hová tűntek az informatikusok??? Egyébként is, azt gondolnám, hogy egy multinak csak le kell fordítania a honlapját a különböző nyelvekre...

abalek Creative Commons License 2015.11.17 0 0 16

14. perce várok munkatársuk jelentkezésére a 1430-as számon....

Előzmény: abalek (15)
abalek Creative Commons License 2015.11.17 0 0 15

Valaki emlékszik még, hogy hány napja tartják karban az online felületüket??? Botrány!

Pater Altenburg Creative Commons License 2015.10.14 0 0 14

Valmi ügyvédszerűség (jogi út) nem lehetséges?

Előzmény: manao (13)
manao Creative Commons License 2015.09.02 0 0 13

Nem változott azóta se semmi, elképesztő mit meg nem mernek húzni az ügyféllel, totálisan leszarják azokat akikből élnek.

Előzmény: Gabka73 (12)
Gabka73 Creative Commons License 2007.12.16 0 0 12
Címzett:

T-Online Ügyfélszolgálata

 

Tárgy: panasz a nem működő szolgáltatásaikra

 

Tisztelt Cím!

 

 

Szégyelljék magukat !

 

A telemarketinges kollégájuk rábeszélt bennünket, hogy T-HomeTV szolgáltatásukat próbáljuk ki, melyet elfogadtunk, majd leegyeztetésre került a beszerelési időpont. A jelzett időpontban a beszerelő ember megjelent, majd jel hiba miatt kiderült, hogy a szolgáltatást nem lehet igénybe vennünk.

 

Ezt követően kezdődött a mizéria, ugyanis mióta elment az illető se telefonvonalunk nincs, se internet elérésünk. A telefon csak sustorog, hívni rajta nem lehet senkit, a bennünket hívó személyek meg azt hiszik nem vagyunk itthon, hisz a telefon rendszer szinten kicsörög, csak épp a lakásban nem csörög a készülék.

Mióta itt jártak a beszerelés kapcsán csak mobil telefonon vagyunk elérhetők, maguk meg hiába vettek fel hibajegyet a probléma kapcsán, még 24 órán belül sem képesek elhárítani azt. Csak ígérgetnek időpontokat a hibaelhárításra, mindig újabbat és újabbat, de semmi nem történik. Maguk se keresnek, pedig még adtam mobil elérhetőséget is a vezetékes helyett.

Még jó hogy az áramot nem maguk szolgáltatják…

 

Ez az egész elkerülhető lett volna, ha a szerelő meggyőződik arról, hogy minden visszaállt a helyére és nem távozik a helyszínről. A szerelőjüknek meg persze nincs mobil készüléke amin vissza tudtuk volna rendelni, még a központjuk sem tudta azt megadni.

 

Szégyelljék magukat! 

Hiába hívtam magukat T-Com, T-Online, csak küldözgettek ide-oda, hiába azonosítottam be az előfizetőt, a végén a 1412 helyett csak a 80-as számukon keresztül álltak szóba velem, mert nem vonalas készülékről hívom magukat. De hogy hívhatnám onnan, ha elrontották azt ? Menjek át a szomszédba ?

Remélem ha a saját főnökükhöz szerelik majd be ezt a berendezést majd ugyanígy járnak el. Próbálják csak meg az ő telefonvonalát tönkretenni 24 órára.

 

Kedvességük alapján minden lehetséges fórumot meg fogok ragadni, hogy népszerűsítsem „szolgáltatásukat”. Minden általam elérhető vállalati e-mail és publikus online fórumon le fogom írni kálváriánkat. Magyarázhatják, hogy a hiba elhárítását szerződés szerint 48 vagy épp 72 óra alatt kell elhárítaniuk, akkor is tudatni fogom akivel csak tudom, hogy a naív ügyfelet mennyire átverték a buta szolgáltatásukkal.

 

Igyekszem a jövőben minden lehetőséget megragadni, hogy elszakadjak cégüktől, még ha viszonteladón keresztül mégis a maguk hálózatát fogom használni. Egyszerűen döbbenetes, hogy ilyen hibát okozzanak és ne legyenek képesek elhárítani többszöri jelzés ellenére sem.

 

Ezt a levelet akkor küldöm el maguknak, sok-sok embernek és Fogyasztóvédelmi Főfelügyelethez,  ha végre ismét lesz internet a lakásban (a hibabejelentéstől eltelt idő kb 52 óra), tudja meg mindenki, hogy mivel jár az új szolgáltatásuk igénybevétele…..azzal, hogy minden addigi kommunikációt tönkretesznek.

 

50 órás várakozást követően végre méltóztattak felhívni és kijönni a végpontra, majd a szomszédos utcák vagy legközelebbi elosztóban megtaláni a hibát. Ezt követően már a telefonszolgáltatás beindult, az internet eléréshez viszont újabb központi segítség kellett. Még jó, hogy a szerelővel közösen ellenőriztük annak elindulását illetve további hibáját, központi átparaméterezés nélkül nem indult volna el. 

 

Azt kívánom maguknak, hogy járjanak maguk is így.  Remélem nem sokáig leszünk már az előfizetőjük.

 

 

2007.12.15.

Devil23 Creative Commons License 2007.12.10 0 0 11

Sziasztok!

 

Arról szeretnék tőletek érdeklődni, hogy tudtok e nekem szerezni budapesti 2003, 2005 és 2006-os Magyar Telekom telefonkönyvet? Ha igen, akkor válaszoljatok kérlek vissza, vagy írjatok nekem egy e-mailt.

Előre is nagyon megköszönöm a segítésgeteket!

 

Zoli

arzachel Creative Commons License 2005.05.16 0 0 10
Kifordítom befordítom mégis bunda a bunda.
MuzX Creative Commons License 2005.05.14 0 0 9
Igazad lehet, de ezt én nem tudtam, és előtte meg nem akartam kérdezősködni se, milyen díjcsomagja van, mert meglepetésnek szántam, és nem akartam, hogy gyanút fogjon.
MIndegy, amint lejár ez az izé, nem töltöm fel, és kész.

Ettől függetlenül ilyen dilettáns és béna társaságot, mint a magát csúcsra állító T-akármi, még nem láttam, pedig vívtam már pár "csatát" ügyfélszolgálatokkal.
Előzmény: Phoneuser (8)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.12 0 0 8

Úgy tűnik, csomag árának a felét már elköltötted az ügyfészolgálattal való csevegésre. Mivel anyunak "csevegő" díjcsomagja van, ez az egész NetQuick történet lehet, hogy teljesen felesleges.

A Csevegő díjcsomag havi díjának (kb. 3200 Ft)a fele leinternetezhető a nyílt internettel, ami a csúcsidős 5 Ft percdíjjal több, mint 5 óra, a csúcsidőn kívüli 3 Ft-ossal pedig közel 9 óra internet elérés "benne van" az árban.

 

Azzal már profi internetező lehetne ennyi idő alatt - és no bosszúság.

Előzmény: MuzX (7)
MuzX Creative Commons License 2005.05.11 0 0 7
És még mindig nincs vége!
Kedden a megvásárolt Kombi Netquick csomagot megpróbáltam regisztrálni.
Ez más mint a Netquick Kombi, mert a Netquick Kombi perc alapú kredittel működik, a Kombi Netquick (de jó, hogy ilyen egyértelműek a nevek) meg forint alapú kredittel.
A Matávpont boltban csak ez az egy Netquick csomag volt, ezért ezt vettem.
Oké, lekaparom a kártyán a számot, axelero weboldal, beírom a számot, átirányít a Netquick centerbe, ahol folytatni kéne.
Igen ám, de a Netquick Centerben nincs Kombi Netquick az oldalon, csak Netqucik Kombi, amiről ugye tudjuk, hogy más alapon számláz, és a mutatott doboz csomagolása is más, tehát teljesen más terméknek tűnik!
Ezért aztán már nem mertem ezzel regisztrálni, mert attól tartottam, hogy még nagyobb kavarodás lesz.
Felhívtam az 1234-et.
8 perces várakozás után elmondtam az ügyintézőnek ezt a fenti problémámat, ő viszont erősködött, hogy ha a kártyakód alapján a rendszer ide irányított, akkor azt kell használnom, ráadásul szerinte a Kombi Netquick már nincs is forgalomban(?)
Aztán előkerült valahogy az is, hogy nekem volt már egy próbálkozásom, amit "leszereltek". Ehhez elmondtam az egész eddig sztorit az elejétől fogva (5 perc)
Az is kiderült, hogy ugyanazt az azonosítót nem adhatom meg mégegyszer, mert - ugyan törölték - de a rendszer még fél évig archivban tartja (?).
Kértem, hogy nem lehetne-e akkor ezt az azonosítót újraéleszteni, és ugyanazokra a paraméterekre "rátölteni" a most megvásárolt kreditemet, így az összes beállítás a betárcsázáshoz meg egyébhez megmaradna, amit anyunál már beállítottam, mert ő úgyse tudná egyedül megoldani.
Azt mondták, lehetséges, oké, csináljuk.
Megcsináltam majd közölte, hogy teljesen ugyanazt az azonosítót "vezetéknév1" nem fogadja el most a rendszer, csak a "vezetéknév11"-et, de sebaj, most ideiglenesen felvette a létrehozáshoz ezt, majd át fogja írni "vezetéknév1"-re, de ennek az elmentéséhez (mivel ilyen már volt a rendszerükben) nincs jogosultsága, meg kell várni, amíg egy megfelelő hozzáféréssel rendelkező kollégája jóváhagyja, úgy 1 óra múlva már próbálkozhatok majd, be kell menni a klub.axelero.hu oldalra, bejelnetkezni ezzel az email címmel, a mi "azonosító@t-online.hu" (szemben azzal, amit előzőleg mondtak, ugyanist az előző Netqucik Kombihoz az "azonosító@netquick.hu" emailcím tartozik) és a jelszóval, aztán ott mindenféle dolgot be lehet állítani.
közben mértem az időt, ez a beszélgetés 25 percig zajlott.
Úgy 2 óra múlva megkíséreltem, persze miért is sikerült volna?
Még próbálkoztam párszor később, színtén eredménytelenül.
Újból 1234. Megpróbáltam az előbbi ügyintézővel beszélni, mert ő már ismerte a sztorit, és már nagyon unom huszadszorra is végigmondani. (fel fogom venni diktafonra). Nem tudták kapcsolni, éppen beszélt, vártam. Aztán mondták, most nem nagyon foglalt, adjam meg, hol érhetnek el. Megadtam a nevem, telefonom, felvették miért keresem, és azt mondták, vissza fog hívni.
Közben az aktuális ügyintéz ellenőrizte, már él a megfelelő azonosító és jelszó, bár valóban nem lehet vele belépni ("vezetéknév1"), de azért a biztonság kedvéért ő elmenti még egyszer, és 10 perc múlva már biztos jó lesz. (18 percig tartott a beszélgetés)
Persze nem lett jó, az ügyintéző meg nem hívott vissza.
Ma ismét próbálkozás, nem működik.
1234.
Újabb ügyintéző, kértem, hogy nézze meg, miért nem tudok belépni az azonosítómmal.
Lebetűztem neki, elsőre azt mondta, neki működik, nekem továbbra se működött.
Kitöröltette velem a böngészőből a cookie-kat, a password-öket, a cache-t, majd újrapróbáltuk. Nem is vártam, hogy működjön.. de azon ő is meglepődött, hogy már nála se működött.
Azt mondta, nem érti, mert az azonosító és a jelszó az, amit megadtam, és rendben van, működnie kéne.
De sebaj, ő most mégegsyer elmenti, próbáljam meg 10 perc múlva, és működnie fog.
Ezt már hallottam párszor, mondtam, hogy már péntek óta kínlódom ezzel, kétszer vásároltam már meg, de még nem trudtam normálisan használni, kb. 8 ízben átlag 20 percet beszéltem az ügyfélszolgálattal, és már nagyon kezdem unni, a jelenlegi beszélgetés is már 20 perce tart.
Azt mondta, rendben, adjam meg a számomat, és utánanéz, mi a baj, és visszahív.
Ez volt kb. 1 órája.
Most már igazán kíváncsi vagyok meddig fog még húzódni ez a végtelennek tűnő történet. :(((((
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.10 0 0 6

Szia MuzX!

 

Javaslom küld el az első beírásod valami Matávos ügyfélszolgálati címre másolatként + erre:

 

mailto:bpfogyved@felugyeloseg.datanet.hu, általában ilyenkor tesznek valami gesztust, nem a Te, hanem a másolatot kapott címzett kedvéért. Nekem eddig mindig bejött, persze gyors válaszra nem kell számítani.

 

Üdv: Zoltán

 

Előzmény: MuzX (5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!