Keresés

Részletes keresés

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2016.03.26 -3 0 13652

Ja, értem. Tehát alacsony padlós lett, cserébe nem az utasok tölthetik ki a teret, hanem a kerekek... :-)

Nem vagyok biztos, hogy jó kompromisszum ez, kellett volna még egy kicsit agyalni rajta.

Előzmény: kihúzóvágány (13650)
czzf50 Creative Commons License 2016.03.26 0 2 13651

"Szóval ócska, nem ide való."

 

Akkor várd meg a kb. 60 percenként közlekedő Ganz ICS-t, az a neked való. A többieknek jó lesz a Combino. 

Előzmény: Mindenváró Ádám (13647)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.03.26 0 1 13650

Az nyilván nem tünt fel, hogy ama 30 cm széles párkányok alatt vannak a kerekek, amin gurul a villamos.

Ha nem így lenne, váróterem lenne, nem jármű.

Előzmény: Mindenváró Ádám (13647)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2016.03.26 -1 1 13649

Nem jártam arra még azóta, csak most. És feltűnt hogy nem annyira jó.

Előzmény: 4014 (13648)
4014 Creative Commons License 2016.03.25 0 2 13648

Körúton mindegy milyen típus jár tömegnyomor lesz. Amúgy meg 10 év járnak Combinok és ez most lesz hirtelen ilyen eget verően fontos probléma? :-P

Előzmény: Mindenváró Ádám (13647)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2016.03.25 -7 1 13647

Mostanában többször kellett utaznom a híres combinóval... Hát, meg kell mondanom, csalódtam benne!

Ilyen béna, szűk beltérre nem számítottam. A régi tuja ehhez képest bálterem volt emlékeim szerint. Nem tudják olyan sűrűn indítani, hogy ne legyen rajta tömegnyomor. Ha ülsz, a lábaidat alig tudod hová tenni, csak valami ferde pózban tudsz elhelyezkedni. Ha állsz, az sem jobb, középen nem fér el egymás mögött két ember normálisan.Elmenni középről az egyik ajtóig egy komplett erotikus kaland. Szerencsére az ablak és az ülések között mindkét oldalon van vagy 30 centi nem tudom mi célt szolgáló üres párkány.

Szóval ócska, nem ide való.

 

Érdekes módon az Alstom metrót sem kedvelem, az éktelen sípolásával, meg a nyomkodós ajtajával, középen azzal a buta körbefogódzkodós oszloppal... A régiek abból is lakájosabbak voltak sokkal.

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.24 0 0 13646

Ne vedd rossz néven, de én a helyedben - mint új fórumozó - most máfél évig folamatosan csak olvasnám a topikokat. Sok kérdésedre megtalálnád a választ, mielőtt még felteszed. :)

Előzmény: hehaverittvagyok (13644)
4014 Creative Commons License 2015.11.24 0 2 13645

Combinot már nem gyárt a Siemens (csak annak utódját). Illetve Cafokat vesszünk. ICS meg csak a 2-es, 47-es, 49-es, vonalakon marad hosszú távon, nem nagyon éri meg korszerűsíteni.

Előzmény: hehaverittvagyok (13644)
hehaverittvagyok Creative Commons License 2015.11.22 -2 0 13644

Szeretném megkérdezni, hogy a combono villamos terveznek e beszerezni? Mert szerintem a ganz iparit kéne korszerűsíteni! mi a véleményetek? 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2015.09.15 0 0 13643

Köszi! Igen, azt már olvastam, hogy darabokban újulnak meg a kocsik, de azt nem tudtam, hogy ez alkalmanként pár óra vagy pár nap munkát jelent-e.

Előzmény: BP-1 (13642)
BP-1 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 13642

A 2003-as futárosodik.

A másik két kocsival nincs semmi. Egyébként a nagyjavítást ne úgy képzeld,hogy a kocsit kiveszik a forgalomból! Minden nap délelött részletekben.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13641)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2015.09.14 0 0 13641

Az elmúlt egy hétben figyelgettem a Combino-kat, és a két igazolt távollevő (2013 és 2028) mellett csak az alábbiakkal nem találkoztam: 2003, 2006, 2010. Ezek közül valamelyik esetleg a 10 éves felújításon, vagy futárosításon vesz részt?

élijen1 Creative Commons License 2015.09.04 0 0 13640

az felejthetetlen volt, gázüzemű volt és a kormány nem annyira működött a sebességváltó meg időnként a kezemben maradt.

 

Előzmény: Törölt nick (376)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.11 0 0 13639

Valamelyikőtök tudja melyik Combino találkozott ma a motorossal a Bérkocsisnál? Köszi szépen előre is

padorjan Creative Commons License 2014.03.13 0 0 13638

Endometriózi Világ7 nevű program maradványai.

Előzmény: Gianmarco (13637)
Gianmarco Creative Commons License 2014.03.13 0 0 13637

Ma este több Combino műszerpultjára kívülről látható módon X alakot formáló sárga szalag volt téve, volt amelyikre kettő is. Ezek mit jelentettek?

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2014.03.02 0 0 13636

Ma a 6-oson van, nyugi. Arról meg fogalmunk sincs, hogy rég láttad-e.

Előzmény: Törölt nick (13635)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.01 -1 0 13635

A 2034-es Siemens Combino villamosról mit lehet tudni mi van vele manapság? Rég láttam már?

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.01 -1 0 13634

A 2034-es Siemens Combino villamosról mit lehet tudni mi van vele manapság? Rég láttam már?

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.28 0 0 13633

A 2034-es Siemens Combino villamosról mit lehet tudni mi van vele manapság? Rég láttam már?

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.12 0 0 13632

Szerintem a körútra tartott, mert a Zsigmond térnél találkoztam vele:

Előzmény: Vermelho (13631)
Vermelho Creative Commons License 2013.07.12 0 0 13631

Tudja vki, hogy a 2007-es ma reggel milyen célból ment az 1-es vonalán vörösvári útig?

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.07 0 0 13630

Az érdeklődők figyelmébe ajánlom. Csatolt Ganz a körúton

Combihu Creative Commons License 2013.01.27 0 0 13629

Utánanézünk, köszi az észrevételeket...

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.01.23 0 0 13628

Ma a 2037-esen jött elő a hiba, egy vagy két lámpával később tudtunk csak indulni a Móriczról, ami azért a délutáni csúcsban a körúton nagyon nem mindegy.

Előzmény: Törölt nick (13626)
tompi03 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13627

Sziasztok!

Lehet tudni, hogy mivan a 2030-as B végével?

Múlthét pénteken utaztam rajta és gyorsításkor elképesztően kerrepelt, zúgott a hajtás.

Írtam a BKV-nak is, de eddig semmi.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 13626

A 2007-es combino már többször is produkált érdekes jelenségeket. Amit leírtál, hogy állva maradt a végállomáson olyan már többször is volt, de olyan is volt már, ha jól emlékszem, hogy menet közben állt le két megálló között és cak a rendszer teljes ujraindítása után volt hajlandó ismét mozgásba lendülni. Bár ilyet lehet, hogy több kocsi is csinált, de viszonylag gyakori utazásaim alkalmával én is csak a 2007-nél tapasztalatm ilyen érdekes jelenségeket.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13625)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13625

Azt hiszem, igen.

 

Más: ma számomra érdekes jelenséget produkált a 2007-es Combino a Móriczon. Indulás előtt, a menetirányváltó vagy a kulcs elfordításakor leállt minden segédüzem (ventillátor, kijelzők stb.), csak minden harmadik fénycső maradt égve (kvázi vészvilágítás), és ajtót sem lehetett nyitni. Már kezdtem hinni, hogy fekve maradtunk és lesz "szerencsém" az ajtó vésznyitó működését is megtapasztalni, de rövid rádiózás és kapcsolgatás után helyreállt a világ rendje.

 

A városban egyébként több közlekedési csomópontban is felmondta reggelre a lámpa a szolgálatot, így az Irinyi-Karinthy is sárgán villog reggel óta.

Előzmény: gunji jackdaw (13624)
gunji jackdaw Creative Commons License 2013.01.03 0 0 13624

Ja értem, köszönöm. Azt hittem, hogy már a 19-es típuscserével kapcsolatosan tesztelgetnek valamit.

 

Az említett felújítás nyáron várható?

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13623)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.01.03 0 0 13623
Előzmény: gunji jackdaw (13622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!