Lenne egy kérdésem hozzátok: 2005-2006-os Focusnál 1.8TDCI (115LE )vagy a 90LE-s 1.6 TDCI-t ajánlanátok inkább? Mivel főleg városba lenne használva az autó (persze azért nyaranta egy-egy hosszabb külföldi nyaralás is van) ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne. A kettő közül melyik az amelyikkel kevesebb probléma van és amelyikhez olcsóbbak az alkatrészek ha mégis valami baj lenne? Ezek szíjas vagy láncos változatok? Én valahogy az 1.8-assal szimpatizálok mert abban mégis több erő van papíron és szerintem vegyes használatba 5.5-6 literből azzal is kijövök. Vagy milyen hibái vannak ennek a motornak?
Sziaztok.Érdeklödni szeretnék,szerintetek 1,6os bezines 115-lovas focus sedánban kb milyen idösen,vagy hány km-ter megtétele után ajánlott gyertyát cserélni?? gyárit,vagy valami mást ajánlanátok? Most mult 3-éves,44500-km van benne. Elöre is köszönöm a válaszokat.
Sajna nem pörög ez a fórum, ilyen témában meg pláne nem mozognak itt Focus tulajok.
Néha (kb havonta) beír valaki, hogy focust venne, mennyit fogyaszt, aztán ebben ki is merül a társalgás. Pedig 2-3 oldalt kellene csak visszaolvasni és meg is találná az előző pár hozzászólást, ami ugyanerről szól.
De ez minden topikban így van, felteszi a kérdés, nem olvas vissza, vagy kap választ vagy nem, aztán eltűnik.
Pedig részemről örülnék, ha menne ez a topik, hisz nekem is Focus-om van. :)
Nem tudom, tudtok-e egy furcsa kérdésemen segíteni: szükségem lenne a 2008-10 környéki Focus RS lime zöld színének a kódjára. Köszönöm, ha van segítség, és elnézést a kissé off-ért.
Magyarországon picit gyenge az üzemanyag minősége, ebből adódhatnak problémák, nyílván egy németországban legyalogolt 100e km az nem hasonlítható őssze egy itthon lefutottal.
A népitéletben olvastam olyat focusról hogy pár évesen lambdaszondákat kellett cserélni, a céges focusunkba már kellett kuplungot cserélni pedig nem volt benne sok km.
Egyik kollega C-maxba pár évesen rádobott párszázezret szintén kuplung miatt.
Szóval nem azt mondom hogy törvényszerű, de elő elő fordulhat sajnos a kisebb nagyobb probléma.
Én 3 évesen 100 ezerrel vettem külföldi lizing Diesel Focust. Makulátlan az eddigi 15 ezer álltalam futott km alatt és mégsem 4 és fél milla volt, hanem alig 2 :). Én hónapokig olvasgattam a típusról, de sehol sem látom mostanáig sem, hogy 120ezer felett gondja lenne vele bárkinek is. A Totálkáron is csak 1 ember panaszkodott rá egy kábelköteg probléma végett. Minden teszt és vélemény szerint igénytelen. Az diesel olaj minőségére kell vigyázni és akkor szerintem a nagynyomású részek is túlélnek évtizedeket :). A részecskeszűrős 110 lovas kicsit zűrösebb, de a 90 LE-s olcsó fenntartású.
Ja, anno az elsőnél, annak is első 30e-zes szervizekor elhangzott a szerelők részéről (és nem cáfolt rá a szervizvezető sem), hogy a mai Fordokat úgy 4 év gondmentes használatra tervezik, után jöhet az alkatrészbiznisz :(
Nekem ez a 3. Focus a seggem alatt 2006 óta. Az első 120 ezret futott, zéró hibásodással (illetve kb. 10e-nél elpattant a kipufogórendszer valamelyik rögzítőbilincse, csilingelt, cserélték, ennyi). A következő 173e-től 200e-ig futott alattam, na ezen minden szar előjött. Még a toronycsapágycsere is, ami abnormális egy 4 éves autónál. 2x turbócsere(!!!), a második 15e nem nyélgázas használat után, ami aztán igazán borzalmas :(. A jelenlegiben egy év alatt 60e-ről 120e-re pörgött egy év alatt a számláló, fékek lettek javítva (ez rendben is lenne), illetve hűtőventillátor, 83e(!!!)-ért. Még márciusig marad a verda, meglátjuk 120e és 140e között mi megy majd tönkre.... Sok Focusunk van a cégnél, elég költséges a 3. évtől a fenntartásuk, a pesti autókon a futómű, váltó a nyűgös, a vidékieknél turbo, turbocső, hűtők(!), csapágyak, stb, stb.
Fent leírtak miatt szép sorban meg is válunk Henry bácsi leszármazottaitól, nem is ajánljuk senkinek a 4 év feletti, több, mint 120e-t futott Fordokat....
Segítséget szeretnék kérni. Ford focus műszerfal, helyzetjelző, rendszámtábal világítás elment. Volt valakinek hasonló észrevétele?
Ha a világítás kapcsolót parkolóba teszem akkor van helyzetjelző világítás Parkoló állásban a rendszámtábla világításnak kell működnie? Vagy parkoló állásban csak a 4db helyzetjelző világít?
Ugye a beszállító változhat, és a terméket is fejleszthetik (formula E Formula F), egyáltalán nem biztos hogy ugyanazt használod 4 éve, és hogy legközelebb ugyanaz lessz, mikor bejött az E-t leváltó F akkor ki volt adva a cromaxba hogy a kettő nem keverhető.