Ferucci jó érzékkel buzizott egyet a Pride hónap első napján... :)
“Well, if you go back and watch and you see him step on it and turn left, I don’t know what more evidence you need from that, man,” he said. “He’s got the onboard camera, not us. And then his little boyfriend teammate over there did the same thing. Leave it to them, man. We’re out here doing our own thing. You know it’s Detroit. I’m having a blast. Our crew’s all fired up. We know we’ve got a hot rod.”
Csak a szokásos utcai pályás sztori, képtelenség, hogy mindenkinek elég tér legyen egy gyors körre, ráadásul Detroit még rövidebb is a szokásosnál, ezért kódolva van a konfliktus.
Kvalin is volt probléma ebből természetesen, DE ettől függetlenül az Andretti autók most biztatóan jók, szóval én is drukkolok Hertának!
3-4-es kanyar közötti lelátóról nem lehetett látni már a célegyenes nagy részét sem, pláne nem a túlsó oldalt, felmentem az 1-es kanyar lelátójára is onnan pedig fordítva, a középen található lelátók kitakarják a keresztbe átlátás lehetőségét :) baromi nagy ez a pálya.
off ha jól emlékszem te már voltál az Infy500-on, ugye? mennyire lehet belátni a teljes pályát? gondolom ez nyilván attól is függ, hogy hova szól a jegyed, de Indianapolis inkább olyan, mint Daytona, ahol szinte bárhonnan be lehet látni a teljes kört, vagy inkább Talladega, ahol csak egy részét lehet látni az oválnak?
Így a detroiti hétvége előtt, jó pár nappal a verseny után még néhány gondolat: nagyon örülök annak, hogy egy tiszta és elképesztően izgalmas befutóval záruló versenyt láthattunk. Bár nagyon sajnáltam Patót, de boldog vagyok hogy nem egy piros zászlókkal megkavart, vitákra okot adó döntéssel záruló versenyt kaptunk. Az idei 500 minden tavalyi csorbát kijavított, és talán nem túlzok, ha azt mondom, a legemlékezetesebb befutók között lesz számon tartva. Külön öröm, hogy az eső miatti halasztás sem a helyszíni nézettséget, sem a TV-s és stream nézettséget nem tette tönkre, SŐT. Pokolian jól sikerült ez a Memorial Day hétvége.
A gálán már ebbe a zakóban voltak, elég menőn néztek ki a srácok, belülre mindenkinek a saját győzelméről készült fotókat varrták be.
Penske also added a special touch at this year’s Indianapolis 500 by presenting all past winners of the race a special blue sports jacket with the IMS “Winged Wheels” logo. The lining of each sportscoat has photo images in the lining of the winning driver’s car and other photos from the year of his victory.
Persze, nyert is már kétszer idén, biztos helye van a playoff-ban, nem fogják tökön szúrni magukat egy ilyen hülyeséggel.
Amúgy ha nincs eső Charlotte-ban, autóba tudott volna ülni, hiszen megérkezett, tehát a szándék is megvolt, meg nyilván meg akarta csinálni a duplát......
Száz éve nem nézem a magyar kommentárt, úgy tűnik van ami nem változik.. :)
Viszont beválogatták őket is ebbe a videóba... végülis üvöltöttek, ennyi elég volt. Hülye Pato, korai volt, ezt még a magyar kommentátor is látta, nem is értem miért nem azok ülnek a volánnál... annyira irritáló ez az okoskodás.
Én csak leírtam egy tényt töki, nem kell egyből kiverni a hisztit. Eddig még nem kapta meg a waivert, ez nem azt jelenti, hogy nem is fogja, de elhiheted, hogy amióta kiderült, hogy esős lehet a hétvége ezen dolgoztak és nem véletlen ment egyből a verseny után Charlotte-ba, hogy beüljön egy pár körre. A NASCAR-tól nagy öngól lenne ha nem adnák meg neki, de láttunk már ennél meredekebb dolgokat is a motorsportban.
In the NASCAR National Series ranks drivers must attempt to qualify for each event to remain eligible to make it into the Playoffs in their declared series unless granted a waiver by NASCAR for the absences.
De 99% hogy Larson is fog felmentést kapni (Elliot tavaly kétszer is kapott, ráadásul az egyik hiányzása felfüggesztés miatt volt) szóval nem kell felülni a troll clickbait-szintű hsz.-ének.
Tudom, de 1 éve is meg most is ez jut eszembe mindig. :)
Ulvarék nem nagyon voltak képben, hogy Herta miért állt vissza a versenybe annyi sok körhátránnyal.
Nem említették csak az kap pontot akit leintenek. De legfőképp nem mondták, hogy a szponzorok miatt amik az autóra vannak festve logók, nevek írva látszódjon tévén, néző téren.
Larsont már az USAC-es karrierje óta kivételes tehetségnek tartja a szakma. Amúgy jelen állás szerint jól megszívta mert az eső miatt lerövidített Coca-Cola 600- on nem tudott beülni az autóba így jelen állás azerint ugrott neki a play-off ha csak a NASCAR nem ad neki egy play-off waivert.
Hát, ez durva, pedig mekkora reményekkel érkezetett.. kaphatott volna még esélyt, nála azért vannak rosszabbak a mezőnyben és szerintem Blomqvist idővel magára találta volna. :(
De ilyen ez, amikor teljesítmény kényszer van, népes mezőny és a gyenge szereplés sokkal kirívóbb, messze a Top22 és a garantált lóvé.
Az még nem sajnos. Viszont ncore-on igen, és szerintem marha jó, kíváncsi vagyok a Penske balhét hogy dolgozzák fel. Az kb. a negyedik rész lesz.
(Ez a Pato gyerek meg nagy életművész, nincs is állandó kecója, utazgat és bérel helyeket, kedvence Punta Mita, egy kis takaros félsziget, ami benyúlik a Csendes-óceánba. Nagyon él:D)
Larson egyáltalán nem volt rossz, sztem alapvetően megérdemelte, ha nincs az áthajtásos bünti, akkor kitudja, ugye... :) egyébként számomra meglepő módon sokan úgy beszélnek róla mint minden idők legjobb versenyzője, tényleg el vannak tőle ájulva. Nemcsk az újságírók, meg az okoskodó kommenthuszárok, hanem a versenyzőtársak is és az úgymond szakmabeliek is. Én már évek óta nem nézek alapvetően NASCAR-t és az egyéb sprint, midget stb. murvás/ovál/nemzet//regionális bajnokságokat pedig pláne nem követem, lehet ezért lep meg ennyire. :)
Azért Coynenak volt néhány ilyen húzása a múltban. Pl. mikor Huertas betegsége miatt 2015-ben Long Beachben egy olyan pilótának adott lehetőséget, aki, ha jól emlékszem, utoljára a 2000-es évek elején versenyzett a lightsban, de aztán egyből le is iskolázta Draconet az edzéseken, csak pechjére kiment a csuklója.