Sziasztok! Thema 2.0ie volna egy pár felesleges cumom Pl:4db elektromos ablak emelö,önindito,generátor,mot tarto bak ,computer,fém házas LMM,gyújt kapcsoló,központi zár vezérló,hátso fék munka henger,valami értelmes dologra csere-bere,sajna Kappára semmi nem jó,rozsoma@freemail.hu
Az ősszel vásárolt 93-as Themámhoz keresek mindkét oldalra irányjelzőt (törött mindkét búra) illetve pár szépségét javító kiegészítőt, bal első ülés, díszlécek, króm szerű betét kilincsekre...
Hű, most látom csak, hogy válaszoltál, ritkán járok erre.
Köszönöm a választ is és a képet is, közben megoldódott mindkét dolog.
Az ablaktörlőmotor hasonlóan néz ki, de így kép alapján meg nem mondanám, hogy egyezik-e. A bontóban is vissza kellett cseréltetnem amit először adtak, mert nem volt jó. Ők egy Marellit adtak, az enyémben Bosch volt, de nem is a márkával volt a baj, hanem a különböző mérettel. :D De külsőre elégé hasonlítottak.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy 2.0 16v turbo themába milyen motor olajat javasoltok? Neten olvasgattam a legtöbb helyen liqui molly 10w40-et írnak, de inkább megkérdezem. köszönöm előre is.
Ablaktörlő motor, bal első gumikéder (bár nem tudom mennyire egyezik meg a kombié a sedanéval), de ezeket lehet, hogy a Jani említette neked.
Persze, ha végül nem szeretnéd szétbontani, hanem inkább megcsinálod, vagy találsz valakit, aki megcsinálja magának az autót, annak mégjobban örülök, és folytatom az alkatrész keresést máshol! :)
Themára való direktszűrő olcsón eladó. Pont passzol rá,csak le kell csavarozni a 4 imbuszcsavart, a gyári szűrőházat. Szívó benzinesekhez, és a turbókhoz is jó. Felszerelés után jobbra lefelé kanyarodik, hogy hűvös levegőt szívjon. Nem szép, de a célnak tökéletesen megfelel. Eladáskor levettem a kocsiról. Adok hozzá egy flakon K&N olajat is. 5.000ft az ára komplett.
Én nem vagyok elfogúlt. Ezért úgy mondnám, hogy a Croma bódéba raktak valami Saab cuccot. Vagy a Ferkákban van tovább fejlesztett V8 as Thema motor... :-PPP
400 ezer kilométert vezettem 2db thémával. Többet voltam velük Milánóban mint az összes más kocsival együttvéve Pesten. Nagyon szerettem őket, mai napig megy mind a kettő amit eladtam, és elégedettek vele. Saab bódéba igénytelen ducató td motor. Nekem nagyon bejött, jól megy csendes kényelmes, és Itáliában a 90es években hihetetlen státusza volt. Az olasz A4 en mindegy mit értél úton, takarodtak félre. A cégeknél vámudvarokban nagyon sokszor előrevettek amit csak a thémának köszönhettem. Ma már egy lenézett olasz szemét, de a maga idejében nagyon nagyot alakított. Szerintem az olaszoknak nem mostanában lesz ilyen sikeres "nagyautójuk" mint az volt. Nagyon megérdemelné egy példány a megmentést. Az sem véletlen, hogy még Ferrari motorral is gyártották. Bocs az elfogultságért, az emlékek kicsit magasra helyezték nálam.
Egy kis ötlet: a régi nagylámpás sebváltóba az új 5. sebességével párosítva nagyon gyors áttételt kapunk.
Elakarták vinni a vasba! Állítólag 80 000ft ot adtak ott volna érte. Inkább annyit megért nekem is+40 000ft Sopronból pestre... Szóval 120e ben van a XI. kerületben. Ha valaki hoz rá 4db kereket, akkor az alu a hasznom:)
Korához (osztrákhoz képest pláne!)(1990-es) super állapotban van. Egytulajos volt kint. Sajnos a moci fordulaton már kopog... (16V)
De tényleg Tipp-topp (21 éves!) aki fan, annak kincs egy ilyen!
Sötétkék színű volt eredetileg, de a lakk-hámlás miatt elég foltos volt :)
Az évjárat a furább kérdés. A széttört full-extrás kocsi, és belső szervei 92-esek voltak, ha jól emlékszem, a vett karosszéria pedig 89-es... Ez volt a forgalmiban.
Az enyém is a 8 szelepes szívó motorral van szerelve.:)
"Mondjuk az vicces volt, hogy kb 2 héttel rá meg is bírságolták az illetőt valami szabálytalan parkolásért , és még mi kaptuk a csekket, mert nem íratta át. Persze mi az adásvétel után egyből leadtuk az adásvételit az okmányirodában, így nem maceráltak minket a bírság miatt..."
Ez velünk is megtörtént, több autóval kapcsolatban is... Ráadásul nem két hét után, hanem több hónap után... Apám eladta az autót, utána meg neki kellett bemennie a rendőrségre, hogy az adásvételivel tisztázza a dolgokat... A másik félnek esélye sem volt, Apám mindig egyből bemegy, és elintézi a papírokat. Egyszer az egyik vevő fel is hívta, hogy nem lehetne-e új szerződést írni az aktuális dátummal...
Generátor,gyúj kapcsoló,önindito,4db elektromos ablak emelő,komputer,olajos mot tarto,hátso gátlo torony szilent,központi zár vez,+motorok hirtelen ennyi Üdv Pepi.
2 literes sima szívó benzines volt, a 110 lovas körüli kivitel. kb másfél éve adtuk el, miután megvettük a Kappát. Elég vacak állapotban volt a Thema,
épített kocsi volt egy GTK-ra törött belsejéből, és egy motorikusan széthajtott kocsi leharcolt külsejéből. 2 évig használtuk előtte, nem volt szép, de szerettük.
Úgy gondoltam egy 20 éves autóra nem költök, olcsóbbnak tűnt a Kappát megvenni.
A Themához olajcserén kívül a 2 év alatt hozzá se kellett nyúlnom. Ezért sem akartam bontóba vinni, 50 -ért raktam fel, 1 nap alatt 7-en hívtak, és másnap el is vitte egy srác a kocsit, aki teljesen fel akarta újítani. Elmondtam a kocsi összes lehetséges hibáját, de megtetszett neki, lebeszélni se tudtam volna :)
A gólyalábak azért nem kellettek neki, mert meg akarta ültetni a kocsit... Azóta se láttam, csak remélhetem, hogy tényleg rendbehozta.
A hirdetésben benne volt, hogy rozsdás helyenként (sárvédőívek), majdnem mindenhol hámlott a lakk, de a vevőt nem érdekelte, a lényeg az volt neki, hogy a motorja jó volt, mert az cserés volt, és nem volt benne 80 ezer se. Ha nem tuszkolom bele a kocsiba a másik gumigarnitúrát is, lehet, azt se vitte volna el...
Mondjuk az vicces volt, hogy kb 2 héttel rá meg is bírságolták az illetőt valami szabálytalan parkolásért , és még mi kaptuk a csekket, mert nem íratta át. Persze mi az adásvétel után egyből leadtuk az adásvételit az okmányirodában, így nem maceráltak minket a bírság miatt...