Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Látszik, hogy nyilván soha nem 'csónakáztál'. Mert akkor ugye tudnád, hogy ha nincs kikötve vagy lehorgonyozva, akkor vízáramlat mindig mozgat egy vizijárművet.
Ezt igazolja, hogy a hegyek kontúrája a háttérben sem azonos, tehát a kép nem ugyanabból a szögből lett felvéve, ahogy írod.
A javítóüzem munkásai gyújtották fel az állványzatot és a tengótest gumiborítását.
Semmi komoly. Viszont eléggé komoly volt ahhoz, hogy Moszkvából végre elkezdjenek foglalkozni a helyi kiskirály uralmával. Szilveszterkor ment érte az ,,Alfa".
A tengo vezersikjai alapjan latszik hogy a ket foto azonos hajopozicioban keszult, es feltelezem hogy tobb oras kulonbseggel. Ezt azert irom mert viszont a ket foton a "rozi" arnyeka laza 80-90 fokos elterest mutat. Tehat vagy a nap ment odebb a ketfelvetel kozott ugy hogy a hajo meg sem mozdult vagy pedig fake az egesz. Azt nem tudom amugy meg hogy mikent tud egy ilyen "Rozi" a deckre kerulni mert hogy nem maszik oda fel az zicher.
Az egy zsírúj IL-96 400 T tehergép,ami most készült el a Poljot Avia számára.Modern gép,jobb mint a kizárólag glass cockpitos gépek,mert ebben vannak a legfontosabb műszerekből hagyományos tartalékok is.Mellesleg az IL-96 család a világ egyik legbiztonságosabb repülőgéptípusa soha egyetlen gép nem esett még le ebből a típusból,és nagyon remélem nem is fog. Az előd IL-86 típussal is összesen egy baleset történt, pedig már több mint 30 éve rendszerben van a típus. Ez a gép meg azért sárga,mert még csak az alapozó festés van rajta. Elvégzik vele az előírt gyári tesztprogramot,amit minden új gépnél szükséges megcsinálni,aztán gyönyörűen kifestve odaadják a megrendelőnek.Nagyon szép és jó gép.