Adam Christodoulou is dupla műszakot visz, két autóba jelentették be.
Voltak kizárások is.
Frikadelli Racinget "csak" az első kvaliról, mert a kocsi megbukott az ellenőrzésen. Nem a BOP szerint volt a gép beállítva, így erősebb motorteljesítménnyel mentek.
Stewe Brownt a Team Bilstein by Black Falcon BMW versenyzőjét viszont az egész eseményről kitiltották és a pályára szóló engedélyét is bevonták. Csapat pedig kapott egy 90 másodperces stop&go-t amit a verseny első köre után le kell tölteniük. Eredetileg 4 emberes csapat így hárommal folytatja. Code 60 amikor érvényben volt, ő 145,5-el száguldozott ott.
Ez a figura elvileg valami Youtuber, meg sim versenyző...
INJURED DORIANE PIN WITHDRAWS FROM LE MANS 24 HOURS
Iron Dames driver Doriane Pin will be out of action for the Le Mans 24 Hours in the 2024 World Endurance Championship after being diagnosed with fractured ribs.
nekem a vége tetszett a legjobban, hogy inkább az egész lefújva és csinálnak maguknak saját brigádot. Gondolom az ingyenes képzés mellé jár valami szerződés amivel biztosítják magukat, hogy ne tűnjenek el újra az emberek.
Igaz már csak egy tisztességes mezőnyt kellene csinálni utána, mert egy Nordschleifén 6 GT3-as autó hülyén mutatna.
Melyiken olvastál róluk?
motorsport-total olyan szinten belement ebbe a sorozatba hogy diagramokon is ábrázolja ki kivel van és hány emberen, szervezeten futnak a szálak
Csak majd az ne legyen, hogy a pálya végül kibaszná az NLS-t. Ez eléggé kihatna a 24 órás versenyükre is ha nem születik valami békés megoldás. De akié a pálya idővel úgyis azé lesz a hatalom és nem engedheti be sokáig a bérlőt.
Aki szereti a szappanoperát, vagy egy modern kivitelben csinált CART-IRL szakadást német rendezéssel megcsinálták ugyanezt, de itt a szakadár széria befuccsolt úgy, hogy futamot se tudtak rendezni, de nem is akárhogy:
Minden futamát a Nürburgringen rendező Nürburgring Langstrecken Seriesből (NLS) kivált a Nürburgring Endurance Series (NES). Tavaly bíróságra is vitték az ügyet, a vége az lett, hogy mindkét szériát kötelesek felengedni a pályára.
Harag fő oka, hogy terveztek volna a szériában módosításokat, de a pályának nem tetszett, balhéztak egy sort, kirakta az NLS-t a pálya, majd tavaly ősszel a bírósági ítélet visszatette őket és kötelező volt biztosítani nekik szabad hétvégéket. Így lett a pályának is egy endurance bajnoksága, meg a már meglévő szériának is megmaradt a sajátja
NLS elkezdte a maga bajnokságát, a szokásos sok indulóval, 2 futamot is letoltak, ill. megtartották a 24 órásra a kvalis versenyeket is.
NES, az új szériának az első versenye már kudarcba fulladt amit a rövid verzión tartottak volna. Majd belevágtak a 4 órás futamba az eredeti hosszú verzión, hogy majd az biza' jó lesz. De már akkor se értették mi ez az ellenséges hangulat feléjük.
Erre eleve 15 autó nevezett összesen (ebből 6 GT3-as). Kegyelemdöfést meg az adta meg nekik, amikor a pályán dolgozó 80 pályabíró egyszerre lelépett és nem vállalták a dolgot így nem lehetett futamot tartani.
és a csattanó tegnap érkezett:
NES kukázta az egész 2024-es évét, és közben képeznek saját személyzetet maguknak 2025-re, ingyenes tanfolyammal, akikben meg lehet bízni
But the situation didn’t go in the right way. Here we need to revise our chain of communication because for sure it was a mistake. We based this [decision] on some scenarios that were wrong. But our strategy is not to point fingers at somebody.
majd azért mutogat a versenyzőkre finoman is
és szar volt az előrejelzés is, mert először becsapta őket, így másodikra nem hittek ennek