ez az atlagsebesseg meg kozben az orankenti fogyasztas ugy hulyeseg ahogy van. hagyd a p.csaaba az ilyen 'nyelezz 12l benzinnel', 'tul sokat fogyaszt', 'telefonos szakertoi bevonas', 'tavgyogyitas' dolgokat (az a 'szaki', aki telefonon megmondja a tutit azt a felejtsd el eloszor, legalabb annyit tudna, h. tul keves parametert ismer).
terheles novekedesevel a 2t fogyasztasa jelentosen no. lehet akar a test az oka. pl. letoltam a 'szivacsot' a ladik aljarol magasnyomasuval, most 10-el tobbet megy, erezhetoen konnyebb lett a motornak
egy dolgot kell tudnod: 1km-t mennyi benyaval tudsz megtenni. magyarul mennyi legyen nalad, h. haza is erj. keress egy normal utazo tempot amikor a motor hangja kellemes, mert ugyis ugy fogod hasznalni, es ott tudjad mennyi benya fogy. ha meg draga a banan add el a majmot v. csereld le ekszerteknosre
a 9.9-es (20LE-s) suzuki DF nagyon szepen fogyaszt amugy, meglepett a regi DF 6-tol, az azert iszakos volt togazon, nem sokkal tobbet iszik 3000-4000 fordulatnal, legalabbis nem erezheto a kanna urulesen kezben (en nem mertem ki)
Kizarolag csak 95-os benzinnel hasznalom. 10-es csigaval megy 42km/h a 100 kilos csonak egyedul velem, cucc nelkul, max 5800 -6020 -as fordulaton. Meg csak cserelni sem kellett a 9.9-es hez adott 10-es csigat nagyobbra erdekes modon :-)
"Nem. De ha benne van család" :-( Az enyem az utcara nem megy ki, 3 eve nem voltak a kertben(!) kint a gyerekek. Pedig szep nagy kertem van, majd 1000m2-es teli gyumolcs fakkal. Eselytelen hogy az eletemben 1x eljonnek velem motorcsonakozni (es meg csak nem is horgaszatrol beszeltem, mert az lehetetlen a szunyogok miatt, meg amugy is unalmas szerintuk :-( ) Csak a telefon, laptop es tablet egyszerre nyomkodasa a jo szorakozas nekik :-(
a gyilok azon ment,hogy felejtsd már el a megtett távot és a sebességet. menj 20-30 percet (egyben bazmeg, nem 10+14+11 percet, felét alapjáraton a másik felét meg félgázon ) full gázon,és utána kis számolással és méregetéssel megvan a motorod tényleges fogyasztása/óra. ha ugyanez a bitang szám jön ki,akkor gond van azzal a motorral. ennyit nem fogyaszthat.
Szerintem qva sokat fogyaszt... pont ezen ment a gyilkolászás éjjel a telefonban ,h az lenne a legegyszerűbb, mennyi percet megy el nyélgázon fix 12 Literből felfelé. Esetleg ugyan úgy fix 10 L ből lefelé.
Felfelé nyélgáz volt, lefelé viszont nem. Ott a 44Km/h sebességet tartottam 60-70% gázzal.
Nem írtad, hogy a Progressel mennyi volt az utazó sebességed...
Valami nem kerek a számaiddal. Egy 30-as 2T 13-15Litert fogyaszt óránként nyélen.
Azt írtad, 49 a vége (oda-vissza átlagolva) Ahhoz, hogy 27,5L-t elfogyasszon így, 1:50-2:07 órát kellene nyélen menned, ami alatt 90-103km-t tudnál megtenni. ~42km/h átlaggal, ennyi benzinnel, az 59km rettentő kevésnek tűnik.
Megfordítva, 59km-en, maxi gázon 16-18L-nek kellett volna elfogynia.
Az előző tulaj évekig az RSD n használta, nem tudta "tolni neki" , elmondása szerint "nem foglalkoztak soha" a karbi beállítással.
Miután Zsoltival éjjel sikeresen kikészítettük egymást telefonon, ugye lenne még az a verzió, h Suzuki gyári kannába 12+0,5L , azaz fél liter bemelegíteni, utána nyélgáz Passau irányába és stopperral nézni mikor fogyott ki.
Nem indítottam csak olyan 10 perccel a beindítás után a GEOTrackert, ezek szerint 1h 40p menetben + 30p alapjáraton + 10p alapjárat és bemelegítés.