hátha felszáll az agyatokról az Alan misztikus hangjai miatt évtizedek óta rajta ülő köd, ami megzavarja a józan ítélőképességeteket. Látom, h. hajlamos vagy a túlzásokra, pedig ha végre figyelmesen elolvasnád, h. mi itt többen miről beszélünk az Alan témával kapcsolatban már hosszú évek óta, akkor megértenéd végre, h. mi miatt értékeljük nagyra azt, amit Alan tett az együttesben és az együttesért(!). És akkor ennek alátámasztására álljon itt egy idézet Daniel Millertől. (Az ő szavára azért még te is adsz talán
)
It was a pretty damning kiss-offyet was Wilder right to feel that he had been routinely undervalued by his bandmates? Daniel Miller, for one, felt that he was probably justified in feeling aggrieved.
Ive always thought he was underrated by the others, he reflected in Depeche Mode: A Biography. Or rather, Dave valued what he did. Fletch played down what he did and Martin was just off in his world and didnt really think about it. It wasnt just the musical element. Alan was the one who took the trouble to check things and listen to the cuts. He looked at the artwork, and so on. He took a lot of interest in all the aspects of it. (Ian Gittins: Depeche Mode: Faith and Devotion; 179. oldal;)
Azért ez a rövid idézet eléggé beszédes azzal kapcsolatban, h. milyen szinten a magáénak érezte az együttest
és közvetve utal arra is, h. mennyit melózott az együttesért.
ne könyveljük el tényként, hogy a Mode Alantől és a rászánt zsenijétől lett olyan amilyen, mert ez tényszerűen nem igaz Újra és újra sarkítasz, pedig senki nem állította, h. KIZÁRÓLAG Alannek köszönhető, h. olyan lett a Mode, amilyen. Természetesen mindenki kellett hozzá, és a mindenkibe beleértendő (az összes együttes tagon kívül) az egész mindenkori team, akik segítettek megalkotni ezeket a fantasztikus és ikonikus zenéket.
Mégis csak a zene a legfontosabb egy zenekar működésében, nem? Nem. Nem igazán tudom értelmezni, amit mondasz (amiben megvolt a zene, de az összes többi nem volt meg hozzá). Szerintem egy zenekart, előadót a zene alapján ítéli meg az ember, az vagy hatással van rá és tetszik neki, vagy nem. Mi az, h. a zene megvolt, de az összes többi meg nem?! Akkor neked mi nem tetszik a Recoilban, ha nem a zene?!
Ha csak a minőségi stúdiómunkán múlt volna, engem valószínűleg el sem ér soha a Depeche Mode zenéje És valószínűleg akkor sem ért volna el soha, ha nincs minőségi stúdiómunka
Miért nem lehet megérteni, h. egyik a másik nélkül nem létezik?! (Legalábbis a DM esetében biztosan nem!) Ezt is kismilliószor kiveséztük már, h. Martin dalai önmagukban kevesek lettek volna ahhoz, h. olyan elemi hatással legyenek az emberekre, mint ahogyan a stúdióban (és a koncertekre na vajon ki által?!) meg- és áthangszerelt (zseniálisan felöltöztetett) dalok tették.
Arról meg már beszéltünk, h. szerintünk miért tűnt el. No most meg pont ez nem hangzott el Görgess már vissza! Többen is (hogy csak egy, neked direktben válaszoló hozzászólást említsek: Amphicoelias 301708) kifejtették (az elmúlt sok évben már sokszor), h. szerintük mi lehet az oka, de nyilván biztosat nem tudhatunk, csak egy ember van, aki erre hitelt érdemlő választ tudna adni.
minek kellett mindig Alan mellé is külsős producer, ha Ő egymaga is olyan zseniális volt, mint amilyennek itt be van állítva. A Music For The Masses után nem kellett volna, de szerintem úgy érezték, h. inspirálólag hat(hat) rájuk, ha van egy külsős ember velük, aki a saját kockájukon kívülre (is) lát, és olyan ötletekkel áll elő, ami nekik eszükbe sem jutna belsősként. David Bascombe mondjuk kevésbé, de Flood pont ilyen volt.
mert megkapja az arcba a rendkívül olvasatlan vagy a témában szöveget. Miért tudnék ezekről a dolgokról amúgy bármit? Nem az a baj, h. ha nem tudsz valamit, mert nem olvastál róla, hanem az, hogy ha ennek ellenére olyanokat állítasz, amik ténybeli tévedések, mert elég jól dokumentált dolgokról van szó. (Lásd: Az időzítés, amikor kilépett szintén arról tanúskodik nekem, hogy pont az együttesért nem óhajtott tenni semmit, a helyzet javításáért, megmentéséért mondjuk ; ha valamibe, hát a Recoilba nem tett semmiféle, az ő feltételezett szintjéhez méltó mennyiségű és minőségű melót.) Akkor inkább kérdezz, de ne állíts!