Sokan olcsóárutvesznek,hogy sproljanak,de hosszútávon pl. évesszinten ráfizetnek a sprololásra.az örök igazság:olcsóhúsnak hig a leve..
1)egy borotva ami "kb. 4-5x" használatos,az egy szemét,ha kiszámolod mennyitköltessz évente szemétre,és mennyibekerülne egy márka pl.Gillette Fusion vétele,annak használata,a drágábbal olcsobban jönnélki.Olcsó esetébenn az igaz,egyszerre kissebbb a kiadás,de sokkicsi sokramegy,azt sokan nem veszikfigyelembe.
a vakonvalósprolás minden fogyasztóicikkesetébenn ráfizetés, pl:
Gillette Fusion, 1 penge ,statisztika :min.15-30 alkalommal használható,(a penget nem "húz" élességge megfelelö)természetesen függ a szörzettöl,és a borotvahab minöségétöl..
A gazdaságilag nem átgondolt,mérlegelt sporolás mindenesetbenn + kiadástjelent hosszútávon..a WC papirtolkezdve,egy autó vételéig..
Mindenesetbenn az árúminöség /ár viszonyátkell figyelembevenni,amiböl egyszerüen kiszámitható melyik az olcsobb hosszútávon.