Azért mert a következővel már nem éri el a nyugatiból óránként induló vonatot! Mondjuk!
Másrészt az ajtónak vissza kellett volna nyílnia, függetlenül attól,h mit kéne vagy nem kéne csinálni..és úgy hogy nincs becsukódva az ajtó rendesen hogy hogy el tud indulni a villamos?
Tanulság: nem kell felfeszegetni az ajtót, visszatartani, ha szól az indításjelző vagy nem nyílik már vissza gombnyomásra akkor az elment 1 perc és ott a következő
A körúton amúgy se értem mit kell hisztizni egy percenként járó villamosnál.
Nem olyan rég az ismerősömmel a következő történt: a combino állt a megállóban , már pittyegett és zárta az ajtókat, de még piros volt neki a lámpa, ezt látva berakta a kezét, pontosan a kézfejét a két ajtó közé...a Két ajtó azonban most nem nyitott vissza, hanem összecsukta a kezét! A villamos pedig elkezedett , szerencsére csak csorogva,de gurulni előre, úgy hogy a keze bennt volt a két ajtó között, kihúzni nemigen tudta..hálIstennek a sofőr észrevette kb 5m után és megállt, kinyitotta az ajtót.
De kérdem én, hogy ez hogy lehetséges??? Miért nem nyitott vissza az ajtó? Ezen kívül ha nem volt rendesen becsukódva, a kéz miatt, hogy indulhatott egyáltalán el?? És mi van ha a sofőr nem veszi észre, a lámpa rögtön zöldre vállt és "teligázt" nyom?
Utána természetesen eléggé fájlalta a kézfejét, mert nem gyengegumi van a két ajtó között..
Így az év végén egy kis összeállítással készültem az év nagyobb közlekedésbarát eseményeiről, köztük a Margit-híd felőjításával kapcsolatos elterelésekről, kúszóváltózó Combinokról. Ezzel kívánnék minden topictársnak élvezetes eseményekben gazdag új évet!
Az lenne a kérdésem, hogy a 2030-as jár már üzemszerűen? Mert olvastam itt, hogy egyesek már látták és egyszer hétfőn 15-én délután énis láttam, de azóta nem.
"Menetbiztonság: villogó féklámpa figyelmeztet A balesetek elkerülését az alapfelszereléshez tartozó ABS, fékasszisztens és ESP® segíti, de ezekhez most egy új, hatásos megoldás járul: a villogó féklámpa. Tesztek során ugyanis megállapították, hogy átlagosan 0,2 másodperccel csökken az autóvezetők reakcióideje, ha vészfékezéskor a szokásos féklámpa helyett vörösen villogó fény figyelmezteti őket. A fékút ezáltal 80 km/óráról 4,40 méterrel rövidül meg, százról 5,50 méterrel. A villogó féklámpa 50 km/óránál nagyobb sebesség esetén, vészfékezéskor kapcsol be önműködően. Ha pedig 70 km/óra fölött kezdődik a lassítás, belép a vészvillogó is."
A féklámpa olyan járműveken villog (vész)fékezéskor amikben egy olyan fékszámítógép dolgozik ami igyekszik a lehető legnagyobb fékhatást biztosítani.
Ezt egy vezetéstechnikai előadáson mondták. Ha ilyet látunk egy előttünk haladó járművön akkor nem a féklámpakapcsolója zárlatos, és nem Fred Aster szteppel a féken, csak vészfékezik a jármű.
Wow, köszi a hírt. Pont ezért tekertem erre a topikra, mert ma meglepődve láttam a körúton, és kíváncsi voltam vajon mióta tesz így. Welcome back 2030.