Srácok, vettem egy jó mocskos autót. Ráférne kívül-belül egy kis ganézás. Keresnék polírozó + kárpittisztító helyet a városban, lehetőleg értelmezhető áron. Úgy se lesz új autóm, legalább egyszer legyen szép, hogy azt érezhessem, hogy ez "új"! Eddig Ladám volt, nyilvánvalóan nem jártam ilyen helyekre...
Készültünk egy rövid mostmár általánosabb kérdőívvel Kecskemétről mindenkinek! Reméljük , most is a segítségünkre lesztek és pár percet szántok a kérdőív kitöltésére, ez sem fog igénybe venni pár percnél több időt !
Már korábban jelentkeztünk Nálatok, mi lennénk az a csapat aki a marketing-városfejlesztés versenyen Kecskemétet választotta! Hozzátok szólunk most, a Kecskemét Kártyával kapcsolatban tennénk fel pár kérdést, a kérdőív rövid, de nekünk nagyon sokat segítene.Örülnénk ha minnél többen kitöltenétek, kérjük osszátok meg ismerőseitek között. A linkre kattinta kitölthetitek, csak pár perc ! Köszönjük!
Bármilyen vélemény, vagy hozzáfüznivalótok lenne, szívesen fogadjuk az észrevételeket a városotokkal kapcsolatban !:)
Engem nem érdekel, ki kinek nyal be, örülök hogy legalább ebből a szempontból fejlődik a város, másban úgyse. Újabban olyan ótvar, 50 éves buszokat szednek elő, hogy hihetetlen... pl. 13-as vonalán. Remélem, ha már a hibrid buszokból esetleg nem is jut arrafelé, legalább a kevésbé sz@rokat állítják be....
Buszhoz kapcsolódik:
Folyton a főtéren matatnak (most valami jégpályáról olvastam...:-O ??), totál feleslegesen, közben az egy sarokra, az Aranyhomok mögött lévő buszállomás gyakorlatilag egy lepratelep; egyszerűen olyan alapdolgok hiányoznak, mint pad vagy fedett buszváró... és iszonyatos a mocsok, lepusztult az egész.
Nemrégiben jelentkeztünk a barátaimmal egy városfejlesztési versenyre, ahol Kecskemétre esett a választásunk. A versennyel kapcsolatban lenne pár kérdésünk , kérdöívet is szertetnénk kitöltetni, számíthatunk-e a segítségükre? Köszönjük előre is !
Na megvolt a nyalás a Mercigyárnak, de legalább nem került a városnak sokba:
Az autóbuszok megvásárlására a kecskeméti önkormányzat mintegy 4,2 milliárd forint európai uniós támogatást fordíthat, így saját erőből alig 8 millió forintot kell kifizetnie egy-egy járműért.A küldöttség tagjai megbizonyosodhattak arról, hogy a munka rendben, a terveknek megfelelő ütemen zajlik, így a Mercedes-Benz Citaro G BlueTec-Hybrid típusú buszok a szerződésben előírtak szerint, azaz 2014 első negyedévében Kecskemétre érkezhetnek.
Zombor Gábor hangsúlyozta: a 25 busz egy időben történő beszerzése és forgalomba állítása nemcsak Magyarországon, hanem a világon is egyedülálló. Ebből a típusból világszerte 62 közlekedik. A városvezető felhívta a figyelmet arra, hogy az új autóbuszok esztétikusak, kényelmesek, és alacsony a károsanyag-kibocsátásuk. A hibrid busz tíz kilométert is képes megtenni dízelmotorjának használata nélkül. Az autóbuszon négy elektromos kerékagymotor működik, amelyek a lítium-ion akkumulátorból nyerik a szükséges energiát, és a fékezéskor keletkező energiát visszatáplálják a rendszerbe. A szinte hangtalanul közlekedő, sebességváltó nélküli autóbuszon az utasok nem észlelik a váltás miatt ismert rándulásokat. (MTI)
Aki egy picit is járatos a bankszakmában, illetve vannak információi a hitelezési politikájukról, az már régen tudta, hogy előbb-utóbb baj lesz az Orgoványi TKSZ-nél.
Egy ügyfelemnek volt ígérvénye hitelre személyesen az ügyvezetőtől.
A fedezete kevés volt a hitel összegéhez viszonyítva, az üzlete pedig nem tudta volna kitermelni a törlesztőket.
Az üzlete nyereséges lett volna, de a fedezet kizárólag az ígérvény összegének 30-50 %-ára lett volna elegendő, és törlesztővel is csak azt bírta volna.