Most kivételesen nem voltam semmilyen média közelében, de annyira azért persze nem leptek meg ezek a már korábban is beharangozott változások, legalábbis az Újbuda központ és a 7-es hév.
Talán csak a Budafoki út (Karinthy Frigyes út) kombináció, amit egy kicsit túlzásnak érzek, mert ez alapján lehetne Mester utca (Ferenc körút), Wesselényi utca (Erzsébet körút) stb. is, ha a kereszteződést definiáljuk. Vagy csak azért került be a pluszként Karinthy, hogy meg legyen különböztetve a 4-es és a 6-os Budafoki úti megállója?
Vidékről visszatérve ma azt hittem, rossz városban járok: Újbuda központ úticél, Budafoki út (Karinthy Frigyes út) megállónév, 7-es hévre átszállás... Corvin negyed is lett?
Szerintem 1-2 hete már megvan a korlát. De mivel időgépünk nincs, így nem tudjuk bizonyítani, kinek van igaza. Lényeg, hogy legalább 2 napja biztos van :)
A Margitszigeti megálló használatának mi akadálya van? Peron kész, korlát kész, lámpa működik, zebrát használják (kénytelenek használni) most is a gyalogosok. És az 1-étől érvényes menetrendben sincs még benne a Margitsziget.
Nem közvetlen a Combinohoz kapcsolodó a kérdés de nekem is feltűnt (nem csak Fábry Sándornak pár hónapja), hogy a felújított Margit hídon a vezetéktartó oszlopok (amelyek elég klasszikus formájuak) tetejére miért "gyógyították rá" azokat az otromba (az oszlop stílusához nem való) lámpákat??
Az ott nagyon el lett b...va (kíváncsi vagyok a kivitelezőknek ez feltűnt vagy ennyire sz..rtak rá) Mert akkor jó magyar szokás szerint alkottak egy marhaságot.
Egyáltalán oda (vezetéktartó oszlopok minek végig világítás??