A BKV-hajójáratokat aztán tényleg annyira fontos bemondani, hogy ez megelőzi a Boráros téren pl. a 2-es villamos, vagy az Erzsébeti és Gyáli buszokat is amikre aztán jóval több utas száll át. És ez a tendencia valószínűleg még hosszú távon így is marad, minden igyekezet (menjen munkába hajóval) ellenére is.
Ha a külső világítás be van kapcsolva, akkor az üzembe helyezett fülkénél (ahol a kulcs el van fordítva) világítanak a fényszórók, a másiknál a zárlámpák (akkor is, ha az irányváltót nem állítja a vezető "előre" állásba).
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy a Combinokban a menetirany valtohoz van kapcsolva a fenyszoro/zarfeny, vagy attol fuggetlen, es kulon kell kapcsolni?
Beszélgettünk itt még régen az utastájékoztató hangokról. Ma utaztam a 2036-os kocsival és ez a szerelvény már visszakapta Tarcsa Zsuzsa hangját. Bár megjegyezném, hogy kicsit érdekesre sikeredett ez a megoldás, mert a metró átszállási lehetőségeknél Hegyi Barbara még mindíg mondja az angol szöveget. Kivéve Oktogon mert ott Tarcsa Zsuzsa 1-es metrót mondd és az átnevezés miatt a Corvin negyednél sem hallhatjuk Hegyi Barbara csilingelő hangját. A hév átszállásokról pedig egyáltalán nem tájékozódhatnak a tisztelt külföldi utazok ugyanis ott is átnevezés volt. Miért kellett ez a faramuci megoldás? Valaki más szerelvényen is tud esetleg erről a megoldásról? Ha gondoljátok osszátok meg a tapasztalataitokat. Előre is köszönöm
sziasztok. 2006 március 14.-én kedden hajnalban. söt még valami: az elsö forgalmi kocsi mi a 2003-as volt még én is rajta voltam. söt: a bkv ujságában is van foto az eseményröl demszkivel meg az megasztáros vili vezetö énekessel együtt!!
Megszépülnek azok az emlékek az ICS-ről, de amikor visszatértek a körútra, hát legalább olyan taposódás volt rajtuk, mint a Combinókon...
A Combinón ha nem az első ajtón szállsz fel, és nem a szűkületben állsz meg, sokkal tágasabb, kényelmesebb állóhelyek vannak, ahol félre lehet állni a tömeg sodrása elől. ICS-n az 1300-asokat leszámítva ilyen nincs, mert ugyan abban nincs szűkület, de végig vannak ülések.
Szerintem minden szempontból. A járművezetőnek is egy kellemes kultúrált környezetben kell dolgoznia, nem egy szakadt és szűk ICS vezetőfülkéjében. Az ICS már nem való a 21. századi közlekedésbe. Utas szemmel nézve meg, az alacsonypadló, a tágas utastér csak az előnyére vállhat.
Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó neki ütközött a 4-es villamosnak is és ezért kérdeztem. Köszönöm a linket, és a válaszodat is a hiba miatt pedig elnézést kérek.
Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó a 4-es voééa,psmal os melo jaktptt ás ezért kérdeztem. Köszönöm szépen a válaszodat, és a linket is a hiba miatt pedig elnézést kérek.
A ma délelőtti rákóci téri balesetben melyik szerelvény volt érintett? Esetleg, ha képe is van valakinek megköszönném, ha megosztaná velünk. Előre is köszönöm!