Minden kedves olvasónak és fórumozónak (ha még maradt egyáltalán valaki), boldog, sikerekben és szerencsében, szeretetben és minden jóban bővelkedő Új Esztendőt kívánok! :) Ahogy a lengyel barátaim általában hozzáteszik: Legyen a jövő év jobb, mint az idei! :) Ezt kívánom mindenkinek és sok Polskizást, Warszawázást, Nysázást, Zukozást, illetve minden egyebet, kinek-kinek kedve és ízlése szerint! :)
Általában nem vagyok oda az új autókért, de ez még nekem is tetszik. :) Még akkor is, ha nem igazán (egyáltalán nem) emlékeztet az eredeti Polonezre. Kár, hogy nem sok esély van arra, hogy gyártásba vegyék.
Egyszer ülhettem a Kocsidban Bicskén , amikor elmentél a veterán Citroen találkozóra . kár , hogy azóta sem találkoztunk . Én azóta vettem egy Nysa522M utasszállító mikróbuszt amivel egyszer megvertünk egy Ikarusz 55-t . Engem érdekel a 604-esed , ezért légyszíves a nyilvános emilcímemre írj valamit , és persze a TElefonszámodat .
Híved : far severö sapirico , a R.I.L.A.K. megalapítója
Franciáknál nem, mert ott elég sok van, de németeknél igen (ott kedvelik is, és viszonylag szűk a kínálat). Nem igazából feltétlenül az hiányzik, hogy megvették volna, csak az érdeklődés hiánya lepett meg (amúgy nagyjából egyet is értek azzal amit mondasz, csak ezt a pezsgő közösségi életet nem tapasztalom most).
Ezzel nem értek egyet, ma a hobbiautózás Magyaroroszágon nagyobb mint bármikor korábban. Elég csak megnézni mennyi rendezvény, kiállítás, találkozó van egy évben.
A 604-es Peugeot egy ritka autó, alig ismerik, nincs hagyománya nálunk, nehéz rá alkatrészt találni és a presztízse sem nagy. Franciaországban próbáltad hirdetni?
Én ezzel idén szembesültem, amikor a restaurált Pug604-esemet akartam eladni, még érdeklődő sem igen volt rá. Úgy érzem, lassan kimegy a divatból a régiautózás itthon, azért is mert elszegényednek az emberek, és azért is, mert a feltörekvő fiatalabb generációkat ez már szimplán nem érdekli. Ezt én nem tekintem -feltétlenül -hibának, vagy bajnak, egyszerűen tudomásul kell venni, hogy más lett az értékrend.
Látom sajnos nem nagyon érdekel senkit sem az eladó magyar papiros Tarpan !!!!! :( esküszöm vicc , pedig szerintem nincs még egy az országban , ha begurulok összevágom vasba , mert utban van , én csak olyan tulajt kerestem volna aki értékeli ennek a valódi értékét de látom itt nincs olyan , 150 ezer forintért nem hiszem hogy bárki is vesz egy ilyet odakintről és hazahozza , meg még beis papirozza ennyibe , nah mindegy , léptem cső
igazából nem lehet erre reális árat kitalálni mivel nincs mihez viszonyitani , persze én se eget rengető árakra gondoltam de érdekelne ki mennyit szánna rá persze látni kéne ehhez a kocsit élőben is bár képeket valamikor tettem fel ide rólla , de ha fenn vagy fészbukon ott találsz képeket a kocsiról Garfyeld Gombos név alatt . az autó a fateromé de már nálla is elmúlt a nagy vágy arra hogy talpra állitsa :( :( szóval ha már futná az ára egy kis 10.4 aro ra az már megfelelő lenne :) :) neki elég már az is elszaladgálni , ha meg nagyobb terepjáróra vágyik akkor ott neki a Fronterám :D :D
esetleg valakit érdekelne egy Tarpan 233 1989es , régi rendszer alapján ideiglenesen forgalomból kivont magyar okmányokkal (1996óta) ??? az autó 18 éve nincs használatban felújitáshoz megbontva , szinte minden alkatrésze megvan neki ha érdekel valakit képeket teszek fel , 13 éve örizgetjük tologatjuk egyik helyről a másikra , nem mindenáron eladó, 50 60 ezres ajánlatokkal ne sértegessetek légyszi :D :D vasba énis eltudnám vinni , de nem akarom , tisztában vagyok vele hogy nemnagyon van másik magyar papiros az országban , az autó JNK Szolnok megyében található , remélem itt lessz olyan aki még értékeli az ilyen jellegű "kincset" :D :D
Eladó a "Motoryzacja" (Motorizálás) című lengyel nyelvű műszaki folyóirat, az Autóközlekedési Tudományos Kutató Intézet dokumentációja. Az 1955-ös évtől könyvnek kötve 1971-ig, az utána következő lapszámok egyesével, ill. néhány dupla szám. Kitűnő állapotban.
"Totalcar 5. Pályanap" - 2014.06.07. 7:00-től a Hungaroringen
Program: Oldtimerel-Youngtimerrel résztvevők számára: - parkolás a "halszálkában", fent, árnyékban (ingyenes)! - veterános KVÍZ, kezdőknek, haladóknak és vérprofiknak - ingyenes nevezéssel, helyszíni díjazással!- könnyen megközelíthető a paddock és minden családi program (ingyenes)!- természetesen lehet regisztrálni a vezetéstechnikai-tréningre (akit érdekel ezt mihamarabb tegye meg, helyben nehezen kezelik a fizető ügyfelet - tapasztalat) itt,ezen a linken !- természetesen fel lehet menni a Ringre, a nevezési díj egy napra 27 ezer ft, de délutánra már fogy a mezőny, így jó eséllyel akad 4-5-6 autónyi hely a csoportokban! - figyelem: ha a nevezések beteltek, akkor is van lehetőség a helyszínen a "kiesők" helyére bekerülni. Tehát érdemes jönni és a nap folyamán "résen lenni"! Kapunyitás június 7.-én reggel 7.00-től, de lehet később is érkezni (sőt, javasolt is már 8.00 körül, de legkésőbb 12.00-ig). az Oldtimeres belépőket a regisztrációs sátorban vehetik át az érkezők. Regisztráció a főbejárat mellett jobbra.
FIGYELEM! INGYENES OLDTIMER- YOUNGTIMER FUTAM 19:00 - 20:00-IG! FELTÉTELEK: 12:00-IG KELL A HELYSZÍNRE ÉRKEZNI ÉS SZEMÉLYESEN NEVEZNI A REGISZTRÁCIÓS SÁTOBAN! ALÁ KELL ÍRNI A HUNGARORING ÁLTALÁNOS FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI NYILATKOZATÁT MELY A PÁLYÁRA FELHAJTÁS FELTÉTELE! GYERE, NE HAGYD KI EZT A PÁRATLAN LEHETŐSÉGET!