Más: ma számomra érdekes jelenséget produkált a 2007-es Combino a Móriczon. Indulás előtt, a menetirányváltó vagy a kulcs elfordításakor leállt minden segédüzem (ventillátor, kijelzők stb.), csak minden harmadik fénycső maradt égve (kvázi vészvilágítás), és ajtót sem lehetett nyitni. Már kezdtem hinni, hogy fekve maradtunk és lesz "szerencsém" az ajtó vésznyitó működését is megtapasztalni, de rövid rádiózás és kapcsolgatás után helyreállt a világ rendje.
A városban egyébként több közlekedési csomópontban is felmondta reggelre a lámpa a szolgálatot, így az Irinyi-Karinthy is sárgán villog reggel óta.
A BKV-hajójáratokat aztán tényleg annyira fontos bemondani, hogy ez megelőzi a Boráros téren pl. a 2-es villamos, vagy az Erzsébeti és Gyáli buszokat is amikre aztán jóval több utas száll át. És ez a tendencia valószínűleg még hosszú távon így is marad, minden igyekezet (menjen munkába hajóval) ellenére is.
Ha a külső világítás be van kapcsolva, akkor az üzembe helyezett fülkénél (ahol a kulcs el van fordítva) világítanak a fényszórók, a másiknál a zárlámpák (akkor is, ha az irányváltót nem állítja a vezető "előre" állásba).
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy a Combinokban a menetirany valtohoz van kapcsolva a fenyszoro/zarfeny, vagy attol fuggetlen, es kulon kell kapcsolni?
Beszélgettünk itt még régen az utastájékoztató hangokról. Ma utaztam a 2036-os kocsival és ez a szerelvény már visszakapta Tarcsa Zsuzsa hangját. Bár megjegyezném, hogy kicsit érdekesre sikeredett ez a megoldás, mert a metró átszállási lehetőségeknél Hegyi Barbara még mindíg mondja az angol szöveget. Kivéve Oktogon mert ott Tarcsa Zsuzsa 1-es metrót mondd és az átnevezés miatt a Corvin negyednél sem hallhatjuk Hegyi Barbara csilingelő hangját. A hév átszállásokról pedig egyáltalán nem tájékozódhatnak a tisztelt külföldi utazok ugyanis ott is átnevezés volt. Miért kellett ez a faramuci megoldás? Valaki más szerelvényen is tud esetleg erről a megoldásról? Ha gondoljátok osszátok meg a tapasztalataitokat. Előre is köszönöm
sziasztok. 2006 március 14.-én kedden hajnalban. söt még valami: az elsö forgalmi kocsi mi a 2003-as volt még én is rajta voltam. söt: a bkv ujságában is van foto az eseményröl demszkivel meg az megasztáros vili vezetö énekessel együtt!!
Megszépülnek azok az emlékek az ICS-ről, de amikor visszatértek a körútra, hát legalább olyan taposódás volt rajtuk, mint a Combinókon...
A Combinón ha nem az első ajtón szállsz fel, és nem a szűkületben állsz meg, sokkal tágasabb, kényelmesebb állóhelyek vannak, ahol félre lehet állni a tömeg sodrása elől. ICS-n az 1300-asokat leszámítva ilyen nincs, mert ugyan abban nincs szűkület, de végig vannak ülések.
Szerintem minden szempontból. A járművezetőnek is egy kellemes kultúrált környezetben kell dolgoznia, nem egy szakadt és szűk ICS vezetőfülkéjében. Az ICS már nem való a 21. századi közlekedésbe. Utas szemmel nézve meg, az alacsonypadló, a tágas utastér csak az előnyére vállhat.
Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó neki ütközött a 4-es villamosnak is és ezért kérdeztem. Köszönöm a linket, és a válaszodat is a hiba miatt pedig elnézést kérek.
Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó a 4-es voééa,psmal os melo jaktptt ás ezért kérdeztem. Köszönöm szépen a válaszodat, és a linket is a hiba miatt pedig elnézést kérek.
A ma délelőtti rákóci téri balesetben melyik szerelvény volt érintett? Esetleg, ha képe is van valakinek megköszönném, ha megosztaná velünk. Előre is köszönöm!