Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jokalaci Creative Commons License 2015.07.08 0 0 3788

Üdv. Citromosok!Tudna valaki segíten?Első,alsó trapéz silent kéne 2 db.és egy balos axiális csukló.Lejárt a mandátum és műszakin kiszúrják az ilyet.-Elfekvőben van néhány tartalék alkatrészem,ha esetleg...!De minden megoldás érdekel  a keresett dolgokat illetően!A segítséget előre is köszönöm!Citroen GSA 1.3 1983.Joókalaci

dyjani Creative Commons License 2015.06.17 0 0 3787

Nem is akarok komolytalankodni,öreg vagyok én már a kalandokra.Minden álmodozást eloltván,ha minden úgy alakul,a Dyane alkalmas egy kis kiruccanásra.

Előzmény: GSdriver (3786)
GSdriver Creative Commons License 2015.06.15 0 0 3786

Hmmm, hát a zöldhatárt nem nagyon ajánlanám, elég éberen őrzik, mert elég nagy mostanság a forgalma.

 

A Zenta - Magyarkanizsa - Horgos - Mórahalom - Zákányszék a legrövidebb út 50.9km, ez visz át az autópályás átkelőn, ahol attól tartok tényleg csak trélerrel juthat át a traktorocska. A Tisza bal partján Gyálán keresztül szintén túl forgalmas az út, bár meglepő módon csak 65km.

 

A legjobb ötlet a 63km-es Adorján - Ilonafalu - Kispiac - Bácsszőlős - Mórahalom - Zákányszék útvonal lenne, mert az végig alsőbbrendű utakon visz (Ilonafalu és Kispiac közt dűlőúttal). Ezt simán meg tudod futni a kis traktorral. Ha már álmodunk.

Előzmény: dyjani (3784)
dyjani Creative Commons License 2015.06.15 0 0 3785

Bocs.Inkább 1015 ccm volt az Ami,de lehet már nem jól emlékszem.

Zákányszék pedig keresztül-kassul Bácsszölősön át 59 km,Tornyosról még gyalog is elérhető 12 óra alatt..

Akit érdekel,van a youtub-on  Citrotraktor cim alatt egy kis versengés a géppel, a szerb citromosok nagy örömére.

Előzmény: dyjani (3784)
dyjani Creative Commons License 2015.06.15 0 0 3784

Sziasztok !

 Nem is gondoltam autópályás határra,még a nagy traktorokat is kivágnák onnan mint a macskát.... Gyála nekem messze van.Valamelyik dűlőuti zöldhatár,lopakodó üzemmódban...

  Legsztorib lenne trailerre pakolni traktort,kocsit,szerszámokat (hátha szántani is lehetne versenyül a nagyokkal)és a Dyane után akasztani. A Dy pedig gebe a vontatáshoz... Annó GS motorrral akartam szerelni a trakszit .Lebeszéltek a lóerők miatt,nálunk 18 lóerő felett drága a regisztrálás évente.Mert a firmában volt egy elfekvő,szinte új Ami Super motor,azt hiszem 1150

ccm,utána elvitték hulladéktelepre.

Dehát, álmodni csak szabad a találkozóról.

Előzmény: GSdriver (3783)
GSdriver Creative Commons License 2015.06.15 0 0 3783

Szia Jani! Jó hallani Rólatok! Klassz a traktor! Szerintem át is jöhetnél vele. Ha a "nagyhatáron" véletlen nem engednék, akkor alig hosszabb Gyála vagy Bácsszőlős felé (2.5 óra). Biztos nagy sztár lenne!  Egyébként pedig ezzel nem is kell okvetlenül országúton jönni, ha tudsz egy rövidebb dűlőt .... :) 

Előzmény: dyjani (3780)
Tiber_78 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 3782

Sziasztok!

 

Szörnyű helyszűke miatt meg kell válnom felesleges GSA cuccaimtól, ha valaki igényt tart rá, vagy csak van lehetősége megmenteni az enyészettől, jelentkezzen bátran..

 

-6-8db fényszóró

-10-12db estate hátsó lámpa

- GSA oldal üvegek vegyesen

- kb 10db GSA műszer egység (fordulatszám mérős és "mérőtlen")

 

Üdv: Tibi

tcaoe Creative Commons License 2015.06.13 0 0 3781

Pedig ez lenne az igazán odaillő gép.:)

Előzmény: dyjani (3780)
dyjani Creative Commons License 2015.06.13 0 0 3780

Juhééj !!Eztkellene valahogy "elcsipni !Igaz,nincs GS-GSA gépem,de van egy 39 évét guruló (1976) sajátkezűleg "felújitott 6-os Dyanám.No meg a 28 éves (1987) szintén sk készült kacsamotoros "traktorom".Abban azért nem vagyok biztos,hogy átléphetném-e a határt munkagépemmel (szabályosan forgalomra regisztrálva van pótkocsistól ).Nincs is olyan messze,pár nap alatt odaérnék (25 km/h),a nejem meg a Dyaneval (88 km/h).

  Különben üdvözletem minden Kedves fórumtagnak.

 

 

           

Előzmény: GSdriver (3778)
GSdriver Creative Commons License 2015.06.13 0 0 3779

Mivel a szervezésben nem vagyok érintett, a részletek után érdeklődő emaileket a meghívóban szereplő címre küldjétek, ne nekem. Ettől függetlenül, ha valaki itt a fórumon kérdez, akkor igyekszem mielőbb utánajárni és válaszolni. :)

GSdriver Creative Commons License 2015.06.13 0 0 3778

Pár napja kaptam egy meghívót Zákányszékre (Csongrád megye). Mit szólnátok egy GS-GSA randevúhoz ennek keretében? esetleg a szerbiai márkatársaknak is szólhatunk ...

 

 

---------

 

Kedves Citroënes Barátunk,

 

Nagy örömmel kaptam egy hírt, melyről ezúton Titeket is szeretnélek értesíteni:

Idén is lesz Csongrád megyében Citroën találkozó. :)

Egy régi kedves Barátunk, aki 1996 óta mindig ott volt Mártélyon, felkérést kapott, a Zákányszéki falunapon, a Traktorshow mellé egy Citroën találkozó megszervezésére. Ezúton szeretném a meghívását tolmácsolni: 

2015. augusztus 14-16-án egy eseménydús hétvége vár minden régi Citroënesre, aki ellátogat felénk.

Szombat reggeli találkozás, regisztráció, majd felvonulás. Ezután a Traktorshow mellett autós ügyességi versenyek is lesznek, talán közösek is a traktorokkal. Délben autónként 2 főt megvendégelnek a szervezők egy finom ebéddel (többieknek lesz lehetőség vásárolni), majd délután tartunk egy közös kirándulást. Sok szép, érdekes hely akad a környéken, például bivalyrezervátum, madárkert, tanyamúzeum, melyekbe közösen látogathatunk el (belépők alku alatt).

E mellett a falunap programjait is lehet élvezni. (Traktorshow, gyerekeknek ingyenes ugrálóvár, arcfestés, kézműves foglalkozás, nagyobbaknak: sörsátor, buli)

 

A Találkozón résztvevőknek - akár mindkét éjszakára - (vad)kempingezési lehetőséget is biztosítanak a szervezők a sportcsarnok udvarán, hogy ne kelljen este hazamenni :) 

 

 

Ízelítő a falunap programjaiból:

Már péntek este Pál Dénes koncert, majd utcabál lesz. Szombaton gyerek programok, traktorok minden mennyiségben (tavaly 120 traktor volt). Vasárnap fogathajtó bemutató, főzőverseny (aki előre jelzi, akár nevezhet is).

 

Környékbeli látnivalók:

Mórahalom (7km): strandfürdő, Mini Hungary Park, illetve vasárnap kirakodóvásár.

Nagyszéksósi bivalygulya és Csónakázó-tó

Öregház tanyamúzeum, Paprika Park, Rétesház

Bővebb infó: morahalom.hu

 

A szervezők kérése csupán annyi, hogy aki kedvet kapott, és szeretne eljönni, mihamarabb, de legkésőbb aug.1-ig  jelezze e-mailben Burunkai Petinek burunkai.peti KUKAC gmail PONT com címen. (névvel, résztvevők számával, rendszám, típus, forg.hely éve, helyszínen sátrazik, vagy máshol keres szállást?) (A találkozó a falu kérésére veterán jellegű, ezért az 1990 előtti autóddal várnak -> tehát minden GS-GSA jöhet! :)

 

Részvételi díj: 2500Ft/autó (tartalmazza a regisztrációs csomagot, 2 főre az ebédet, a kemping helyet, a programokat)

 

Ha további részletekről értesülni, jelezd egy e-mailben. Remélem találkozunk! Addig is minden jót, szép nyarat!

-------

 

Üdv,

GSdriver

 

GSdriver Creative Commons License 2015.05.14 0 0 3777

Furcsa. Normálisan nem jöhetne le. Nekem sosem volt ilyen bajom a SEIMA búrákkal. Idővel persze (10-12 év) persze megmattulhat. nekem annyi bajom volt velük, hogy a kavicsfelverődáést nem szeretik, de e tekintetben a fekete szélű ugyanúgy elreped, mint a másik.

 

 

Előzmény: rugaferenc (3776)
rugaferenc Creative Commons License 2015.05.13 0 0 3776

Én is elérzékenyülök, amikor a lehetetvékony krómozás lejön róla :/ ezért kapott feketét. :)

Előzmény: GSdriver (3775)
GSdriver Creative Commons License 2015.05.13 0 0 3775

Naggyon szép!!!! Egyszer alkalomadtán egy krómkeretes indexbúrától biztos elérzékenyülne. A fekete mégiscsak a GSA-é. ;)

Előzmény: rugaferenc (3774)
rugaferenc Creative Commons License 2015.05.12 0 0 3774

Amióta megvan a GS, nem újítgatom a GSA-t :)


GSdriver Creative Commons License 2015.05.12 0 0 3773

Klassz képek, tavaly nyáron Le Mansban az Eurocitro-n láttam is.

Persze ettől még csalódás volt a klikkelés, mert azt hittem, hogy a saját projekted képeit linkelted. :(((

Előzmény: rugaferenc (3772)
rugaferenc Creative Commons License 2015.05.12 0 0 3772

Egy GS felújítás elég vaskos galériája:

https://m.flickr.com/#/photos/126959668@N02/sets/72157647527928385/

Mginus Creative Commons License 2015.05.06 0 0 3771

Sziasztok:))

 

Az MSX fejvadásza vagyok és gépészmérnököket, villamosmérnököket, közlekedésmérnököket vagy szerviz vezetőket keresek folyékony angol nyelvtudással Budapestre az Infoparkba.

Autóipari múlttal rendelkezőket, autók szerelmeseinek jelentkezését várjuk vagy aki ebben az iparágban szeretné elkezdeni a karrierjét.

 

Érdeklődés vagy jelentkezés: gmustafa@msxi-euro.com

Tiber_78 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 3770

007: Hmm, jó kérdés, nem tudom. Csak kicsit kontrasztos volt nekem, hogy épp a műhelytől párszáz méternyire ácsorog szegény ilyen elhagyottan. Habár, ha jobban megnézem, elég furcsa szögben áll. Lehet, hogy éppen alvázvédőzéshez van megbillentve :)

 

Más: Engem is csúnyán utolért a helyhiány problémája. Költözködés után már nagyon szűken vagyunk, s azért az mégsem járja, hogy az autó az utcán álljon mert a fölös cuccok foglalják a helyet a garázsban. Ha valakit érdekel, szívesen örökbeadnék néhány komplett fényszórót, "break" hátsó lámpát és műszeregységet. (kb 10 darabos készletem van mindből).

 Esetleg érdekelne jó állapotú, világosabb barna váltóbox, belső műanyag "kárpit" elem.

Előzmény: Citroen007 (3769)
Citroen007 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 3769

Ez nem ugyan az? Én Bp-n láttam egyszer ezt az autót ami a videón van.
  

Előzmény: Tiber_78 (3768)
Tiber_78 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 3768

Mikor hoztam el az autómat, ezt a kék kombit láttam árválkodni egy kertben.. A műhelytől kb 150 méternyire.

 

 

Szemre egyben van, de biztos lenne mit lakatolni rajta.

Tiber_78 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 3767

Sziasztok!

 

Több mint három hónap után újra az egyel több GSA gurul az utakon. Hála Ferinek a váltó önvényért és a Balázs-garázsnak a váltó csere műveletért (újak a féltengelyek is és a vezérmű bütykök is meg lettek gyógyítva). Nagyon hiányzott már az utánozhatatlan hidró-érzés :))

jokalaci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 3766

 Üdvözlettel:Szép estét Citromosok!Véletlenül rákattintottam a bemutatkozómra,látom az e-mail címem nem publikus!De igen csak nem jó helyre írtam.Az e-mailom.jokalaci@gmail.com Éjjel-nappal elérhető,nem mintha a gépnél ülnék naphosszat.Bocs a malőrért!További szép estét:jokalaci

jokalaci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 3765

Szép napot Citromosok!A purhabról annyit,hogy csak akkor jön ki a rohadásokon,ha már vannak.Találkoztam ócskavastelepen olyan francia (típusra nem emlékszem,nem ma volt) kasznival,totál törött volt,csurom rozsda a küszöb egyben!Vagy már a gyárban frissen benyomták,de lehet hogy még a rozsda elindulása előtt.Egyet tudni kell!A rozsda az üreges részeket mindig belülről kezdi el enni.A nyers kasznikat összeszerelés előtt jobb helyeken galvanizáló,majd alapozó festékbe kb ajtóközépig bemártják.Utána jön egyes gyártmányoknál a küszöb feltöltés.Van ennek irodalma is,meg lehet keresni.Többféle elönye van,nem engedi a belsőt rozsdásodni,kicsit merevít és csökkenti a zajokat is.Mellesleg a rozsdaette fémet,már festéssel sem lehet menteni,ha egyszer belülről nekiindult.Sokáig Skodáztam,régi 80-90-es évek!MB 1000 volt vagy négy egymás után.Nálam mindegyik megérte a huszonéves kort, mindegyiket használtan vettem.Azok szerettek rohadni, a későbbi 100-as széria még jobban.Ahol üreg volt,lekezeltem fáradtolajjal.Ronda munka,de hatásos.-Ha a rozsdás vasat a nyers fémig,nem pucolod,le kenheted akármivel,előbb-utóbb előjön a dudor a legprofibb dukkó alól is.-Egyszer volt új autóm,Dacia 1310,fél év után a motorháztető fehér lemezén kijöttek a rozsdafoltok!Kellemes napokat,üdv:Jókalaci

B.GY Creative Commons License 2015.02.15 0 0 3764

Kollégám kinyomta a Samara küszöbét purhabbal. Ki is jött a rohadásokon:)

Előzmény: jokalaci (3763)
jokalaci Creative Commons License 2015.02.15 0 0 3763

Üdv!Ami a padlólemezt illeti,beleértve a küszöböket is,rendben van.Az előző tulaj (egy pécsi orvos) idejében valószínüleg a pécsi Vadász utcában lévő Citroennél szervizeltette a kocsit.Amit én láttam javítást,bal első taposólemez ki lett hegesztve,hátul a csomagtartó egyik hossznyúlványánál (nem biztos hogy jól mondom?)volt kisebb javítás.Szerintem a küszöböket is ott cserélhették,ha cserélték.Tavaly a hátsó kipufogódobot gyógyította egy szaki,szerinte a küszöbök még eredetiek!Közel a 300000-hez?Nem tudom találkoztatok-e már olyan autóval,ahol a küszöb purhabbal ki van töltve?Nedveség se ki-se be.Ilyen lenne?Az emelőt,nem csak a sajátját,de a krokodilt,hidraulikust is simán bírja,minden ponton jobbról is balról is.A fenéklemeznél nem láttam az említetten kívül javítást.Mindenesetre nem cseklik-nyuklik.-A másik kérdésre,ezt a kombit lehetett látni tavaly decemberben az Ádámnál Görcsönyben,a Pásztor Classiknál és még egynéhány helyen.Mióta nálam van,tizenpár éve,az első kerékcsapágyak,kuplungtárcsa,kuplunkbowden,első féktárcsák,első lengőkarsilentek és mindkét oldalon gömbfejek lettek cserélve.Ami az első üléseit illeti azok bx-ek,igy vettem a gépet.Már csak én vezetem,asszony nem nagyon szereti,kemény a kuplung,szivatózni kell,nehezen áll be a parkolóba,mert hosszú,meg égés ilyen öreg kotlával virítani.-Többnyire álldogál a garázsban letakarva mint az öreg ló.Vigyázok rá amennyire lehet,de az álldogálás sem hiszem,hogy jót tesz az öreg csontnak.Ha valami egyéb van,csak nyugodtan.

B.GY Creative Commons License 2015.02.15 0 0 3762
Előzmény: rugaferenc (3761)
rugaferenc Creative Commons License 2015.02.14 0 0 3761

Szia!

Milyen állapotban van az alja? Ez a BX üléses piros kombi volna?

Előzmény: jokalaci (3760)
jokalaci Creative Commons License 2015.02.12 0 0 3760

Üdv.Citromosok!Új vagyok,ha megérem alig 60 leszek szeptemberben.-Elkalandoztam egy kicsit a bejegyzéseken,hozzászólásokon,láss csodát,ismerős is akadt.Családom szerint már csak néhány megszállott foglalkozik ilyen öreg roncsokkal.Bezzeg mikor több alkalommal a nyár kellős közepén megmásztuk az osztrák alpokat,egy nap alatt lepödörtük a Szentlőrinc-Debrecent oda-vissza egyszuszra!Szóval a régi szolgálat elfelejtődik.- A bejegyzések között itt-ott előjött a hirdetésem,valaki bontóban látta Görcsönyben!Mondom gyorsan tollatt ragadok,mert a BML-977 nem bontásra,töltésre várt (gömbök).Hideg is volt,kedvem sem volt nekiállni a garázsban otthon,szóval azért volt ott.A bemutatkozómban kicsit többet írtam róla,a lényeg az hogy most már eladó, /Pásztor Úr fotók alapján 290-re taksálta,úgy is szerepelt,most 250-ben megállok.Lehet,hogy leköptök érte,de ha valaki hoz nekem egy kis AX-et egyben,nem szétdőlve "kiterpesztve" romokban,viheti az (Álomautót a nagyközönség számára) .Ezt Surányi Bandi bá írta róla 1970-ben.Miatta vettem Citroen GSA-t.Jókalaci

Taksoft Creative Commons License 2015.01.11 0 0 3759
Ja, és városban 60-ig szigorúan 4-ben. 5-ben megy 50-től, de nincs még nyomaték, gyanítom töbnet eszik 50-nél 5-bem, mint 4-ben.
Előzmény: Taksoft (3758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!